Doradztwo – poznaj naszą ofertę

DIAGNOZA
CUSTOMER EXPERIENCE

PROJEKTOWANIE
CUSTOMER EXPERIENCE

KULTURA ORGANIZACYJNA
CUSTOMER EXPERIENCE

Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design:

  • Customer Journey
  • nowych usług, procesów, produktów
  • standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta
  • zasad komunikacji pisemnej i ustnej z Klientami
  • przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
  • Audyt organizacji pod kątem dojrzałości Customer Experience
  • Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowego
  • Inicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience
  • Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience

STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE

MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE

ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY


  • Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
  • Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)
  • Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
  • Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
  • Badania relacyjne i transakcyjne (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score)
  • Program badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientów
  • Dashboard Customer Experience (wskaźniki: klienckie, operacyjne, biznesowe)

Napisz do nas
lub zadzwoń:

790 005 303


600 152 339

Newsletter
close slider

Zapisz się na newsletter CustomerMatters