Doradztwo – poznaj naszą ofertę
DIAGNOZA
CUSTOMER EXPERIENCE
|
PROJEKTOWANIE
CUSTOMER EXPERIENCE
|
KULTURA ORGANIZACYJNA
CUSTOMER EXPERIENCE
|
|
|
|
- Diagnoza doświadczeń klientów (pacjentów, użytkowników, gości, pasażerów, kontrahentów itd.) tworzenie map podróży i map doświadczeń
- Badanie ścieżek klientów (service safari metodą Interim Customer Research™)
- Voice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem Klienta
- Zamknięta pętla usprawnień (VOC Closed Loop)
- Persony – identyfikacja person behawioralnych klientów firmy
- Quick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientów
|
Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design:
- docelowej podróży klienta/Customer Journey
- nowych usług, procesów, produktów
- standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta
- zasad komunikacji pisemnej i ustnej z klientami
- przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
|
- Audyt dojrzałości CX organizacji (ustalenie obszarów, które wymagają działania w pierwszej kolejności)
- Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowego, wzmacniające rolę kadry kierowniczej
- Inicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience
- Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience
|
STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE
|
MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE
|
ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY
|
|
|
|
- Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
- Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)
- Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
- Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
- Warsztaty liderskie (rola kadry kierowniczej w budowaniu i rozwijaniu kultury klientocentrycznej)
|
- Badania relacyjne i transakcyjne – pomiar doświadczeń w podróży klienta (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score, CXS – Customer Experience Score)
- Budowanie i ewaluacja programu badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientów
- Budowanie Dashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)
|
Napisz do nas
lub zadzwoń:
790 005 303
600 152 339
|