OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Metoda małych kroków to za mało dla budowania CX w czasach pandemii

Metoda małych kroków to za mało dla budowania CX w czasach pandemii

2020 wyjątkowo dosadnie pokazał, że klienci szybko potrafią dostosować się do zewnętrznych wstrząsów i zmian. A jak radzą sobie z tym firmy? Te z sektora B2C niejednokrotnie musiały całkowicie zmienić swoje myślenie o biznesie i Customer Experience.  Zmiany, które wstrząsnęły myśleniem o CX Jeszcze niedawno…

Czytaj dalej →

Jesteś gotowy wziąć CX na serio? Zobacz od czego zacząć [badania Forrester]

Jesteś gotowy wziąć CX na serio? Zobacz od czego zacząć [badania Forrester]

Firmy z całego świata starają się przełożyć proklienckie myślenie i wizję na praktyczną strategię opartą na skupieniu się na potrzebach i oczekiwaniach klientów. W raporcie Forrester z 2017 roku, zastosowano ocenę poziomu „obsesji” na punkcie klientów (nazwijmy ją klientocentrycznością) w 45 organizacjach z Australii i…

Czytaj dalej →

Oczekiwania klientów osiągają najwyższy poziom w historii! Pytanie brzmi: jak im sprostać?

Oczekiwania klientów osiągają najwyższy poziom w historii! Pytanie brzmi: jak im sprostać?

Czym są oczekiwania klientów? Wydaje się, że najbardziej trafna definicja obejmowałaby konkretny dla danego klienta zestaw zachowań lub działań, które w jego przewidywaniach powinny (lub nie) pojawić się podczas interakcji z firmą. Jeszcze całkiem niedawno oczekiwania klientów dotyczyły podstaw, takich jak: jakość obsługi i uczciwe…

Czytaj dalej →

Czy pandemia zmieniła doświadczenia pracowników? Najnowsze badanie Pracuj.pl [raport]

Czy pandemia zmieniła doświadczenia pracowników? Najnowsze badanie Pracuj.pl [raport]

O tym, że CX czyli doświadczenia klienta – ich potrzeby i oczekiwania, zmieniły się pod wpływem światowej pandemii pisaliśmy już wielokrotnie. A co z… doświadczeniami pracownika? Czy nasze przyzwyczajenia i rutyna pracy uległy zmianie? Czy praca z domu przewartościowała to, czego oczekujemy od naszych pracodawców?…

Czytaj dalej →

Customer Experience, a Candidate Experience. Czy doświadczenie kandydata do pracy ma wpływ na CX?

Customer Experience, a Candidate Experience. Czy doświadczenie kandydata do pracy ma wpływ na CX?

O Candidate Experience może nie mówi się jeszcze tyle, co o CX, ale to coraz bardziej popularny temat – szczególnie wśród dużych firm i szczególnie na zachodzie. Czy Twoja firma zwraca uwagę na doświadczenia kandydatów? Czy zbiera opinię na temat tego, co sądzą o procesie…

Czytaj dalej →

CX to już nie tylko bankowość i ubezpoieczenia! O Customer Experience w… przemyśle

CX to już nie tylko bankowość i ubezpoieczenia! O Customer Experience w… przemyśle

Dziś będzie trochę o bardzo ważnej relacji – Customer Experience i Digital Experience. Natknęliśmy się na ciekawy (i mimo sytuacji związek z koronawirusem) wciąż aktualny artykuł: CX – ukryty motor Przemysłu 4.0. Dowiadujemy się z niego, że: Szacuje się, że w najbliższych latach firmy wydadzą…

Czytaj dalej →

Zapraszamy na kolejną edycję Customer Experience Transformation

Zapraszamy na kolejną edycję Customer Experience Transformation

Kolejna edycja konferencji Customer Experience Transformation (CET 2020) zbliża się wielkimi krokami! Już 1 i 2 grudnia 2020, w gronie ekspertów i pasjonatów CX będziemy mieli szansę po raz kolejny podzielić się wiedzą i wysłuchać ciekawych case studies z “życia firm”. Jak zwykle poznamy też…

Czytaj dalej →

Czy zakupy online mogą nas zmęczyć i sfrustrować? O UX i CX oraz na co warto zwrócić uwagę w biznesie e-commerce

Czy zakupy online mogą nas zmęczyć i sfrustrować? O UX i CX oraz na co warto zwrócić uwagę w biznesie e-commerce

Jak masa Polek i Polaków posiadających dzieci w wieku szkolnym przed 1 września kompletuję z dziećmi ich wyprawkę szkolną (i nie tylko). Ze względu na pandemię (też pewnie jak duża część z nas) robię wiele zakupów online. I niestety nie jest różowo. Powiem więcej – jako klient…

Czytaj dalej →

Pierwsze kroki w transformacji CX – 7 filarów kultury organizacyjnej Twojej firmy

Pierwsze kroki w transformacji CX – 7 filarów kultury organizacyjnej Twojej firmy

Internet to prawdziwa kopalnia wiedzy z zakresu CX. Niestety – tak jak ze wszystkimi znalezionymi w sieci informacjami, także te z zakresu doświadczeń klienta należy przesiać przez grube sito przydatności. Dlatego rozpoczynamy serię wpisów, w których będziemy polecać Wam artykuły, które wyposażą Was w podstawową…

Czytaj dalej →

Projektowanie doświadczenia klienta: jak ustalać priorytety CX w organizacji?

Projektowanie doświadczenia klienta: jak ustalać priorytety CX w organizacji?

Wszyscy potrzebujemy listy priorytetów – tego co jest ważniejsze, a co można odłożyć na później – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Aby stworzyć taką listę, firmy potrzebują odpowiednich procesów, które zapewniają podejmowanie świadomych decyzji, w oparciu o fakty. Bez uporządkowanego, spójnego podejścia do…

Czytaj dalej →

Page 2 of 7 1 2 3 4 5 ... Last →