Szkolenie certyfikujące dla managerów CX

Dla kogo:


Dla Managerów i Profesjonalistów CX, osób które odpowiadają za zarządzanie doświadczeniami Klientów z działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, a także marketingu i e-commerce.

Dzięki temu szkoleniu:


  • Poznasz najnowsze trendy Customer Experience
  • Zostaniesz zainspirowany przypadkami z różnych branż z kraju i ze świata – przykłady wdrożeń, efekty wow, innowacyjne rozwiązania CX
  • Dowiesz się, jak przekonać zarząd i innych Pracowników do współpracy we wdrażaniu CX w organizacji
  • Zdobędziesz umiejętności korzystania z łatwych w implementacji metod CX dotyczących:
    • Badania i monitoringu doświadczeń Klienta
    • Projektowania doświadczeń Klienta
    • Wdrażania Customer Experience
  • Poznasz techniki pracy z podwładnymi – edukacja, szkolenie i motywowanie w zakresie CX
  • Posiądziesz wiedzę o różnych podejściach do CX na świecie

Ramowy program szkolenia

Czas trwania:


Szkolenie trwa 3dni, 8 x 45 minut każdy.

Najbliższe terminy:


  • 20-22 września 2017 -Warszawa

Kontakt i zapisy


Sylwetki naszych trenerów