OKIEM EKSPERTA CX

Podziały w firmie nie służą dobremu CX. Jak pozbyć się silosów?

Podziały w firmie nie służą dobremu CX. Jak pozbyć się silosów?

W poprzednim artykule skupiliśmy się na spójnych doświadczeniach klienta. Dowiedzieliście się czym są i dlaczego ich zapewnienie jest kluczowe dla projektowania dobrego Customer Experience. Dziś pozostajemy w temacie spójnych doświadczeń, a konkretnie tego, co w firmie sprawia, że ich zapewnianie jest czasami tak trudne. Powiemy…

Czytaj dalej →

Czym jest spójne doświadczenie klienta i dlaczego musisz je zapewniać?

Czym jest spójne doświadczenie klienta i dlaczego musisz je zapewniać?

Twoi klienci są z Tobą połączeni. To nie powinno być zaskoczeniem, ponieważ w dzisiejszych czasach klienci wchodzą w interakcje z markami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak strony internetowe, aplikacje, media społecznościowe, urządzenia mobilne i wiele innych. To, co może być zaskoczeniem, to fakt, że…

Czytaj dalej →

Jak zapewnić pracownikom dobry wgląd w doświadczenia klientów?

Jak zapewnić pracownikom dobry wgląd w doświadczenia klientów?

Klienci i ich doświadczenie powinny zawsze znajdować się „na radarze” Twoich pracowników.  Zgadzasz się, prawda? Ale… co to właściwie oznacza? Przede wszystkim to, że pracownicy powinni: wiedzieć, jak wpływają na doświadczenie klienta, rozumieć, co to znaczy zapewniać doskonałe doświadczenie i obsługę klienta, posiadać narzędzia i…

Czytaj dalej →

Jak podnieść ceny i nie stracić klienta? 8 praktycznych rad

Jak podnieść ceny i nie stracić klienta? 8 praktycznych rad

Jest drożej – wiemy o tym zarówno z perspektywy klienta, jak i pracownika. Przy rosnących kosztach prowadzenia firm, wzrost cen może być czasem nieunikniony. Ale czy nieunikniony musi być też związek wzrostu cen ze stratą klienta lub pogorszeniem jego doświadczenia? Niekoniecznie Okazuje się, że podnoszenie…

Czytaj dalej →

Czy empatię da się zmierzyć?

Czy empatię da się zmierzyć?

Rok 2023 został ogłoszony przez Bruce Temkin i Qualtrics XM Institute Rokiem Empatii. Nic więc dziwnego, że znów wracamy do tego tematu, tym razem od bardzo praktycznej strony – liczb. Myślicie, że empatia i liczby nie idą w parze? To błędne myślenie. Okazuje się, że empatię można (a…

Czytaj dalej →

Czy empatii da się nauczyć i jeśli tak, jak to zrobić? 

Czy empatii da się nauczyć i jeśli tak, jak to zrobić? 

Empatia = Customer Experience, a raczej bez empatii nie można mówić o projektowaniu dobrego CX. Od dawna podkreśla się znaczenie empatii w obsłudze klienta i ogólnie – w jego lepszym zrozumieniu i co za tym idzie budowaniu pozytywnych doświadczeń. Dlatego dzisiaj skupimy się właśnie na…

Czytaj dalej →

CX to uczenie się na błędach… niekoniecznie własnych. Co robić, żeby transformacja CX zakończyła się sukcesem?

CX to uczenie się na błędach… niekoniecznie własnych. Co robić, żeby transformacja CX zakończyła się sukcesem?

Błędy to naturalny element procesu uczenia się. Także podczas transformacji CX. Ale, żeby uczyć się na błędach, wcale nie musimy ich popełniać – wystarczy obserwować i brać przykład z tych, którzy mają je już za sobą. Dlatego dzisiaj podzielimy się kolejną serią błędów popełnianych przez…

Czytaj dalej →

Pracujesz nad CX, ale nie widzisz efektów? Zobacz, czy nie popełniasz podstawowych błędów

Pracujesz nad CX, ale nie widzisz efektów? Zobacz, czy nie popełniasz podstawowych błędów

Ciężko pracujesz nad poprawą #CustomerExperience, ale nie widzisz efektów tej pracy?  Dlaczego? Co się dzieje? Zwykle piszemy o tym jak przeprowadzać Cx-owe zmiany i co robić, żeby poprawić doświadczenia klienta. Dzisiaj spojrzymy na transformację CX z innej strony. Odpowiemy o błędach, które popełnia wielu CX…

Czytaj dalej →

Zamykanie głosu klienta w pętlę – dlaczego jest tak ważne dla CX?

Zamykanie głosu klienta w pętlę – dlaczego jest tak ważne dla CX?

Dzisiaj opowiemy więcej na temat zamykania głosu klienta w pętlę, czyli sposobie na skuteczne wysłuchiwania głosu klienta, ale i wdrażanie zmian w życie. Poznamy 5 charakterystyk udanego programu zamykania głosu klienta w pętlę. Czym jest proces zamykania głosu klienta w pętlę (closed loop feedback)? Program…

Czytaj dalej →

CX w 2023 roku – jak będzie wyglądał w Twojej firmie? Kolejne noworoczne inspiracje dla CX Managerów

CX w 2023 roku – jak będzie wyglądał w Twojej firmie? Kolejne noworoczne inspiracje dla CX Managerów

Na dobre, noworoczne postanowienia nie jest jeszcze za późno Dlatego wracamy do Was z drugą częścią inspiracji do tworzenia i poprawy strategii Customer Experience w 2023 roku. W pierwszym, noworocznym artykule pisaliśmy m.in. o rozwoju empatii, znaczeniu personalizacji doświadczeń i angażowaniu pracowników (EX).  Dzisiaj wskazówki…

Czytaj dalej →

Page 1 of 16 1 2 3 4 5 ... Last →