Wydarzenia

Szkolenie otwarte “Menedżer CX certyfikowany przez CustomerMatters”

Szkolenie otwarte “Menedżer CX certyfikowany przez CustomerMatters”

Zapraszamy na trzydniowe szkolenie otwarte dedykowane osobom zarządzającym doświadczeniem Klientów w codziennej pracy. Eksperci CustomerMatters wprowadzą Uczestników w tajniki Customer Experience Management i utrwalą zdobytą wiedzę praktycznymi ćwiczeniami. Szkolenie daje możliwość uzyskania Certyfikatu Menedżera CX CustomerMatters. Najbliższe terminy szkoleń to 1-3.03.2016 oraz 5-7.04.2016. Szkolenie odbędzie się…

Czytaj dalej →

Warsztat “Customer Journey w praktyce”

Warsztat “Customer Journey w praktyce”

Już w lutym zapraszamy na jednodniowy warsztat “Customer Journey w praktyce”. Będzie on poświęcony w całości mapowaniu drogi Klienta. Poprzez liczne ćwiczenia Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć Customer Journey oraz jak z nią pracować by zapewnić swoim Klientom jak najlepsze doświadczenia. Najbliższe warsztaty odbędą się…

Czytaj dalej →

Zapraszamy na Commerce Day by ATOS!

Zapraszamy na Commerce Day by ATOS!

Już w najbliższy wtorek odbędzie się spotkanie biznesowe Commerce Day by ATOS, poświęcone skutecznej sprzedaży w Internecie i budowaniu zaangażowania Klientów e-commerce. Organizatorem jest firma ATOS Polska. Zaplanowanych jest kilka interesujących wystąpień ekspertów, w tym prelekcja Marty Łukawskiej-Daruk na temat Customer Experience Management. Udział w…

Czytaj dalej →

CustomerMatters na Customer Congress (2015)

CustomerMatters na Customer Congress (2015)

Już wkrótce będzie miało miejsce jedno z ważniejszych warszawskich wydarzeń o tematyce Customer Experience. W dniach 28-30 września odbędzie się Customer Congress. Jeden z ekspertów CustomerMatters, Marta Łukawska-Daruk, opowie, jak wybierać odpowiednie narzędzia Customer Experience dla swojej firmy i jak przekonać Zarząd do wsparcia CX-owych…

Czytaj dalej →

O co chodzi z tym Customer Experience?

O co chodzi z tym Customer Experience?

W sumie najczęściej o to, ze go nie ma, albo, ze jest negatywny. Ale zacznijmy od początku, czyli czym jest Customer Experience – Doświadczenie Klienta. Istnieje co najmniej kilka definicji, żadna z nich jednak nie zdobyła jak dotąd pozycji lidera. W ostatnich dniach zawiązała się…

Czytaj dalej →