Badamy i analizujemy, aby poznać prawdę

Chcesz poznać jakie doświadczenia dostarczasz swoim Klientom i co o Twojej firmie myślą naprawdę? Na ile Twoja firma i jej pracownicy są gotowi dostarczać Klientom dobrych doświadczeń?

Nasza metodologia, oparta na najlepszych światowych praktykach wdrażania Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management), uzupełniona została o doświadczenia zespołu z rynku polskiego .

W ramach naszej metodologii:

  • przygotowujemy z Twoimi pracownikami szczegółową  Customer Journey wybranego segmentu Klientów uwzględniając wszystkie punkty styku
  • badamy Twoich Klientów unikalnym scenariuszem
  • przedstawiamy wyniki badania, z których dowiesz się nie tylko jakie elementy są doceniane przez Twoich Klientów, ale przede wszystkim poznasz emocjonalną krzywą podróży klientów przez doświadczenia jakie dostarcza im Twoja firma, a stąd bliska droga do tego by dowiedzieć się co zrobić i w jakich miejscach, aby to doświadczenia poprawić.