OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Jak zoptymalizować strategię CX? 7 praktycznych kroków (część I)

Jak zoptymalizować strategię CX? 7 praktycznych kroków (część I)

Masz przygotowaną strategię CX? Świetnie! To już naprawdę wielki krok ku poprawie doświadczenia klienta. Ale czy przypominasz sobie, kiedy ona powstała? Być może przed pandemią, zmianą oferty, wzrostem cen? W tak szybko zmieniającej się rzeczywistości, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nadszedł czas na optymalizację strategii Customer…

Czytaj dalej →

Bez dobrych doświadczeń pracownika, nie ma dobrych doświadczeń klienta. Czy Twoja firma o tym wie?

Bez dobrych doświadczeń pracownika, nie ma dobrych doświadczeń klienta. Czy Twoja firma o tym wie?

Czy uważasz, że liderzy w Twojej organizacji rozumieją (lub dbają o) związek między doświadczeniem pracownika a doświadczeniem klienta? Jeśli tak – świetnie, ale jesteś w zdecydowanej mniejszości. Wiele organizacji nadal nie zauważa ścisłego związku między EX, a CX.  A Twoi klienci płacą za to ogromną cenę. …

Czytaj dalej →

Wysłuchujesz głosu klientów? To za mało: naucz się nim dzielić z innymi

Wysłuchujesz głosu klientów? To za mało: naucz się nim dzielić z innymi

Słuchasz klientów. Łączysz ich opinie z danymi, które zbierasz przy każdej transakcji i interakcji z Twoją marką. Opracowałeś też persony klientów, aby lepiej zrozumieć, kim są, jakie problemy próbują rozwiązać i jakie zadania muszą wykonać. Zmapowałeś ich podróże, aby zrozumieć ich dzisiejsze doświadczenia i ich…

Czytaj dalej →

Zaangażowanie pracowników – jak o nie dbać i dlaczego ma wpływ na CX?

Zaangażowanie pracowników – jak o nie dbać i dlaczego ma wpływ na CX?

Pandemię (na razie) zostawiliśmy za sobą, ale każdy z nas na pewno doskonale pamięta początek 2020 roku, kiedy wiele firm zostało zmuszonych do zamknięcia lub zawieszenia działalności i odesłania pracowników do domu.  Wpływ ten sytuacji na firmy był ogromny – proszenie pracowników o pracę z…

Czytaj dalej →

Jak NIE pytać klientów o opinię – błędy w zbieraniu feedbacku

Jak NIE pytać klientów o opinię – błędy w zbieraniu feedbacku

Wysłuchiwanie głosu klienta to podstawa działań CX. To oczywiste, przecież mowa o CUSTOMER Experience, czyli doświadczeniu KLIENTA, a nie tego co na jego temat sądzi zarząd czy pracownicy. Uznajmy więc, że dla CX Managera konieczność zbierania opinii klientów jest oczywista. Wyzwanie polega na tym, że…

Czytaj dalej →

Czy Twój program CX potrzebuje odświeżenia? Poznaj oznaki tego, że czas na zmiany

Czy Twój program CX potrzebuje odświeżenia? Poznaj oznaki tego, że czas na zmiany

Załóżmy, że nad poprawą Customer Experience w Twojej firmie pracujesz już od kilku lat. Jakiś czas temu przygotowane zostały mapy podróży klienta, postawione cele, wyznaczone metryki do śledzenia itd. Pracowałeś na to ciężko – Ty i Twoi współpracownicy i zaangażowana została cała firma. Bardzo prawdopodobne,…

Czytaj dalej →

Transformacja CX – jak dobrze opowiedzieć historię zmian?

Transformacja CX – jak dobrze opowiedzieć historię zmian?

Jeśli jesteś gotowy na wprowadzenie ważnej zmiany w swojej organizacji, jak ogłaszasz to swoim pracownikom? Czy w ogóle ich o tym informujesz? O zmianach i ich komunikowaniu w organizacjach wiele można dowiedzieć się z badań McKinsey na temat transformacji organizacyjnych. Jednym z wniosków było stwierdzenie,…

Czytaj dalej →

Twórz dobre doświadczenia dla KAŻDEGO klienta – 3 rzeczy wspierające inkluzywny CX

Twórz dobre doświadczenia dla KAŻDEGO klienta – 3 rzeczy wspierające inkluzywny CX

Firmy powinny dbać o doświadczenie każdego klienta. Dlatego w dzisiejszym wpisie przeczytacie więcej na temat tego: jak wiele organizacje mogą zyskać, dzięki większej różnorodności i integracji zarówno pod względem doświadczeń klientów, jak i pracowników,  jakie kroki możesz podjąć, żeby włączyć wszystkich klientów w projektowanie doświadczeń,…

Czytaj dalej →

Klientocentryczność się opłaca! Wpływ CX na biznes

Klientocentryczność się opłaca! Wpływ CX na biznes

W naszym poprzednim wpisie udowodniliśmy, że zorientowanie na klienta zapewnia firmie przewagę konkurencyjną, zarówno z perspektywy pracownika, jak i klienta. Kto nie chciałby pracować lub kupować od firmy, która dba o ludzi, prawda?  Ta oczywista korzyść przekłada się na wiele obszarów działania firmy. Jakich? O…

Czytaj dalej →

Kultura organizacyjna i wartości – jak wpływają na doświadczenia klienta?

Kultura organizacyjna i wartości – jak wpływają na doświadczenia klienta?

O kulturze zorientowanej na klienta i wartościach firmy wspominaliśmy już nie raz.  Chcemy jednak mieć pewność, że to jak ważne jest zaprojektowanie kultury zorientowanej na klienta wystarczająco dosadnie wybrzmi w naszych przekazach. Tym bardziej, że przekłada się ona… na wyniki. Tak. Kultura promująca klientocenryczna to…

Czytaj dalej →

Page 2 of 14 1 2 3 4 5 ... Last →