OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Badania jakościowe w Customer Experience

Badania jakościowe w Customer Experience

Aleksandra Krzynówek – Ekspert Customer Experience Praca w obszarze doświadczeń klienta – Customer Experience – polega w dużej mierze na słuchaniu tego, co klienci mają nam do powiedzenia. Firmy klientocentryczne, czyli te, których strategia jest budowana na podejściu Customer Experience, zwykle słuchają klientów w dwóch…

Czytaj dalej →

7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience

7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience

Marta Łukawska-Daruk, Aleksandra Jagiełło-Bono Artykuł ukazał się w Pulsie Biznesu 02.10.2018: https://www.pb.pl/7-rzeczy-ktore-nalezy-wiedziec-o-customer-experience-941430 Dziś obchodzimy Dzień Customer Experience (CX Day). To dobry moment, aby rozwiać kilka mitów o tym, czym jest, a czym nie jest Customer Experience. Podczas lektury poznasz fakty o Customer Experience: W Customer…

Czytaj dalej →

Happy CX Day!

Happy CX Day!

Czytaj dalej →

#CXBookClub: Listen or Die, Sean McDade

#CXBookClub: Listen or Die, Sean McDade

Listen or Die: 40 Lessons That Turn Customer Feedback into Gold Sean McDade Zobacz na Amazon Ocena CM: 4,5/5 Sean McDade, założyciel firmy PeopleMetrics, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie wprowadzenia w organizacji sprawnego programu Voice of Customer. W 40 konkretnych lekcjach przeprowadza czytelnika…

Czytaj dalej →

O co chodzi z tym Customer Experience?

O co chodzi z tym Customer Experience?

Marta Łukawska-Daruk Artykuł ukazał się w serwisie Nowy Marketing w ramach współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania w dniu 22.04.2013: https://nowymarketing.pl/a/1415,o-co-chodzi-z-tym-customer-experience W sumie najczęściej o to, że go nie ma albo że jest negatywny. Ale zacznijmy od początku, czyli czym jest Customer Experience – Doświadczenie Klienta….

Czytaj dalej →

Page 2 of 2 1 2