OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Jak w CX zbierać informacje o klienckie i w jaki sposób patrzeć na dane?

Jak w CX zbierać informacje o klienckie i w jaki sposób patrzeć na dane?

Co ma kluczowe znaczenie dla poprawy jakości obsługi klienta i osiągnięcie sukcesu na tym polu? Wysłuchiwanie jego głosu oraz uwzględnianie zebranych danych i opinii w strategii transformacji CX. Trafne decyzje oparte na takich informacjach są kluczem do sukcesu transformacji doświadczeń klienta. Istnieje wiele różnych stanowisk…

Czytaj dalej →

Czy da się policzyć zysk z inwestycji w CX? Tak, chociaż nie jest to łatwe

Czy da się policzyć zysk z inwestycji w CX? Tak, chociaż nie jest to łatwe

Pomysł na to, aby opisać temat zwrotu z inwestycji i pokazywania efektów z działań Customer Experience narodził się podczas webinarów organizowanych przez Infor, które miałyśmy przyjemność prowadzić. Wczorajsze spotkanie nie dotyczyło już ogólnych zasad czy pojęć CX. Było to już trzeci webinar z tego cyklu,…

Czytaj dalej →

Wysiłek pracownika to wysiłek klienta! Co zrobić, aby go zredukować

Wysiłek pracownika to wysiłek klienta! Co zrobić, aby go zredukować

Wiele mówi się o tym, jak wiele wysiłku klient musi włożyć w proces zakupu, rozwiązywanie problemów z działem BOK, czy w inne aktywności związane z kontaktem z firmami. Wysiłek ten można łatwo zmierzyć, korzystając z popularnych już metod badawczych, takich Customer Effort Score, gdzie w…

Czytaj dalej →

CX to skupienie na kliencie, nie na liczbach 

CX to skupienie na kliencie, nie na liczbach 

Zaprojektowanie idealnych doświadczeń klienta wymaga danych – nie jest to żadnym zaskoczeniem. Większość firm na ich całe mnóstwo. Pochodzą z badań online, np. Net Promoter Score, wywiadów prowadzonych z pracownikami tzw. pierwszej linii czy wewnętrznych CRM-ów.   Więc gdzie tkwi problem? W tym, że wiele organizacji…

Czytaj dalej →

Jak w pełni wykorzystać potencjał badania NPS w CX? Nauczymy Was tego podczas szkolenia!

Jak w pełni wykorzystać potencjał badania NPS w CX? Nauczymy Was tego podczas szkolenia!

Jeśli interesujecie się CX zapewne wiecie, że wskaźnik NPS, to obecnie lider wśród badań doświadczeń klientów. Wiele firm jednak nadal nie zna dobrze tego badania, a nawet jeśli zna – nie wykorzystuje w pełni jego potencjału. Dlatego przygotowane przez nas szkolenie to idealna okazja na…

Czytaj dalej →

Zapraszamy na cykl webinarów Customer Experience Management

Zapraszamy na cykl webinarów Customer Experience Management

Przy prowadzeniu własnego biznesu ważna jest pewność, że podejmowane przez nas działania są skuteczne i poprowadzą nas do sukcesu. Nie ma tutaj miejsca na przypadek czy szczęście. Dlatego pora wziąć sprawy w swoje ręce, a my – CustomerMatters -chętnie Ci w tym pomożemy. Już 22…

Czytaj dalej →

Koronawirus = zmiany. Także w Mapach podróży klienta

Koronawirus = zmiany. Także w Mapach podróży klienta

Mapy podróży klienta to bezsprzecznie jedno z najlepszych narzędzi wykorzystywanych przez osoby zajmujące się CX. To dzięki nim można bardziej skupić się na kliencie i doświadczeniach, jakie „krok po kroku” przeżywa z naszą firmą, słowem- przyjąć jego perspektywę. W wielu firmach Customer Journey Maps są…

Czytaj dalej →

Szkolenie Manager Customer Experience, czyli o CX w czasach spokoju i kryzysu

Szkolenie Manager Customer Experience, czyli o CX w czasach spokoju i kryzysu

Czasy są nietypowe, dlatego kolejna edycja szkolenia Manager Customer Experience także będzie inna niż zwykle. Tym razem z uczestnikami spotkamy się online. Nauka tego na czym polega dobry Customer Expereince i jak powinno wyglądać jego wdrożenie w firmach jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Dlatego podczas…

Czytaj dalej →

CX Insights – nie ma ekspertów od skutków zatrzymania świata

CX Insights – nie ma ekspertów od skutków zatrzymania świata

Bezsprzecznie żyjemy w ciekawych czasach. Wielu się zastanawia, jak w obecnej sytuacji ich firma powinna funkcjonować. Jak komunikować ze swoimi klientami? Jak i czy potrzeby klientów się zmieniły? Jeszcze przed zarazą, firma Deloitte Digital zleciła badanie, które na takie pytania miało odpowiadać. Wnioski ujęto w…

Czytaj dalej →

Specjalne dyżury CustomerMatters – porozmawiaj z nami o CX w dobie COVID-19

Specjalne dyżury CustomerMatters – porozmawiaj z nami o CX w dobie COVID-19

Czas jest specjalny, więc rozwiązania też muszą być niestandardowe. Uruchamiamy codzienny dyżur naszych partnerów. Codziennie będą dostępni dla tych wszystkich, którzy chcą porozmawiać o trendach, proklienckim podejściu swojej firmy, diagnozowaniu i zarządzaniu doświadczeniami. Zapraszamy!  

Czytaj dalej →

Page 2 of 5 1 2 3 4 5