Voice of Customer Program (VOC) – budowa Programu Zarządzania Głosem Klienta
Zamknięta pętla usprawnień (VOC Closed Loop)
Persony – identyfikacja person behawioralnych klientów firmy
Quick Implementation Customer Experience Tests™ – przed i powdrożeniowe testy eksperckie doświadczeń klientów
Projektowanie nowych doświadczeń np. z wykorzystaniem metody Design Thinking / Service Design:
docelowej podróży klienta/Customer Journey
nowych usług, procesów, produktów
standardów obsługi z uwzględnieniem perspektywy Klienta
zasad komunikacji pisemnej i ustnej z klientami
przyjaznych wzorów i treści pism klienckich
Audyt dojrzałości CX organizacji (ustalenie obszarów, które wymagają działania w pierwszej kolejności)
Szkolenia / warsztaty budujące proklienckie postawy, wdrażające zasady myślenia projektowego, wzmacniające rolę kadry kierowniczej
Inicjatywy wspierające Employee Experience (np. diagnoza Employee Experience, User Experience, Candidate Experience
Projektowanie komunikacji wewnętrznej Customer Experience
STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO CUSTOMER EXPERIENCE
MIERZENIE CUSTOMER EXPERIENCE
ELASTYCZNE FORMY WSPÓŁPRACY
Projektowanie strategii Customer Experience (treść, forma i komunikacja)
Projektowanie działań internal PR w Customer Experience wspierających rozumienie i realizację strategii (jak wzbudzić i podtrzymać energię w firmie?)
Warsztaty tworzenia wizji Customer Experience (jakie doświadczenia chcemy dostarczać?)
Warsztaty strategiczne Customer Experience (gdzie i jak mamy dojść?)
Warsztaty liderskie (rola kadry kierowniczej w budowaniu i rozwijaniu kultury klientocentrycznej)
Badania relacyjne i transakcyjne – pomiar doświadczeń w podróży klienta (np. NPS – Net Promoter Score, CSAT, CES – Customer Effort Score, CXS – Customer Experience Score)
Budowanie i ewaluacja programu badań klienckich (jakościowych, etnograficznych) wspierających poznanie potrzeb klientów