OKIEM EKSPERTA CX

Jak udowodnić sens wydatków na CX w kryzysie?

Jak udowodnić sens wydatków na CX w kryzysie?

Czy zła sytuacja ekonomiczno-gospodarcza wpływa na CX? Oczywiście. Jak sami czujemy, wpływa na wszystko – w życiu prywatnym i zawodowym. W poprzedniej części artykułu pisaliśmy o branżach, które w kryzysie nadal bez problemu mogą pozwolić sobie na wydatki związane z marketingiem i CX oraz tych,…

Czytaj dalej →

CX, a sytuacja gospodarcza. Które branże mogą spać spokojnie?

CX, a sytuacja gospodarcza. Które branże mogą spać spokojnie?

Jak obecna sytuacja ekonomiczna wpływa na CX i CX managerów? Czy więcej uwagi będzie się koncentrować na kosztach i ich redukcji niż na wzroście? A jeśli tak, to w jaki sposób praca CX może być pozycjonowana jako źródło wydajności i efektywności? W poniższym artykule odpowiadamy…

Czytaj dalej →

Program Doceniania Pracownika – wskazówki do wdrożenia w Twojej firmie

Program Doceniania Pracownika – wskazówki do wdrożenia w Twojej firmie

Kilka dni temu pisaliśmy opublikowaliśmy wpis wyjątkowo skupiony na pracownikach i ich doświadczeniach, a nie na klientach. Wyjaśnialiśmy czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego warto doceniać swój zespół za osiągane sukcesy. Dzisiaj rozwijamy temat, a konkretnie skupimy się na Programie Doceniania Pracownika i tym jak…

Czytaj dalej →

Strategia CX – jak odnieść sukces? 7 praktycznych kroków (część II)

Strategia CX – jak odnieść sukces? 7 praktycznych kroków (część II)

Zgodnie z obietnicą wracamy do Was z tematem tworzenia i optymalizacji strategii CX, a konkretnie – praktycznymi wskazówkami co do tego, jak je przeprowadzić. W poprzednim wpisie skupiliśmy się na wyjaśnieniu czym jest strategia CX i jaką rolę odgrywa dla sukcesu programu poprawy doświadczeń klienta….

Czytaj dalej →

Jak zoptymalizować strategię CX? 7 praktycznych kroków (część I)

Jak zoptymalizować strategię CX? 7 praktycznych kroków (część I)

Masz przygotowaną strategię CX? Świetnie! To już naprawdę wielki krok ku poprawie doświadczenia klienta. Ale czy przypominasz sobie, kiedy ona powstała? Być może przed pandemią, zmianą oferty, wzrostem cen? W tak szybko zmieniającej się rzeczywistości, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nadszedł czas na optymalizację strategii Customer…

Czytaj dalej →

Bez dobrych doświadczeń pracownika, nie ma dobrych doświadczeń klienta. Czy Twoja firma o tym wie?

Bez dobrych doświadczeń pracownika, nie ma dobrych doświadczeń klienta. Czy Twoja firma o tym wie?

Czy uważasz, że liderzy w Twojej organizacji rozumieją (lub dbają o) związek między doświadczeniem pracownika a doświadczeniem klienta? Jeśli tak – świetnie, ale jesteś w zdecydowanej mniejszości. Wiele organizacji nadal nie zauważa ścisłego związku między EX, a CX.  A Twoi klienci płacą za to ogromną cenę. …

Czytaj dalej →

Wysłuchujesz głosu klientów? To za mało: naucz się nim dzielić z innymi

Wysłuchujesz głosu klientów? To za mało: naucz się nim dzielić z innymi

Słuchasz klientów. Łączysz ich opinie z danymi, które zbierasz przy każdej transakcji i interakcji z Twoją marką. Opracowałeś też persony klientów, aby lepiej zrozumieć, kim są, jakie problemy próbują rozwiązać i jakie zadania muszą wykonać. Zmapowałeś ich podróże, aby zrozumieć ich dzisiejsze doświadczenia i ich…

Czytaj dalej →

Zaangażowanie pracowników – jak o nie dbać i dlaczego ma wpływ na CX?

Zaangażowanie pracowników – jak o nie dbać i dlaczego ma wpływ na CX?

Pandemię (na razie) zostawiliśmy za sobą, ale każdy z nas na pewno doskonale pamięta początek 2020 roku, kiedy wiele firm zostało zmuszonych do zamknięcia lub zawieszenia działalności i odesłania pracowników do domu.  Wpływ ten sytuacji na firmy był ogromny – proszenie pracowników o pracę z…

Czytaj dalej →

Jak NIE pytać klientów o opinię – błędy w zbieraniu feedbacku

Jak NIE pytać klientów o opinię – błędy w zbieraniu feedbacku

Wysłuchiwanie głosu klienta to podstawa działań CX. To oczywiste, przecież mowa o CUSTOMER Experience, czyli doświadczeniu KLIENTA, a nie tego co na jego temat sądzi zarząd czy pracownicy. Uznajmy więc, że dla CX Managera konieczność zbierania opinii klientów jest oczywista. Wyzwanie polega na tym, że…

Czytaj dalej →

Czy Twój program CX potrzebuje odświeżenia? Poznaj oznaki tego, że czas na zmiany

Czy Twój program CX potrzebuje odświeżenia? Poznaj oznaki tego, że czas na zmiany

Załóżmy, że nad poprawą Customer Experience w Twojej firmie pracujesz już od kilku lat. Jakiś czas temu przygotowane zostały mapy podróży klienta, postawione cele, wyznaczone metryki do śledzenia itd. Pracowałeś na to ciężko – Ty i Twoi współpracownicy i zaangażowana została cała firma. Bardzo prawdopodobne,…

Czytaj dalej →

Page 1 of 14 1 2 3 4 5 ... Last →