Doradztwo – poznaj naszą ofertę DIAGNOZA CUSTOMER EXPERIENCE PROJEKTOWANIE CUSTOMER EXPERIENCE KULTURA ORGANIZACYJNA CUSTOMER EXPERIENCE Customer Journey – diagnoza doświadczeń KlientówInterim Customer Research™ (ICR™) – badanie ścieżek KlientówVoice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem KlientaDiagnoza Digital Experience Zamknięta pętla usprawnień (VOC Closed Loop) Persony – identyfikacja person behawioralnych Klientów firmyQuick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientówDiagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience , Guest Experience, Passenger Experience, Patient Experience… Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design:
Customer Journey nowych usług, procesów, produktów standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta zasad komunikacji pisemnej i ustnej z Klientami przyjaznych wzorów i treści pism klienckich Audyt organizacji pod kątem dojrzałości Customer Experience Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowegoInicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate ExperienceProjektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)Badania relacyjne i transakcyjne (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score)Program badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientówDashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)Napisz do nas lub zadzwoń:790 005 303
600 152 339