Doradztwo – poznaj naszą ofertę
DIAGNOZA CUSTOMER EXPERIENCE | PROJEKTOWANIE CUSTOMER EXPERIENCE | KULTURA ORGANIZACYJNA CUSTOMER EXPERIENCE |

|  |  |
- Customer Journey – diagnoza doświadczeń Klientów
- Interim Customer Research™ (ICR™) – badanie ścieżek Klientów
- Voice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem Klienta
- Diagnoza Digital Experience
- Zamknięta pętla usprawnień (VOC Closed Loop)
- Persony – identyfikacja person behawioralnych Klientów firmy
- Quick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientów
- Diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience, Guest Experience, Passenger Experience, Patient Experience…
| Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design: - Customer Journey
- nowych usług, procesów, produktów
- standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta
- zasad komunikacji pisemnej i ustnej z Klientami
- przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
| - Audyt organizacji pod kątem dojrzałości Customer Experience
- Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowego
- Inicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience
- Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience
|
STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE | MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE | ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY |
 |  |  |
- Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
- Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)
- Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
- Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
| - Badania relacyjne i transakcyjne (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score)
- Program badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientów
- Dashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)
| Napisz do nas lub zadzwoń:790 005 303 600 152 339 |