OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Klient ma zawsze racje – czy w 2021 roku to wciąż aktualne? 

Klient ma zawsze racje – czy w 2021 roku to wciąż aktualne? 

Wydaje się, że w dzisiejszych czasach wszyscy wiedzą co to CX i starają się być proklienccy, ale nie zawsze tak było. W czasie pandemii doskonała obsługa klienta, która wcześniej uznawana było jedynie za generatora kosztów, nagle znalazła się w centrum uwagi.W obliczu dużej niepewności klienci…

Czytaj dalej →

Pozwól klientom pomóc samym sobie – jak self service wpływa na Customer Experience 

Pozwól klientom pomóc samym sobie – jak self service wpływa na Customer Experience 

Szybkie odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów w różnych kanałach to podstawa dobrej obsługi klienta, a co za tym idzie – Customer Experience. Wiele czynników ma wpływ na zapewnienie dobrego poziomu obsługi, a w tym wpisie skupimy się na jednym z nich – samoobsłudze.  Tzw….

Czytaj dalej →

Mobile Customer Experience – dlaczego przy budowaniu dobrych doświadczeń klienta trzeba brać pod uwagę urządzenia mobilne

Mobile Customer Experience – dlaczego przy budowaniu dobrych doświadczeń klienta trzeba brać pod uwagę urządzenia mobilne

Na doskonałe doświadczenie klienta musi składać się wiele rzeczy i w idealnym scenariuszu każdy punkt styku klienta z firmą powinien kończyć się happy endem. Istnieje jednak element CX o którym wielu managerów i zespołów zajmujących się CX-ową transformacją w firmach często zapomina – doświadczenie mobilne,…

Czytaj dalej →

Udowodnij, że inwestycja w CX się opłaca – badania, które warto pokazać osobom decyzyjnym w firmie (cz.2)

Udowodnij, że inwestycja w CX się opłaca – badania, które warto pokazać osobom decyzyjnym w firmie (cz.2)

W pierwszej części artykułu poświęconego danym i statystykom na temat tego, jak ważny jest obecnie CX pisaliśmy już m.in. o tym dlaczego doświadczenie klienta to aspekt równie istotny jak cena czy sam oferowany produkt. Dzisiaj dostarczymy Wam jeszcze więcej wyników badań, które możecie zaprezentować osobom…

Czytaj dalej →

Dane, które możesz pokazać w firmie, aby udowodnić, że warto inwestować w CX (cz. I)

Dane, które możesz pokazać w firmie, aby udowodnić, że warto inwestować w CX (cz. I)

Customer Experience w ostatnich latach stał się priorytetem dla wielu firm. Nie bez powodu – klienci nie opierają już swojej lojalności tylko na cenie lub jakości produktu. Zamiast tego pozostają lojalni wobec firm ze względu na doświadczenie, jakie otrzymują. Wniosek jest prosty – jeśli nie…

Czytaj dalej →

Fundamenty potrzebne do CX-owych zmian

Fundamenty potrzebne do CX-owych zmian

Często transformację CX w firmach zaczyna się od przeszkolenia pracowników w zakresie zapewniania doskonałej obsługi klienta. I słusznie – to podstawa dobrego Customer Experience, ale tylko pod warunkiem, że jest się świadomym, że dostarczanie wspaniałego doświadczenia to o wiele więcej niż tylko szkolenie pracowników w…

Czytaj dalej →

Dlaczego doświadczenia klienta mimo wysiłków się nie poprawiają? Poznaj błędy, których musisz unikać

Dlaczego doświadczenia klienta mimo wysiłków się nie poprawiają? Poznaj błędy, których musisz unikać

Masz wrażenie, że Twoje wysiłki związane z transformacją CX nie przynoszą spodziewanych skutków? Zapraszamy na drugą część artykułu poświęconego przeszkodom, na które możesz natrafić podczas transformacji CX. Z artykułu dowiesz się: dlaczego warto stworzyć swoją strategię transformacji CX od podstaw, a nie kopiować rozwiązania innych…

Czytaj dalej →

Co robić, gdy transformacja CX staje w miejscu? Praktyczne wskazówki dla CX Managerów (część I)

Co robić, gdy transformacja CX staje w miejscu? Praktyczne wskazówki dla CX Managerów (część I)

Masz wrażenie, że Twoje wysiłki związane z transformacją CX w firmie nie przynoszą spodziewanych rezultatów? A może jesteś już w trakcie poprawy doświadczeń klienta, jednak z jakiegoś powodu projekty i plany stoją w miejscu? Nie jesteś sam/a! Wielu CX Managerów zmaga się z takimi problemami,…

Czytaj dalej →

4 sposoby na budowanie zaufania klienta, czyli o znaczeniu empatii i pokory w CX

4 sposoby na budowanie zaufania klienta, czyli o znaczeniu empatii i pokory w CX

Marketing i sprzedaż zwykle wierzą, że drogą do budowania zaufania klienta jest udzielanie odpowiedzi na nurtujące go problemy i wyzwania. Dlatego tak popularne są materiały z treściami marketingowymi lub przewodniki po sprzedaży wypełnione odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania i problemy. Istnieje przekonanie, że gotowość do…

Czytaj dalej →

Mapy podróży klienta – jak wykorzystać je do projektowania doświadczeń w przyszłości?

Mapy podróży klienta – jak wykorzystać je do projektowania doświadczeń w przyszłości?

Jeśli czegoś nie rozumiesz, to nie możesz tego zmienić. Nie warto też marnować czasu i wysiłku na zmianę rzeczy, które działają dobrze. Dlaczego piszemy o tak oczywistych rzeczach? Ponieważ często w ferworze planowania CX-owych transformacji idziemy o krok za daleko. Zamiast zacząć od podstaw, tworzymy…

Czytaj dalej →

Page 2 of 10 1 2 3 4 5 ... Last →