Doradzamy co robić, by poprawić doświadczenia klientów

Nie ma jednej recepty na zbudowanie Customer Experience Management w organizacji, a tym bardziej zmiany kultury organizacyjnej na taką, która będzie się koncentrować na Kliencie.

Znamy jednak narzędzia, które w połączeniu z zaangażowaniem i pomysłami Twoich pracowników pozwolą na wejście do grona firm koncentrujących się na Kliencie i rozwijających się poprzez jakość oferowanych Klientom doświadczeń.

Doradzamy m.in..:

  • jak ustalić wartościową segmentację Klientów
  • czym jest Obietnica Marki lub Obietnica Serwisowa
  • jak zbudować w Twojej organizacji kompleksowy Program Voice of Customer i Voice of Customer Closed Loop
  • miejsce w strukturze osoby odpowiedzialnej za CEM i jej zakres odpowiedzialności
  • jak powinien wyglądać pomiar doświadczeń Klientów, jak często i gdzie mniej znaczy więcej
  • jak skutecznie rozpocząć przemianę kultury organizacyjnej w kulturę zorientowaną na klienta