Doradztwo – poznaj naszą ofertę

DIAGNOZA
CUSTOMER EXPERIENCE

PROJEKTOWANIE
CUSTOMER EXPERIENCE

KULTURA ORGANIZACYJNA
CUSTOMER EXPERIENCE

  • Customer Journey – pełna diagnoza doświadczeń i mapowanie Podróży Klienta
  • Interim Customer Research™ (ICR™) – badanie ścieżek klientów w wybranych procesach/dla wybranych produktów (badanie typu Service Safari)
  • Quick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientów
  • Persony – badanie i identyfikacja person behawioralnych klientów firmy
  • Voice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem Klienta
  • Diagnoza Digital Experience
  • Diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience, Guest Experience, Passenger Experience, Patient Experience…
  • Projektowanie Customer Journey
  • Projektowanie usług, procesów, produktów z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design (warsztaty Design Thinking / Service Design)
  • Projektowanie standardów obsługi zgodnych z podejściem Customer Experience
  • Tworzenie zasad komunikacji pisemnej i ustnej z klientami
  • Tworzenie przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
  • Projektowanie procesu Voice of Customer Closed Loop – zamknięta pętla (mała i duża)
  • Tworzenie wyjątkowego Customer Experience w Concept Store’ach i Nowych Formatach
  • Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience
  • Projektowanie bohatera / logo zmiany i grafiki do komunikacji
  • Projektowanie Culture Books opartych na Employee i Customer Experience
  • Audyt organizacji pod kątem dojrzałości Customer Experience
  • Projektowanie treści (content) o tematyce Customer Experience do wykorzystania w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji (np. intranet, bazy wiedzy)

STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE

MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE

ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY


  • Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
  • Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
  • Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
  • Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak podtrzymać energię w firmie?)
  • Doradztwo strategiczne dla Zarządzających CX
  • Audyt badań klienckich realizowanych w organizacji (czy skutecznie badamy, czy otrzymujemy użyteczne rekomendacje, czy dobrze alokujemy pieniądze na badania)
  • Projektowanie systemu badań relacyjnych i transakcyjnych (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score)
  • Projektowanie programu badań klienckich
  • Projektowanie dashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)
  • Moderowanie badań klienckich (jakościowych i ilościowych) pod kątem CX (badania prowadzone przez zleceniodawcę lub agencje współpracujące z nami)

Napisz do nas
lub zadzwoń:

790 005 303


600 152 339

Newsletter
close slider

Zapisz się na newsletter CustomerMatters