Szkolenia – poznaj naszą ofertę

Wybierz interesującą cię formę szkolenia:

Szkolenia i warsztaty otwarte

Szkolenie certyfikujące dla Managerów Customer Experience (CEM)

Szkolenie Customer Journey Management

Dla kogo?Dla kogo?
Dla Managerów i Profesjonalistów CX, osób które odpowiadają za zarządzanie doświadczeniami Klientów z działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, a także marketingu i e-commerce.Dla Profesjonalistów CX, badaczy, osób odpowiedzialnych za komunikację i budowanie oferty produktowej; wszystkich tych, dla których odbiorcą efektów pracy jest klient.
Korzyści Korzyści

Zdobędziesz, rozszerzysz lub uporządkujesz wiedzę m.in. na temat:
CZĘŚĆ 1 – O CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CEM / CXM)

  1. Pojęcia związane z Customer Experience
  2. Podejścia CXM na świecie i skąd się wziął CX
  3. Dojrzałość organizacji w podejściu proklienckim

CZĘŚĆ 2 – NARZĘDZI CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

  1. Ekosystem CXM
  2. Narzędzia CXM, m.in.:
  • diagnoza doświadczeń i customer journey
  • program VOC i VOC Closed Loop
  • mierzenie CX,
  • zarządzanie wynikami diagnozy i pomiarów oraz łączenie wyników pomiarów CX ze wskaźnikami biznesowymi

CZĘŚĆ 3 – TRANSFORMACJI ORGANIZACJI W PODEJŚCIU CUSTOMER EXPERIENCE

1. Transformacja organizacji w opartą na podejściu CX

  • najczęstsze strategie CX
  • CX to ludzie (candidate experience, employee experience, employer branding vs employee engagement)
  • CX Manager (Zespół CX) – funkcja i odpowiedzialność,

2. Kluczowe czynniki sukcesu transformacji organizacji w opartą na podejściu CX –     podsumowanie

  • Poznasz powody, dla których warto mapować CJ
  • Dowiesz się, jakie są rodzaje CJ i jak je mapować
  • Poznasz najczęstsze pułapki mapowania CJ i dowiesz się, jak ich unikać
  • Nauczysz się efektywnie pracować z CJ w swojej firmie, czyli zarządzać podróżą klienta
  • Zobaczysz inspirujące przykłady użycia CJ z Polski i świata
Czas trwaniaCzas trwania
3 dni (8h warsztatowych każdy)2 dni (6 h warsztatowych każdy)
Najbliższe terminyNajbliższe terminy
Jeśli jesteś zainteresowany – napisz do nas na szkolenia@customermatters.pl

Jeśli jesteś zainteresowany – napisz do nas na szkolenia@customermatters.pl

Ramowy program szkoleniaRamowy program szkolenia

Więcej informacji:

szkolenia@customermatters.pl

+48 790 005 303

+48 600 152 339

Poznaj naszych trenerów

Szkolenia i warsztaty zamknięte

Prowadzimy szkolenia i warsztaty zamknięte – forma i tematyka spotkania jest indywidualnie dostosowana do potrzeb Klienta. Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy spełnić Twoje szkoleniowe potrzeby.

Przykładowe tematy szkoleń i warsztatów:

  • Głos klienta w organizacji: źródła, zbieranie, analiza, usprawnienia
  • Potrzeby klientów: rodzaje, gradacja
  • Standardy obsługi, które działają i poprawiają doświadczenia
  • Jak TY możesz dostarczać lepszych doświadczeń klientom swojej firmy
  • Projektowanie doświadczeń metodą Design Thinking

Zapytaj o ofertę
Szkolenia zamknięte Customer Experience