O nas

  • Jesteśmy jedną z pierwszych w Polsce firmą doradczą dedykowaną wyłącznie aspektom doświadczeń klientów – Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów)
  • Naszym celem nie jest uszczęśliwianie Waszych Klientów… jest nim rozwój biznesowy i finansowy Twojej firmy poprzez zapewnianie Klientom pozytywnych doświadczeń
  • Nie jesteśmy naukowcami czy badaczami. Jesteśmy praktykami, którzy spędzili w korporacjach kilkanaście lat pracując w różnorakich funkcjach, które łączy efekt końcowy – zapewnienie odpowiedniej satysfakcji klienta. Procesy klienckie, produkty, motywacja pracowników, optymalizacja, zarządzanie procesami reklamacyjnymi i zbierania informacji od Klientów, wdrażanie standardów obsługi, dbałość o wysoką jakość obsługi i jej sferę emocjonalną – to tylko kilka elementów, z których zbudowane jest nasze eksperckie doświadczenie. Są to elementy, które budują coś, co na początku XXI wieku nazwane zostało CEM – Customer Experience Management.
  • Stosujemy Model wdrażania Customer Experience Management przygotowany przez Partnerów CustomerMatters na podstawie wieloletnich doświadczeń pracy w korporacjach obsługujących masowego Klienta z rynku B2C i B2B oraz najlepszych praktyk CEM stosowanych na świecie (głównie USA, Wielka Brytania, Hong Kong).
  • Model jest całkowicie elastyczny, bo każda organizacja potrzebuje indywidualnego podejścia… tak jak każdy Klient Twojej firmy.

Zespół CustomerMatters