Szkolenia – poznaj naszą ofertę

Szkolenia i warsztaty otwarte

Szkolenie certyfikujące dla Managerów Customer Experience (CEM)

Praktyczny warsztat Customer Journey

Dla kogo? Dla kogo?
Dla Managerów i Profesjonalistów CX, osób które odpowiadają za zarządzanie doświadczeniami Klientów z działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, a także marketingu i e-commerce. Dla Pracowników z działów jakości i badań, odpowiedzialnych za obsługę Klienta i sprzedaż, marketing i e-commerce, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za doświadczenia Klientów, ich projektowanie i monitorowanie.
Dlaczego warto? Dlaczego warto?
  • Poznasz najnowsze trendy Customer Experience
  • Zostaniesz zainspirowany przypadkami z różnych branż z kraju i ze świata – przykłady wdrożeń, efekty wow, innowacyjne rozwiązania CX
  • Dowiesz się, jak przekonać zarząd i innych Pracowników do współpracy we wdrażaniu CX w organizacji
  • Zdobędziesz umiejętności korzystania z łatwych w implementacji metod CX dotyczących:
  • Poznasz techniki pracy z podwładnymi – edukacja, szkolenie i motywowanie w zakresie CX
  • Posiądziesz wiedzę o różnych podejściach do CX na świecie
    • Badania i monitoringu doświadczeń Klienta
    • Projektowania doświadczeń Klienta
    • Wdrażania Customer Experience
  • Dowiesz się jak stworzyć Customer Journey Twoich Klientów
  • Poznasz powody, dla których warto mieć CJ w firmie – i z jakimi ryzykami spotkasz się przy jej tworzeniu i wykorzystywaniu
  • Nauczysz się efektywnie pracować z Customer Journey w swojej firmie
  • Zobaczysz inspirujące przykłady użycia CJ z Polski i świata
Czas trwania Czas trwania
3 dni (8h warsztatowych każdy) 1 dzień (8h warsztatowych)
Najbliższe terminy Najbliższe terminy
12-14.12.2018 Informacja wkrótce
Ramowy program szkolenia Ramowy program szkolenia

Więcej informacji:

szkolenia@customermatters.pl

537 630 540

Poznaj naszych trenerów

Szkolenia i warsztaty zamknięte

Prowadzimy szkolenia i warsztaty zamknięte – forma i tematyka spotkania jest indywidualnie dostosowana do potrzeb Klienta. Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy spełnić Twoje szkoleniowe potrzeby.

Przykładowe tematy szkoleń i warsztatów:

  • Wprowadzenie do Customer Experience i inspiracje
  • Komunikacja z Klientem
  • Standardy obsługi
  • Narzędzia Customer Experience: Customer Journey
  • Projektowanie doświadczeń metodą Design Thinking

Zapytaj o ofertę

Szkolenia zamknięte Customer Experience
Newsletter
close slider

Zapisz się na newsletter CustomerMatters