Warsztat „Customer Journey w praktyce”

Dla kogo:


Dla Pracowników z działów jakości i badań, odpowiedzialnych za obsługę Klienta i sprzedaż, marketing i e-commerce, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za doświadczenia Klientów, ich projektowanie i monitorowanie.

Dzięki temu szkoleniu:


  • Dowiesz się jak stworzyć Customer Journey Twoich Klientów
  • Poznasz powody, dla których warto mieć CJ w firmie – i z jakimi ryzykami spotkasz się przy jej tworzeniu i wykorzystywaniu
  • Nauczysz się efektywnie pracować z Customer Journey w swojej firmie
  • Zobaczysz inspirujące przykłady użycia CJ z Polski i świata

Ramowy program szkolenia

Czas trwania:


Szkolenie trwa 1 dzień, 8 x 45 minut.

Najbliższe terminy:


  • wrzesień-październik 2017 – Warszawa

Kontakt i zapisy


Sylwetki naszych trenerów