Szkolenia – poznaj naszą ofertę

Szkolenia i warsztaty otwarte

Szkolenie certyfikujące dla Managerów Customer Experience (CEM)

Szkolenie Customer Journey Management

Dla kogo?Dla kogo?
Dla Managerów i Profesjonalistów CX, osób które odpowiadają za zarządzanie doświadczeniami Klientów z działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, a także marketingu i e-commerce.Dla Profesjonalistów CX, badaczy, osób odpowiedzialnych za komunikację i budowanie oferty produktowej; wszystkich tych, dla których odbiorcą efektów pracy jest klient.
Korzyści Korzyści
  • Poznasz najnowsze trendy Customer Experience
  • Zostaniesz zainspirowany przypadkami z różnych branż z kraju i ze świata – przykłady wdrożeń, efekty wow, innowacyjne rozwiązania CX
  • Dowiesz się, jak przekonać zarząd i innych Pracowników do współpracy we wdrażaniu CX w organizacji
  • Zdobędziesz umiejętności korzystania z łatwych w implementacji metod CX dotyczących:
  • Poznasz techniki pracy z podwładnymi – edukacja, szkolenie i motywowanie w zakresie CX
  • Posiądziesz wiedzę o różnych podejściach do CX na świecie
    • Badania i monitoringu doświadczeń Klienta
    • Projektowania doświadczeń Klienta
    • Wdrażania Customer Experience
  • Poznasz powody, dla których warto mapować CJ
  • Dowiesz się jak mapować prostą CJ Twoich Klientów
  • Nauczysz się efektywnie pracować z CJ w swojej firmie, tj. zarządzać samą Customer Journey i w oparciu o Customer Journey
  • Zobaczysz inspirujące przykłady użycia CJ z Polski i świata
Czas trwaniaCzas trwania
3 dni (8h warsztatowych każdy)2 dni (8 h warsztatowych każdy)
Najbliższe terminyNajbliższe terminy
26-28 luty
22-24 kwietnia
17-19 czerwca
17-18 marca 2020
Ramowy program szkoleniaRamowy program szkolenia

Więcej informacji:

szkolenia@customermatters.pl

790 005 303

Poznaj naszych trenerów

Szkolenia i warsztaty zamknięte

Prowadzimy szkolenia i warsztaty zamknięte – forma i tematyka spotkania jest indywidualnie dostosowana do potrzeb Klienta. Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy spełnić Twoje szkoleniowe potrzeby.

Przykładowe tematy szkoleń i warsztatów:

  • Wprowadzenie do Customer Experience i inspiracje
  • Komunikacja z Klientem
  • Standardy obsługi
  • Narzędzia Customer Experience: Customer Journey
  • Projektowanie doświadczeń metodą Design Thinking

Zapytaj o ofertę
Szkolenia zamknięte Customer Experience