OKIEM EKSPERTA CX

Pokaż klientom, że Ci na nich zależy. Jak informować o działaniach CX?

Pokaż klientom, że Ci na nich zależy. Jak informować o działaniach CX?

Zmian w doświadczeniu klienta, nie wprowadzamy dlatego, żeby głośno mówić o tym, że nasza firma jest „CX Friendly”. Robimy to, aby naprawdę poprawić Customer Experience, czyli w długiej perspektywie – sprawić, że nasi klienci będą bardziej szczęśliwi. Czasem jednak dochodzi do sytuacji, że mimo iż…

Czytaj dalej →

Stworzyłeś persony? Teraz dowiedz się, jak wykorzystać je do poprawy CX

Stworzyłeś persony? Teraz dowiedz się, jak wykorzystać je do poprawy CX

Persony to skuteczne i popularne narzędzie w rękach każdej firmy. Pomagają w opracowaniu strategii marketingowych, komunikacji z klientami, ich obsługi, a także tworzenia Customer Experience.  Jeśli masz stworzone persony jesteś już na dobrej drodze. Jednak samo ich nakreślenie to dopiero pierwszy krok. Dzisiaj opowiemy więcej…

Czytaj dalej →

5 kroków do cyfrowej transformacji CX (digital)

5 kroków do cyfrowej transformacji CX (digital)

Obecnie nie ma mowy o dobrym CX, bez skupienia się na cyfrowych doświadczeniach klienta. Stwierdzenie, że pandemia była punktem zwrotnym dla przyspieszenia znaczenia cyfrowego doświadczenia klienta jest już tak oczywiste, że wręcz banalne. Niemniej jednak prawdą pozostaje fakt, że wraz z światowym lockdownem klienci i…

Czytaj dalej →

Jak reagować na feedback od klientów? Wykorzystaj pozytywne i negatywne opinie do CX-owych zmian

Jak reagować na feedback od klientów? Wykorzystaj pozytywne i negatywne opinie do CX-owych zmian

To, że prawdziwe zmiany w obszarze Customer Experience mogą dokonać się tylko na podstawie umiejętnego wysłuchiwania głosu klienta jest oczywiste. Jednak słuchanie to za mało. Na głos klienta, czyli feedback należy odpowiednio reagować – tylko wtedy istnieje szansa, że opinie klienta nie wylądują w szufladzie,…

Czytaj dalej →

Jeśli obiecujesz coś klientom, pamiętaj, aby dotrzymać obietnicy. O znaczeniu oczekiwań klienta w CX

Jeśli obiecujesz coś klientom, pamiętaj, aby dotrzymać obietnicy. O znaczeniu oczekiwań klienta w CX

Obietnice składane przez marki to potężne narzędzie. Przecież to dzięki nim działy marketingu mogą zdobywać nowych klientów, prezentując ważne dla nich wartości. O ile większość firm nie ma kłopotu z obiecywaniem klientom wielu rzeczy, o tyle problem pojawia się przy… dotrzymywaniu tych obietnic, co ma…

Czytaj dalej →

Klient ma zawsze racje – czy w 2021 roku to wciąż aktualne? 

Klient ma zawsze racje – czy w 2021 roku to wciąż aktualne? 

Wydaje się, że w dzisiejszych czasach wszyscy wiedzą co to CX i starają się być proklienccy, ale nie zawsze tak było. W czasie pandemii doskonała obsługa klienta, która wcześniej uznawana było jedynie za generatora kosztów, nagle znalazła się w centrum uwagi.W obliczu dużej niepewności klienci…

Czytaj dalej →

Pozwól klientom pomóc samym sobie – jak self service wpływa na Customer Experience 

Pozwól klientom pomóc samym sobie – jak self service wpływa na Customer Experience 

Szybkie odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów w różnych kanałach to podstawa dobrej obsługi klienta, a co za tym idzie – Customer Experience. Wiele czynników ma wpływ na zapewnienie dobrego poziomu obsługi, a w tym wpisie skupimy się na jednym z nich – samoobsłudze.  Tzw….

Czytaj dalej →

Mobile Customer Experience – dlaczego przy budowaniu dobrych doświadczeń klienta trzeba brać pod uwagę urządzenia mobilne

Mobile Customer Experience – dlaczego przy budowaniu dobrych doświadczeń klienta trzeba brać pod uwagę urządzenia mobilne

Na doskonałe doświadczenie klienta musi składać się wiele rzeczy i w idealnym scenariuszu każdy punkt styku klienta z firmą powinien kończyć się happy endem. Istnieje jednak element CX o którym wielu managerów i zespołów zajmujących się CX-ową transformacją w firmach często zapomina – doświadczenie mobilne,…

Czytaj dalej →

Udowodnij, że inwestycja w CX się opłaca – badania, które warto pokazać osobom decyzyjnym w firmie (cz.2)

Udowodnij, że inwestycja w CX się opłaca – badania, które warto pokazać osobom decyzyjnym w firmie (cz.2)

W pierwszej części artykułu poświęconego danym i statystykom na temat tego, jak ważny jest obecnie CX pisaliśmy już m.in. o tym dlaczego doświadczenie klienta to aspekt równie istotny jak cena czy sam oferowany produkt. Dzisiaj dostarczymy Wam jeszcze więcej wyników badań, które możecie zaprezentować osobom…

Czytaj dalej →

Dane, które możesz pokazać w firmie, aby udowodnić, że warto inwestować w CX (cz. I)

Dane, które możesz pokazać w firmie, aby udowodnić, że warto inwestować w CX (cz. I)

Customer Experience w ostatnich latach stał się priorytetem dla wielu firm. Nie bez powodu – klienci nie opierają już swojej lojalności tylko na cenie lub jakości produktu. Zamiast tego pozostają lojalni wobec firm ze względu na doświadczenie, jakie otrzymują. Wniosek jest prosty – jeśli nie…

Czytaj dalej →

Page 1 of 10 1 2 3 4 5 ... Last →