OKIEM EKSPERTA CX

CX w nowym roku – 5 prognoz i porad na temat budowania doświadczeń klienta w 2021 (część II)

CX w nowym roku – 5 prognoz i porad na temat budowania doświadczeń klienta w 2021 (część II)

W poprzedniej części omówiliśmy dwa z pięciu głównych trendów CX na 2021 rok. Czas na pozostałą trójkę – w tym artykule opowiemy Wam więcej o: zbieraniu i wykorzystywaniu danych przy tworzeniu Customer Experience i dlaczego to właśnie informacja o kliencie ma obecnie kluczowe znaczenie, zdalnej…

Czytaj dalej →

Zaufanie do marki do podstawa dobrego Customer Experience! Dowiedz się, jak je budować

Zaufanie do marki do podstawa dobrego Customer Experience! Dowiedz się, jak je budować

Większość, bo aż 54%klientów nie ma zaufania do marek! Tak wynika z badań przeprowadzonych przez MarketingCharts w Ameryce dokładnie rok temu. Nie ma wątpliwości, że z perspektywy klienta u podstaw dobrego Customer Experience leży zaufanie. Ale czy tylko z jego perspektywy? Nie! Zaufanie w kontaktach…

Czytaj dalej →

LISTA NIEOCZYWISTYCH PORAD CX-owych NA 2021

LISTA NIEOCZYWISTYCH PORAD CX-owych NA 2021

Już blisko miesiąc dzieli nas od ostatniej, V już edycji Customer Experience Transformation (CET2020). Pół roku przygotowań. Dużo pracy po stronie organizatora Puls Biznesu Konferencje i nieocenionej Aldonie Mlonek-Korzonkowskiej. Dyskusje między Marty Łukawskiej-Daruk i Aleksandry Jagiełło-Bono o merytorycznej stronie konferencji i kogo w tym roku…

Czytaj dalej →

Życzenia zdrowych i spokojnych Świąt od CustomerMatters

Życzenia zdrowych i spokojnych Świąt od CustomerMatters

Szanowni Państwo, w te wyjątkowe święta, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie chcielibyśmy życzyć Państwu zdrowia, spokoju, ciepła i radości. I oczywiście, jak co roku – wspaniałych doświadczeń każdego dnia. Życzymy Wam także, aby Nowy Rok obfitował w sukcesy prywatne i zawodowe oraz aby…

Czytaj dalej →

Jaki będzie CX w 2021 roku? 5 prognoz na temat budowania doświadczeń klienta w nowy roku (część I)

Jaki będzie CX w 2021 roku? 5 prognoz na temat budowania doświadczeń klienta w nowy roku (część I)

Ponad 80% firm, dla których priorytetem jest jak budowanie pozytywnych doświadczeń i jak najlepsza obsługa klienta, odnotowuje wzrost przychodów. Ale… jak budować takie doświadczenia? Na pewno trzeba być na bieżąco z trendami CX. Rok 2020 wprowadził ogromne zmiany w świecie biznesu i wpłynął na obsługę…

Czytaj dalej →

Czy to już czas na zmianę Twojej strategii wysłuchiwania głosu klienta?

Czy to już czas na zmianę Twojej strategii wysłuchiwania głosu klienta?

Wbrew pozorom stawianie pierwszych kroków w wysłuchiwaniu głosu klienta może być prostsze niż.. zmiana tych procesów. Istnieje wiele narzędzi do efektywnego wysłuchiwania głosu klienta, w sieci można znaleźć też mnóstwo artykułów na temat tego w jaki sposób to robić. Ale co jeśli Ty i twoja…

Czytaj dalej →

Wyprzedź i przewiduj zmiany w Customer Experience – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (część 3)

Wyprzedź i przewiduj zmiany w Customer Experience – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (część 3)

Powoli zbliżamy się do końca roku, więc najwyższy czas na ostatnią część CX-owych statystyk, które ułatwią zaplanowanie strategii CX w 2021 roku. W poprzednich rozdziałach pisaliśmy już m.in. o tym, dlaczego klient i jego doświadczenie powinno znajdować się na szczycie priorytetów organizacji w 2021 roku…

Czytaj dalej →

Czekamy na Was na V edycji konferencji Customer Experience Transformation – już 1 i 2 grudnia!

Czekamy na Was na V edycji konferencji Customer Experience Transformation – już 1 i 2 grudnia!

CustomerMatters już od pięciu lat jest partnerem merytorycznym konferencji Customer Experience Transformation! Dlatego bez wahania polecamy Wam udział w kolejnej edycji, która wystartuje już 1 grudnia! Tym razem znani CX-owi eksperci, podzielą się wiedzą dotyczącą m.in.: biznesowych, pracowniczych i klienckich wyzwań, które postawiła przed ich…

Czytaj dalej →

Bądź gotowy na zmiany – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz.2)

Bądź gotowy na zmiany – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz.2)

Po danych dotyczących oczekiwań klienta i planów firm na 2021 rok, przyszła pora na kolejną część CX-owych statystyk. Tym razem badania prowadzone przez ekspertów, takich jak m.in. PWC czy Temkin Group, pozwolą nam przygotować strategię budowania doświadczeń klienta w zakresie m.in.: argumentów, dla których warto…

Czytaj dalej →

Bądź gotowy na zmiany – 37 przydatnych statystyk, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz. 1)

Bądź gotowy na zmiany – 37 przydatnych statystyk, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz. 1)

W ostatnich latach dbałość o doświadczenie klienta stała się priorytetem wielu firm. Wydaje się, że rok 2021 nie przyniesie w tej kwestii zmian, ale czy na pewno? W CX, jak w każdej biznesowej decyzji lepiej bazować na danych, nie domysłach. Dlatego w kolejnych artykułach przedstawimy…

Czytaj dalej →

Page 1 of 7 1 2 3 4 5 ... Last →