Aktywnie uczymy, czym jest doświadczenie klienta

My też jesteśmy Klientami. Mamy też wieloletnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach obsługujących setki tysięcy klientów. Znamy obie strony. Potrafimy zarazić Słuchaczy, zaangażować i otworzyć oczy na Klienta.

W swojej ofercie mamy zarówno gotowe szkolenia („z półki”) jak i zamknięte – tworzone pod potrzeby konkretnej firmy.

Uczymy m.in.:

  • jak i czym mierzyć doświadczenia Klienta
  • jak budować Customer Journey
  • co to jest Obietnica Marki i jakie są jej wartości
  • czym jest Program Voice of Customer i jak go zbudować
  • jak projektować dobre doświadczenia
  • jak zaszczepić w organizacji podejście Customer Experience
  • czy inwestycja w dobre doświadczenia dużo kosztuje, kiedy i w czym się zwraca.

W ofercie gotowych szkoleń oferujemy 3 szkolenia:

  1. Customer Experience Management – wprowadzenie (szkolenie 1-dniowe)
  2. Jak i czym mierzyć Customer Experience? (szkolenie 2-dniowe)
  3. Narzędzia wdrażania Customer Experience Management (szkolenie 2-dniowe)

Powyższe szkolenia zostały przemyślane jako cykl i uczestnicy wynoszą największą korzyść z udziału w całym cyklu (5 dni szkoleniowych, grupa maksymalnie 10 osób). Wszystkie szkolenia mają charakter mieszany – wykładowo-warsztatowy.

Jeśli jesteś zainteresowany programem szkoleń – zapraszamy do kontaktu tutaj.