OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Co się zmieniło w mapowaniu doświadczeń klientów?

Co się zmieniło w mapowaniu doświadczeń klientów?

Świat się zatrzymał. A co najmniej mocno zwolnił. Wiele firm w tej chwili stawia czoła problemom, których dotąd sobie nie wyobrażały. Klienci reagują inaczej, mają inne potrzeby, często nawet nieuświadomione. Wiele firm chciałoby w tym specjalnym czasie lepiej poznać swoich klientów, zrozumieć ich doświadczenia i…

Czytaj dalej →

Zachowania konsumentów na początku pandemii. Badania z Chin

Zachowania konsumentów na początku pandemii. Badania z Chin

Agencja badawcza Kantar na przełomie stycznia i lutego 2020 (czyli w trakcie trwania epidemii) przeprowadziła badania wśród chińskich konsumentów.  Szybkie rozprzestrzenianie się koronawirusa zmienia w nagły sposób pełen radości czas świętowania Nowego Roku w Chinach: ludzie muszą zostać w domu, transport między miastami jest znacznie…

Czytaj dalej →

CX w czasach pandemii – jak zapewnić bezpieczne doświadczenia klientom i pracownikom

CX w czasach pandemii – jak zapewnić bezpieczne doświadczenia klientom i pracownikom

Eksperci zajmujący się zarządzaniem doświadczeniami klienta dawno nie stanęli przed tak dużym wyzwaniem. Zwykle realizacje strategii budowania doświadczeń klienta w firmie to złożony i długotrwały proces, na którego efekty, trzeba poczekać. Koronawirus sprawił, że tego czasu nie ma. Wymusił za to zmianę trybu pracy, postawił…

Czytaj dalej →

Jak zmienił się CX? Manifest Bruce’a Temkina

Jak zmienił się CX? Manifest Bruce’a Temkina

„Organizacje to fabryki doświadczeń klienta.” Tak twierdzi Bruce Temkin, a my całkowicie się z nim zgadzamy. Tak jak każda fabryka, tak i każda firma powinna starać się tworzyć produkty nie dobre, a najlepsze – takie, które pobiją konkurencję na głowę. Ekspert z zakresu zarządzania doświadczeniami…

Czytaj dalej →

NFZ pyta pacjentów o opinię! W publicznej służbie zdrowia ruszają pilotażowe badania satysfakcji

NFZ pyta pacjentów o opinię! W publicznej służbie zdrowia ruszają pilotażowe badania satysfakcji

Z radością dzielimy się z Wami fantastyczną inicjatywą – Narodowy Fundusz Zdrowia rozpoczyna pilotażowe badania satysfakcji pacjenta! Bo przecież Customer Experience dotyczy nie tylko sektora prywatnego. Badanie pilotażowe właśnie wystartowało i będzie dotyczyć oceny pobytu w placówce medycznej. Pacjenci będą odpowiadać na pytania dotyczące kilku…

Czytaj dalej →

CX na świecie – czy nadal jest o nim głośno?

CX na świecie – czy nadal jest o nim głośno?

Jako eksperci, stale obserwujemy nie tylko polskie, ale i światowe trendy w temacie Customer Experience. Ostatnio coraz częściej pojawiają się pytania: Czy rozwój CX utknął w martwym punkcie? Czy po latach, w których świadomość znaczenia działań Customer Experinece stale rosła, przyszedł czas na stagnację i…

Czytaj dalej →

Customer Experience coraz bliżej Employee Experience

Customer Experience coraz bliżej Employee Experience

Wśród CX-owych trendów na rok 2020 wymienia się jeszcze większe powiązanie Customer Experience z Employee Experience. Zachęcamy do przeczytania artykułu, z którego dowiecie się co tak naprawdę łączy te dwie dyscypliny i dlaczego eksperci z zakresu CX stanowczo nie powinni ignorować wpływu, jaki na doświadczenia…

Czytaj dalej →

O CX jest coraz głośniej – także dzięki naszym szkoleniom

O CX jest coraz głośniej – także dzięki naszym szkoleniom

W CustomerMatters nieustannie trzymamy kciuki za “nastrajanie” organizacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego! To świetna sprawa być częścią tak wielkiego projektu edukacyjnego. W szkoleniu organizowanym dla pracowników PZU wzięło udział 1300 pracowników! Bardzo cieszy nas, że o Customer Experience jest głośno, a dzięki kolejnym szkoleniom i…

Czytaj dalej →

Zajmujesz się firmowym CX? Dopasuj styl działania do…lidera

Zajmujesz się firmowym CX? Dopasuj styl działania do…lidera

Istnieją dwa rodzaje liderów (przełożonych), z którymi najczęściej spotykają się osoby odpowiedzialne za Customer Experience w danej firmie. Pierwszy to lider oparty na ROI, którego priorytetem jest wynik finansowy – chce wiedzieć dokładnie gdzie wydawane są pieniądze i jakiego zysku można spodziewać się z Twoich…

Czytaj dalej →

Konferencja Zarządzanie reklamacjami Puls Biznesu

Konferencja Zarządzanie reklamacjami Puls Biznesu

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Jednak mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji. Prawidłowe zarządzanie reklamacjami ma ogromne znaczenie dla tworzenia dobrego Customer…

Czytaj dalej →

Page 2 of 4 1 2 3 4