OKIEM EKSPERTA CX

Transformacja CX – bez jakich podstaw się nie uda?

Transformacja CX – bez jakich podstaw się nie uda?

Jakiś czas temu pisaliśmy o 5 podstawach dobrej transformacji CX, czyli o kwestiach bez których zmiany na lepsze Customer Experience w Twojej firmie nie mają szansy się udać.  Dzisiaj pozostajemy w temacie zmian mających na celu zbudowanie lepszego doświadczenia klienta. Z artykułu dowiecie się przede…

Czytaj dalej →

CX, a inflacja – ucz się z przeszłości, planuj przyszłość

CX, a inflacja – ucz się z przeszłości, planuj przyszłość

Obecnie jednym z największych zmartwieniem klientów, firm i rządów jest inflacja. Głównym powodem, dla których jest to tak duży problem, jest to, że większość dzisiejszych przywódców nigdy nie miała do czynienia z inflacją, ponieważ ostatni jej ostatni wybuch na tak dużą skalę miał miejsce… czterdzieści…

Czytaj dalej →

5 zasad, którymi powinna się kierować każda klientocentryczna organizacja

5 zasad, którymi powinna się kierować każda klientocentryczna organizacja

Zorientowanie na klienta jest często nadużywanym terminem, ale tak naprawdę ma dość prostą definicję – należy umieścić klienta w centrum wszystkiego, co robi firma.  Co oczywiście nie oznacza to, że firma ma zawsze odpowiadać „tak” na wszystko, o co prosi klient, ani że klient ma…

Czytaj dalej →

Dobry Employee Experience zaczyna się od słuchania

Dobry Employee Experience zaczyna się od słuchania

Bez dobrego Employee Experience, nie można mówić o dobrym CX. W końcu to pracownicy są osobami, które mają dostarczać naszym klientom wspaniałe doświadczenia. A jak ich do tego przekonać, jeśli sami takich nie mają? Dlatego w dzisiejszym artykule ponownie skupiamy się na EX. W poprzednim…

Czytaj dalej →

Zmień negatywne doświadczenie w sukces. Pozytywne reakcje na reklamację napędzają dobry CX

Zmień negatywne doświadczenie w sukces. Pozytywne reakcje na reklamację napędzają dobry CX

Trudne warunki handlowe, wzrost cen, odwołania lotów, opóźnienia paczek, mniejsza liczba pracowników, a przez to długi czas oczekiwania na połączenie. Klienci w ostatnim czasie mają dużo powodów do narzekań. Nowe badanie przeprowadzone przez Institute of Customer Service pokazuje, że skargi i reklamacje osiągnęły najwyższy poziom…

Czytaj dalej →

3 przeszkody, jakie możesz spotkać przy transformacji CX i jak je pokonać

3 przeszkody, jakie możesz spotkać przy transformacji CX i jak je pokonać

Jeśli choć raz próbowaliście przygotować strategię CX czy transformacji Customer Experience sami dobrze wiecie, że wiąże się to z wieloma… wyzwaniami. Dzisiejszy artykuł poświęcony jest właśnie tym wyzwaniom. A dzielimy się nim, nie po to, aby Was zniechęcić, a po to, żebyście mogli lepiej przygotować…

Czytaj dalej →

Jak udowodnić sens wydatków na CX w kryzysie?

Jak udowodnić sens wydatków na CX w kryzysie?

Czy zła sytuacja ekonomiczno-gospodarcza wpływa na CX? Oczywiście. Jak sami czujemy, wpływa na wszystko – w życiu prywatnym i zawodowym. W poprzedniej części artykułu pisaliśmy o branżach, które w kryzysie nadal bez problemu mogą pozwolić sobie na wydatki związane z marketingiem i CX oraz tych,…

Czytaj dalej →

CX, a sytuacja gospodarcza. Które branże mogą spać spokojnie?

CX, a sytuacja gospodarcza. Które branże mogą spać spokojnie?

Jak obecna sytuacja ekonomiczna wpływa na CX i CX managerów? Czy więcej uwagi będzie się koncentrować na kosztach i ich redukcji niż na wzroście? A jeśli tak, to w jaki sposób praca CX może być pozycjonowana jako źródło wydajności i efektywności? W poniższym artykule odpowiadamy…

Czytaj dalej →

Program Doceniania Pracownika – wskazówki do wdrożenia w Twojej firmie

Program Doceniania Pracownika – wskazówki do wdrożenia w Twojej firmie

Kilka dni temu pisaliśmy opublikowaliśmy wpis wyjątkowo skupiony na pracownikach i ich doświadczeniach, a nie na klientach. Wyjaśnialiśmy czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego warto doceniać swój zespół za osiągane sukcesy. Dzisiaj rozwijamy temat, a konkretnie skupimy się na Programie Doceniania Pracownika i tym jak…

Czytaj dalej →

Strategia CX – jak odnieść sukces? 7 praktycznych kroków (część II)

Strategia CX – jak odnieść sukces? 7 praktycznych kroków (część II)

Zgodnie z obietnicą wracamy do Was z tematem tworzenia i optymalizacji strategii CX, a konkretnie – praktycznymi wskazówkami co do tego, jak je przeprowadzić. W poprzednim wpisie skupiliśmy się na wyjaśnieniu czym jest strategia CX i jaką rolę odgrywa dla sukcesu programu poprawy doświadczeń klienta….

Czytaj dalej →

Page 1 of 14 1 2 3 4 5 ... Last →