OKIEM EKSPERTA CX

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Inicjatywy związane z poprawą doświadczeń klienta kojarzą się często z dużymi kosztami. I w sumie jest w tym sporo racji – zatrudnienie odpowiedniego CX Managera, dobranie zespołu czy przygotowanie strategii CX to nie tylko czasochłonne, ale również kosztowne procesy. Ale to nie oznacza, że nie…

Czytaj dalej →

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Poprawa doświadczeń klientów nie musi wymagać ogromnych inwestycji -istnieje wiele tanich taktyk, które mogą zapewnić Ci małe, ale szybkie sukcesy w poprawie Customer Experience. „Dostarczanie wspaniałych doświadczeń zmniejsza koszty obsługi klientów w porównaniu z tym, co było wcześniej. W końcu niezadowoleni klienci są drodzy”, stwierdza…

Czytaj dalej →

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Jest 2022 rok, a wiele firm ma nadal ten sam problem: nie potrafi wykazać, że ich działania w zakresie poprawy doświadczeń klienta mają wpływ na biznes. W efekcie ich cele nie są uwzględniane w proces podejmowania decyzji – zarówno strategicznych, jak i finansowych. A przecież…

Czytaj dalej →

Natychmiastowa gratyfikacja i obsługa bez czekania – 5 przykładów na to jak zwiększać poziom satysfakcji klienta tu i teraz

Natychmiastowa gratyfikacja i obsługa bez czekania – 5 przykładów na to jak zwiększać poziom satysfakcji klienta tu i teraz

Mówi się, że na dobre rzeczy zawsze trzeba trochę poczekać. Okazuje się, że nie zawsze – szczególnie jeśli chodzi o… zakupy i korzystanie z usług. W naszej coraz szybszej codzienności dwudniowa wysyłka została zastąpiona dostawą w ciągu dwóch godzin, a oczekiwanie na fizyczny produkt (np….

Czytaj dalej →

2021 w CX – czy trendy i przewidywania z początku roku sprawdziły się w Waszych firmach i zespołach?

2021 w CX – czy trendy i przewidywania z początku roku sprawdziły się w Waszych firmach i zespołach?

Pisaliśmy o CX-owy trendach na 2022 rok. Tuż przed jego rozpoczęciem warto jednak na chwilę się zatrzymać i zastanowić jaki był rok 2021 w Customer Experience?  Odpowiedzi na to pytanie pewnie mogłoby być tyle co firm, a nawet co wszystkich osób zajmujących się CX-em. Wszyscy…

Czytaj dalej →

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty to nie tyle przyszłość, a dla wielu firm już obecnie stały element obsługi klienta. Coraz więcej klientów woli wchodzić w interakcje z botami niż z ludźmi, głównie dlatego, że chatboty oferują to, czego klienci pragną najbardziej: wygodę i szybkość. Zalety chatbotów – dlaczego klienci…

Czytaj dalej →

Izolacja, a nowe typy klientów. Czy pandemia zmieniła CX?

Izolacja, a nowe typy klientów. Czy pandemia zmieniła CX?

Izolacja wywołana pandemią wymusiła nowe nawyki zakupowe.  W dzisiejszym artykule omówimy pięć nowych typów klientów, które pojawiły się w wyniku przymusowej izolacji i sposoby na to, jak zapewnić każdemu z nich doskonałe doświadczenie klienta. Dowiesz się m.in.: Co wpłynęło na zmianę nawyków zakupowych w trakcie…

Czytaj dalej →

Jak skalować sukces klienta, czyli zapewnić go nie tylko pojedynczym klientom, a wpisać na stałe w DNA organizacji?

Jak skalować sukces klienta, czyli zapewnić go nie tylko pojedynczym klientom, a wpisać na stałe w DNA organizacji?

Świetna obsługa klienta to taka, w której każdy kto potrzebuje pomocy, otrzymuje ją w takim czasie i kanale jaki uznaje za najlepszy. Zwykle czas determinowany jest przez szybkość obsługi, a kanał – wygodę.  Niedawno pisaliśmy o składnikach sukcesu klienta – podstawach Customer Success. Dzisiaj skupimy…

Czytaj dalej →

Sukces Klienta – jakie są zadania firmy, aby zapewnić jego osiągnięcie każdemu klientowi

Sukces Klienta – jakie są zadania firmy, aby zapewnić jego osiągnięcie każdemu klientowi

Pisaliśmy niedawno o Customer Success i tym, czym różni się od Customer Experience. Dzisiaj skupimy się na tym pierwszym i przedstawimy wam „ściągę” z podstaw tworzenia sukcesu klienta w firmie. Zadania zespołu Customer Success Zadaniem osoby lub zespołu zajmującego się Customer Success jest zapewnienie, że…

Czytaj dalej →

Czym różni się Customer Experience od Customer Success?

Czym różni się Customer Experience od Customer Success?

Pracujemy nad doświadczeniem klienta czy sukcesem klienta? W twojej firmie funkcjonuje dział Customer Success czy Manager CX?  Na samym początku ustalmy najważniejszą kwestię: tak długo, jak wszystkie wymienione wyżej zespoły i osoby pracują nad wspólnym celem jakim jest postawienie klienta w centrum organizacji, tak długo……

Czytaj dalej →

Page 1 of 11 1 2 3 4 5 ... Last →