OKIEM EKSPERTA CX

Customer Experience, a Customer Success. Jaka jest różnica między doświadczeniem, a sukcesem klienta?

Customer Experience, a Customer Success. Jaka jest różnica między doświadczeniem, a sukcesem klienta?

Skoro jesteście na tym blogu, to na pewno wiecie czym jest Customer Experience. A czy znane jest wam określenie Customer Success? Być może tak, bo sukces klienta idzie w parze z jego doświadczeniem. Dzisiaj jednak postaramy się przyjrzeć różnicom między tymi dwoma pojęciami. Próba nakreślenia…

Czytaj dalej →

Aktywni pracownicy to lepszy CX i wyniki biznesowe. Jak aktywizować swój zespół?

Aktywni pracownicy to lepszy CX i wyniki biznesowe. Jak aktywizować swój zespół?

W lutym odbyła się coroczna konferencja Experience organizowana przez firmę Medallia. Pomiędzy ogłoszeniami nowych produktów a przemówieniami gwiazd wydarzenie było wypełnione wieloma świetnymi studiami przypadków, najlepszymi praktykami, przypadkami użycia w świecie rzeczywistym oraz badaniami branżowymi/dyscyplinarnymi zarówno pod względem doświadczenia pracowników, jak i doświadczenia klienta. Jedną…

Czytaj dalej →

Złe doświadczenia kosztują firmy 3,7 biliona dolarów! Poznaj najważniejsze dane z raportu Instytutu Qualtrics XM

Złe doświadczenia kosztują firmy 3,7 biliona dolarów! Poznaj najważniejsze dane z raportu Instytutu Qualtrics XM

Według nowych badań Instytutu Qualtrics XM połowa konsumentów powiedziała, że zmniejszyłaby lub zrezygnowała z wydatków w firmie po złym doświadczeniu.: Złe doświadczenia klientów powodują stratę w wysokości 3,7 biliona dolarów na całym świecie, wynika z badań opublikowanych w lutym przez Instytut Qualtrics XM. Jednostka przeprowadziła…

Czytaj dalej →

Podpowiadamy: jak NIE liczyć ROI z działań Customer Experience?

Podpowiadamy: jak NIE liczyć ROI z działań Customer Experience?

Chyba każdy CX Manager głowi się nad tym jak policzyć zwrot inwestycji w CX. W najnowszym numerze  Customer Experience Manager Aleksandra Jagiełło-Bono wyjaśnia jak tego NIE robić. Webinary i szkolenia na temat sposobów obliczania zwrotu inwestycji w CX biją ostatnio rekordy popularności. Skupiają się one…

Czytaj dalej →

Czy Twoja firma na pewno jest klientocentryczna? Sprawdź, odpowiadając na kilka pytań

Czy Twoja firma na pewno jest klientocentryczna? Sprawdź, odpowiadając na kilka pytań

Powstało już wiele artykułów odnoszących się do „ludzi zorientowanych na klienta”, „zachowań zorientowanych na klienta”, „wskazówek zorientowanych na klienta”, „marketingu zorientowanego na klienta” itp. Z pewnością czytaliście wiele z nich. W miarę powstawania nowych wpisów pojawił się jeszcze jeden termin „zachowanie zorientowane na klienta”, który…

Czytaj dalej →

Employee Experience: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć

Employee Experience: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć

Podczas dyskusji o zarządzaniu doświadczeniami, te dotyczące klienta (CX) przyciągają znacznie więcej uwagi, niż te dotyczące pracownika (EX). Więcej się na ten temat mówi i pisze. Mimo to, coraz łatwiej jest zauważyć, że wszyscy w organizacji mają wpływ na doświadczenia klientów. Zespół zarządzający CX to…

Czytaj dalej →

Jak uniknąć pułapek w doświadczeniu klienta? Ucz się na błędach firm popełnionych w 2023 roku

Jak uniknąć pułapek w doświadczeniu klienta? Ucz się na błędach firm popełnionych w 2023 roku

Rok 2023, możemy potraktować jako cenne warsztaty w dziedzinie doświadczenia klienta, oparte na błędach pewnych marek. Z lojalnością klientów może być równie niestabilnie jak z samym rynkiem – nawet najmniejsze zaniedbanie w CX może spowodować znaczącą zmianę w opinii klientów. Błędne osądy wartości klientów, zaniedbania…

Czytaj dalej →

Syntentyczny klient vs persona- czym są i czy jak mogą pomóc budować lepszy CX?

Syntentyczny klient vs persona- czym są i czy jak mogą pomóc budować lepszy CX?

Persony, jak zapewne każdy z was wie, to fikcyjne postacie stworzone przez firmy w celu reprezentowania potencjalnych lub rzeczywistych klientów na podstawie potrzeb, punktów bólu, problemów do rozwiązania, zadań do wykonania, preferencji, oczekiwań, celów i więcej. Persony oparte są na badaniach – zwykle tworzone są…

Czytaj dalej →

Wyzwania na drodze do klientocentryczności

Wyzwania na drodze do klientocentryczności

Skupienie na kliencie zapewnia firmie przewagę konkurencyjną, zarówno z perspektywy pracownika, jak i klienta. Kto nie chciałby pracować lub kupować od firmy, która dba o ludzi? Dlaczego więc nie wszystkie firmy są klientocentryczne? Bo zbudowanie takiej organizacji nie jest łatwym zadaniem. I niełatwo jest ją…

Czytaj dalej →

Jak zaangażować całą firmę w CX?

Jak zaangażować całą firmę w CX?

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o tym jak przekonać osoby decyzyjne do inwestycji w programu CX. Dzisiaj idziemy o krok dalej – porozmawiamy o zaangażowaniu całej firmy w programy CX. Dlaczego to takie ważne? Bo bez promotorów pracy nad doświadczeniami klienta rozsianych po całej organizacji, Twoje…

Czytaj dalej →

Page 1 of 20 1 2 3 4 5 ... Last →