OKIEM EKSPERTA CX

11 wskazówek: jak zapewnić zwrot z inwestycji z programów Voice of Customer

11 wskazówek: jak zapewnić zwrot z inwestycji z programów Voice of Customer

Jeśli zajmujesz się CX, bardzo prawdopodobne, że zainwestowałeś dużo czasu, pieniędzy i energii w stworzenie swojego programu VoC. Nie postawiłeś na szybkie rozwiązanie, tylko po to, by móc powiedzieć, że słuchasz klientów. Słuchasz ich i otrzymujesz cenne opinie, ale… doświadczenia klientów się nie poprawiają. Dlaczego…

Czytaj dalej →

Sztuczna inteligencja w Customer Journey: innowacyjne możliwości i istniejące wyzwania

Sztuczna inteligencja w Customer Journey: innowacyjne możliwości i istniejące wyzwania

Oryginał tego artykułu ukazał się 4 czerwca na łamach magazynu Customer Experience Manager W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, pytanie o to, jak sztuczna inteligencja (AI) może zrewolucjonizować zarządzanie doświadczeniami klientów, nabiera nowego znaczenia. Szczególnie interesującym aspektem jest zdolność AI do mapowania Customer Journey. Proces…

Czytaj dalej →

Ekspert Radzi: Czy Warto Mierzyć Dojrzałość CX Governance?

Ekspert Radzi: Czy Warto Mierzyć Dojrzałość CX Governance?

Pytanie „Badać czy nie badać?” w kontekście biznesu jest tylko pozorne, bo zawsze lepiej wiedzieć, niż zgadywać. Znajomość faktów i analiza danych są kluczowe dla podejmowania świadomych decyzji. Dlatego dzisiaj chcemy polecić Wam artykuł autorstwa Marty Łukawskiej-Daruk, opublikowany 20 maja w magazynie „Customer Experience Manager”. Oto skrót…

Czytaj dalej →

X SUMMIT 2024: Spotkaj się z liderami CX i EX w Warszawie!

X SUMMIT 2024: Spotkaj się z liderami CX i EX w Warszawie!

Uwaga miłośnicy CX i EX! 💚 Już 11 czerwca w Warszawie odbędzie się III edycja X SUMMIT – największej w Polsce konferencji poświęconej Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX)! To wyjątkowe wydarzenie zgromadzi najlepszych ekspertów i praktyków z branży, dlatego nie może zabraknąć tam…

Czytaj dalej →

Digital Customer Experience ’24 – Dlaczego warto być tam z nami 28 maja?

Digital Customer Experience ’24 – Dlaczego warto być tam z nami 28 maja?

Wielkie CX-owe i cyfrowe wydarzenie zbliża się wielkimi krokami! Już 28 maja 2024 roku w Polonia Palace Hotel w Warszawie odbędzie się konferencja Digital Customer Experience ’24. Jako Partner Merytoryczny tego wydarzenia, CustomerMatters gorąco zaprasza Was do udziału. To konferencja dedykowana nie tylko specjalistom od…

Czytaj dalej →

Droga do zaufania: jak firmy mogą budować i utrzymywać relacje z klientam

Droga do zaufania: jak firmy mogą budować i utrzymywać relacje z klientam

Zaufanie klientów można postrzegać jako dwukierunkową ulicę, gdzie zarówno firma, jak i klienci mają swoje obowiązki i wzajemne oczekiwania. Firma powinna być transparentna nie tylko wobec swoich udziałowców, ale przede wszystkim wobec klientów. Zaufanie klienta to również podstawowy element każdej strategii doświadczenia klienta (CX). W…

Czytaj dalej →

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta: krótki przewodnik po szacowaniu zwrotu z inwestycji w CX

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta: krótki przewodnik po szacowaniu zwrotu z inwestycji w CX

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta stało się filarem dla firm dążących do trwałego wzrostu i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Liderzy w dziedzinie Customer Experience wiedzą, że nie chodzi tylko o transakcyjne interakcje, ale o budowanie trwałych relacji. Dzisiejsze kierownictwo nadal zadaje pytania o wartość doświadczenia klienta i…

Czytaj dalej →

Techniki językowe, które pomogą Ci zdobyć klientów (bez jawnej perswazji)

Techniki językowe, które pomogą Ci zdobyć klientów (bez jawnej perswazji)

Namawianie swoich potencjalnych klientów do zakupu jest jak próba wyprowadzenia kota na spacer. Pozostaną w miejscu i nie ruszą się, a im bardziej będziesz próbował ich pociągnąć w swoją stronę, tym bardziej nieustępliwi będą. Ile razy słyszeliście stwierdzenia takie jak: „Przekonam cię do zakupu…” i…

Czytaj dalej →

Strategia CX – planuj i skaluj. 7 praktycznych wskazówek

Strategia CX – planuj i skaluj. 7 praktycznych wskazówek

Jedyną prawdziwą i trwałą przewagą konkurencyjną, jaką mają dziś marki, jest doświadczenie klienta. W rezultacie coraz więcej firm powoli zaczyna dostrzegać potrzebę projektowania i dostarczania wspaniałych doświadczeń w celu wspierania i podtrzymywania swoich inicjatyw rozwojowych. Jednak opracowanie strategii dostarczania tego wspaniałego doświadczenia nie jest tak…

Czytaj dalej →

Customer advocacy, czyli promocja marki przez klientów – klucz do zrównoważonego wzrostu

Customer advocacy, czyli promocja marki przez klientów – klucz do zrównoważonego wzrostu

Pomimo optymistycznych sygnałów gospodarczych, firmy nadal napotykają znaczące wyzwania. Spadająca siła nabywcza klientów i ostrożność w wydatkach biznesowych oznaczają, że mamy do czynienia z trudną sytuacją gospodarczą. Tym bardziej istotna staje się skuteczna strategia „customer advocacy”, czyli wykorzystywania klientów jako promotorów mark, która może okazać…

Czytaj dalej →

Page 1 of 21 1 2 3 4 5 ... Last →