OKIEM EKSPERTA CX

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty to nie tyle przyszłość, a dla wielu firm już obecnie stały element obsługi klienta. Coraz więcej klientów woli wchodzić w interakcje z botami niż z ludźmi, głównie dlatego, że chatboty oferują to, czego klienci pragną najbardziej: wygodę i szybkość. Zalety chatbotów – dlaczego klienci…

Czytaj dalej →

Izolacja, a nowe typy klientów. Czy pandemia zmieniła CX?

Izolacja, a nowe typy klientów. Czy pandemia zmieniła CX?

Izolacja wywołana pandemią wymusiła nowe nawyki zakupowe.  W dzisiejszym artykule omówimy pięć nowych typów klientów, które pojawiły się w wyniku przymusowej izolacji i sposoby na to, jak zapewnić każdemu z nich doskonałe doświadczenie klienta. Dowiesz się m.in.: Co wpłynęło na zmianę nawyków zakupowych w trakcie…

Czytaj dalej →

Jak skalować sukces klienta, czyli zapewnić go nie tylko pojedynczym klientom, a wpisać na stałe w DNA organizacji?

Jak skalować sukces klienta, czyli zapewnić go nie tylko pojedynczym klientom, a wpisać na stałe w DNA organizacji?

Świetna obsługa klienta to taka, w której każdy kto potrzebuje pomocy, otrzymuje ją w takim czasie i kanale jaki uznaje za najlepszy. Zwykle czas determinowany jest przez szybkość obsługi, a kanał – wygodę.  Niedawno pisaliśmy o składnikach sukcesu klienta – podstawach Customer Success. Dzisiaj skupimy…

Czytaj dalej →

Sukces Klienta – jakie są zadania firmy, aby zapewnić jego osiągnięcie każdemu klientowi

Sukces Klienta – jakie są zadania firmy, aby zapewnić jego osiągnięcie każdemu klientowi

Pisaliśmy niedawno o Customer Success i tym, czym różni się od Customer Experience. Dzisiaj skupimy się na tym pierwszym i przedstawimy wam „ściągę” z podstaw tworzenia sukcesu klienta w firmie. Zadania zespołu Customer Success Zadaniem osoby lub zespołu zajmującego się Customer Success jest zapewnienie, że…

Czytaj dalej →

Czym różni się Customer Experience od Customer Success?

Czym różni się Customer Experience od Customer Success?

Pracujemy nad doświadczeniem klienta czy sukcesem klienta? W twojej firmie funkcjonuje dział Customer Success czy Manager CX?  Na samym początku ustalmy najważniejszą kwestię: tak długo, jak wszystkie wymienione wyżej zespoły i osoby pracują nad wspólnym celem jakim jest postawienie klienta w centrum organizacji, tak długo……

Czytaj dalej →

Dobre doświadczenia klienta, a sprzedaż. Jak przygotować dział sprzedaży na transformację CX

Dobre doświadczenia klienta, a sprzedaż. Jak przygotować dział sprzedaży na transformację CX

Transformacja doświadczeń klienta musi objąć całą firmę. Także dział sprzedaży. W dzisiejszym artykule podzielimy się wskazówkami na temat tego: jak sprawić, by zespół sprzedaży skoncentrowany na limitach i ich kwartalnych/rocznych celach był bardziej ostrożny jeśli chodzi o wrażenia klienta, jak ustalić cele, aby odpowiedzialność za…

Czytaj dalej →

Jak przełożyć wizję CX na działania – poprawa doświadczeń klienta w praktyce

Jak przełożyć wizję CX na działania – poprawa doświadczeń klienta w praktyce

Zapraszamy na kolejny, ostatni już artykuł z cyklu wizja w Customer Experience. O tym, czym jest wizja CX i jak przekonać wszystkich w firmie do wspólnego celu, jakim jak poprawa doświadczeń klienta pisaliśmy w poprzednich częściach. Tym razem skupimy się na najbardziej praktycznym aspekcie, czyli…

Czytaj dalej →

Wizja transformacji CX – jak przekonać wszystkich w firmie do wspólnego celu, jakim jak poprawa doświadczeń klienta?

Wizja transformacji CX – jak przekonać wszystkich w firmie do wspólnego celu, jakim jak poprawa doświadczeń klienta?

O tym, że największe sukcesy w dziedzinie poprawy CX mają firmy, które plany poprawy doświadczeń klienta opierają się na dobrze sformułowanej, nadrzędnej wizji pisaliśmy już w poprzednim artykule. Więc zajrzyj do naszego poprzedniego wpisu, jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest wizja Customer Experience i jak…

Czytaj dalej →

Czym jest wizja CX i dlaczego potrzebujemy planu tego, jak mają zmieniać się doświadczenia klienta

Czym jest wizja CX i dlaczego potrzebujemy planu tego, jak mają zmieniać się doświadczenia klienta

Nikt nigdy nie zbudował (i z pewnością nie zbuduje) dobrego programu transformacji CX z dnia na dzień. Najlepsze z planów poprawy doświadczeń klienta opierają się na dobrze sformułowanej, nadrzędnej wizji, która musi zainspirować organizację i przez lata napędzać firmę do zmian na lepsze. Czym jest…

Czytaj dalej →

CX GAP, czyli o wyobrażeniach firmy vs. realiach klientów

CX GAP, czyli o wyobrażeniach firmy vs. realiach klientów

Dobra wiadomość jest taka, że coraz więcej firm zaczyna rozumieć, że muszą skoncentrować się na Customer Experience i widać to gołym okiem. Jest jednak też zła wiadomość -wiele z nich nadal, zamiast klientocentryczności praktykuje „pieniądzoocentryczność” – skupia się na sprzedaży, metrykach i maksymalizacji zysków, zamiast…

Czytaj dalej →

Page 1 of 11 1 2 3 4 5 ... Last →