Doradztwo – poznaj naszą ofertę

DIAGNOZA
CUSTOMER EXPERIENCE

PROJEKTOWANIE
CUSTOMER EXPERIENCE

KULTURA ORGANIZACYJNA
CUSTOMER EXPERIENCE

Diagnoza Customer Experience
  • Diagnoza doświadczeń klientów (pacjentów, użytkowników, gości, pasażerów, kontrahentów itd.) tworzenie map podróży i map doświadczeń
  • Badanie ścieżek klientów (service safari metodą Interim Customer Research)
  • Voice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem Klienta
  • Zamknięta pętla usprawnień (VOC Closed Loop)
  • Persony – identyfikacja person behawioralnych klientów firmy
  • Quick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientów

Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design:

  • docelowej podróży klienta/Customer Journey
  • nowych usług, procesów, produktów
  • standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta
  • zasad komunikacji pisemnej i ustnej z klientami
  • przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
  • Audyt dojrzałości CX organizacji (ustalenie obszarów, które wymagają działania w pierwszej kolejności)
  • Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowego, wzmacniające rolę kadry kierowniczej
  • Inicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience
  • Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience

STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE

MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE

ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY

  • Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
  • Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)
  • Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
  • Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
  • Warsztaty liderskie (rola kadry kierowniczej w budowaniu i rozwijaniu kultury klientocentrycznej)
  • Badania relacyjne i transakcyjne – pomiar doświadczeń w podróży klienta (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score, CXS – Customer Experience Score)
  • Budowanie i ewaluacja programu badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientów
  • Budowanie Dashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)
Napisz do nas
lub zadzwoń:

790 005 303

 

600 152 339