• Strona główna
  • O Nas
  • Doradztwo
  • Szkolenia
  • Klienci
  • OKIEM EKSPERTA CX
  • Kontakt

CX Day 2019

  • Posted by Artur Basiak
Oct012019
  • Tweet

Leave a comment Cancel reply

Przeszukaj stronę

Okiem eksperta CX

  • CX Day 2019
  • #dobrycytatCX
  • CustomerMatters na konferencji Pulsu Biznesu “Zarządzanie reklamacjami”
  • Brand Experience
  • Marketing doświadczeń

Tagi

#4P #13:10 u Herry #badania jakościowe #case study #CEM #closed loop #customer experience #customer experience books #customer experience managment #customer journey #CX #CXBookClub #cx book club #CXDay #cxtips #definicje customer experience #diagnoza cx #doświadczenia klienta #IDI #marketing mix #podstawy customer experience #service safari #voc #voice of customer #Wojciech Herra #wywiad

Eksperci Customer Experience

CustomerMatters to zespół specjalistów Customer Experience i Customer Experience Management.  Zajmujemy się doradztwem, szkoleniami, badaniami, diagnozą Customer Journey, transformacją organizacji na proklienckie.

 

Poznaj CustomerMatters

  • Doradztwo
  • Szkolenia
  • O CustomerMatters
  • Kariera w Customer Experience

Okiem eksperta CX

  • CX Day 2019
  • #dobrycytatCX
  • CustomerMatters na konferencji Pulsu Biznesu “Zarządzanie reklamacjami”
  • Brand Experience
  • Marketing doświadczeń

Szybki kontakt

CustomerMatters
tel. +48 790 005 303
e-mail: biuro@customermatters.pl
Multis Plaza
ul. Pory 78
02-757 Warszawa

Copyright © 2018 CustomerMatters. All rights reserved.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Znajdź nas

  • facebook
  • linkedin
Na tej stronie używamy plików cookie, by móc świadczyć usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Czy zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie?Zgadzam sięPolityka prywatności