OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Poznajmy bliżej polskiego Customer Experience Managera

Poznajmy bliżej polskiego Customer Experience Managera

Kim jest Customer Experience Manager i jakie umiejętności musi posiadać? Ta profesja wyróżnia się poprzez zestaw specjalistycznych umiejętności i kompetencji, które są fundamentem dla sukcesu firmy skoncentrowanej na kliencie oraz jej stabilnej pozycji na rynku. Istotne są umiejętności takie jak zarządzanie sprzecznymi interesami biznesowymi, prowadzenie…

Czytaj dalej →

Sposoby na efektywne wprowadzanie i ogłszanie szybkich sukcesów w strategii CX

Sposoby na efektywne wprowadzanie i ogłszanie szybkich sukcesów w strategii CX

Chyba wszyscy możemy zgodzić się co do tego że, osoby odpowiedzialne za CX są często stawiane przed wyzwaniem uzyskania zaangażowania i poparcia dla swoich inicjatyw, na poziomie zarządu. Kluczem do przekonania całej organizacji o znaczeniu wprowadzanych zmian jest demonstracja zwrotu z inwestycji (ROI). Jedną z…

Czytaj dalej →

Priorytety w doskonaleniu doświadczeń klientów – checklista dla każdego CX Managera

Priorytety w doskonaleniu doświadczeń klientów – checklista dla każdego CX Managera

Doskonalenie doświadczenia klienta to proces, który nie ma końca – przynajmniej dopóki nie osiągniemy perfekcji (a żadnej firmie to się jeszcze nie udało). Ciesz się więc podróżą, bo celu jako takiego nie ma. Ucz pracowników tego, jak identyfikować luki w doświadczeniach klientów, aby zaszczepić kulturę…

Czytaj dalej →

Jak badania rynku rewolucjonizują zrozumienie klienta w erze cyfrowej?

Jak badania rynku rewolucjonizują zrozumienie klienta w erze cyfrowej?

W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie interakcje między firmami a klientami nieustannie ewoluują, głębokie zrozumienie klienta staje się nie tylko wartością dodaną, ale wręcz koniecznością. W przeszłości, kiedy liczba punktów kontaktu była ograniczona i świat nie był tak zdominowany przez cyfrowe środki komunikacji, zdobywanie wiedzy…

Czytaj dalej →

Co wspólnego mają CX i marketing?

Co wspólnego mają CX i marketing?

Czy dla CX i Marketingu istnieje pole do współpracy? Marketerzy często myślą, że doświadczenie klienta to zadanie kogoś innego, ponieważ główną funkcją Marketingu jest poprawa świadomości marki i pozyskiwanie nowych klientów. Jednak zapominają oni o tym, że dzisiaj doświadczenie klienta stało się zadaniem… każdego. Ponieważ…

Czytaj dalej →

Customer Experience, a Customer Success. Jaka jest różnica między doświadczeniem, a sukcesem klienta?

Customer Experience, a Customer Success. Jaka jest różnica między doświadczeniem, a sukcesem klienta?

Skoro jesteście na tym blogu, to na pewno wiecie czym jest Customer Experience. A czy znane jest wam określenie Customer Success? Być może tak, bo sukces klienta idzie w parze z jego doświadczeniem. Dzisiaj jednak postaramy się przyjrzeć różnicom między tymi dwoma pojęciami. Próba nakreślenia…

Czytaj dalej →

Aktywni pracownicy to lepszy CX i wyniki biznesowe. Jak aktywizować swój zespół?

Aktywni pracownicy to lepszy CX i wyniki biznesowe. Jak aktywizować swój zespół?

W lutym odbyła się coroczna konferencja Experience organizowana przez firmę Medallia. Pomiędzy ogłoszeniami nowych produktów a przemówieniami gwiazd wydarzenie było wypełnione wieloma świetnymi studiami przypadków, najlepszymi praktykami, przypadkami użycia w świecie rzeczywistym oraz badaniami branżowymi/dyscyplinarnymi zarówno pod względem doświadczenia pracowników, jak i doświadczenia klienta. Jedną…

Czytaj dalej →

Złe doświadczenia kosztują firmy 3,7 biliona dolarów! Poznaj najważniejsze dane z raportu Instytutu Qualtrics XM

Złe doświadczenia kosztują firmy 3,7 biliona dolarów! Poznaj najważniejsze dane z raportu Instytutu Qualtrics XM

Według nowych badań Instytutu Qualtrics XM połowa konsumentów powiedziała, że zmniejszyłaby lub zrezygnowała z wydatków w firmie po złym doświadczeniu.: Złe doświadczenia klientów powodują stratę w wysokości 3,7 biliona dolarów na całym świecie, wynika z badań opublikowanych w lutym przez Instytut Qualtrics XM. Jednostka przeprowadziła…

Czytaj dalej →

Podpowiadamy: jak NIE liczyć ROI z działań Customer Experience?

Podpowiadamy: jak NIE liczyć ROI z działań Customer Experience?

Chyba każdy CX Manager głowi się nad tym jak policzyć zwrot inwestycji w CX. W najnowszym numerze  Customer Experience Manager Aleksandra Jagiełło-Bono wyjaśnia jak tego NIE robić. Webinary i szkolenia na temat sposobów obliczania zwrotu inwestycji w CX biją ostatnio rekordy popularności. Skupiają się one…

Czytaj dalej →

Czy Twoja firma na pewno jest klientocentryczna? Sprawdź, odpowiadając na kilka pytań

Czy Twoja firma na pewno jest klientocentryczna? Sprawdź, odpowiadając na kilka pytań

Powstało już wiele artykułów odnoszących się do „ludzi zorientowanych na klienta”, „zachowań zorientowanych na klienta”, „wskazówek zorientowanych na klienta”, „marketingu zorientowanego na klienta” itp. Z pewnością czytaliście wiele z nich. W miarę powstawania nowych wpisów pojawił się jeszcze jeden termin „zachowanie zorientowane na klienta”, który…

Czytaj dalej →

Page 2 of 21 1 2 3 4 5 ... Last →