OFERTA

Każdy z nas jest Klientem. Każdy podejmuje decyzje o wyborze produktu, usługodawcy czy o partnerze do współpracy na rynku B2B.

To jak przebiega współpraca Klient-Dostawca kształtuje nie tylko zdanie Klienta o firmie, ale również to, czego dowiedzą się jego znajomi, rodzina czy inni partnerzy o obsłudze, produktach, sposobie traktowania, czyli o … doświadczeniach.

I choć naszym celem nie jest uszczęśliwianie Klientów naszych Zleceniodawców…, a rozwój biznesowy i finansowy tych ostatnich, to wiemy, że najlepszą drogą do długoterminowego sukcesu na konkurencyjnym rynku jest dostarczenie ostatecznym użytkownikom doświadczeń, które budują zaufanie, satysfakcję i w konsekwencji rekomendacje i ponowne zakupy.

Dlatego:

  1. Badamy i analizujemy, aby poznać prawdziwe doświadczenia Twoich Klientów… czytaj więcej →
  2. Doradzamy firmom B2C i B2B, co zrobić, aby poprawić doświadczenia Klientów… czytaj więcej →
  3. Uczymy czym jest doświadczenie Klienta, jak je mierzyć, jak dostarczać… czytaj więcej →
  4. Występujemy edukując i motywując do dostarczania dobrych doświadczeń Klientom… czytaj więcej →