OKIEM EKSPERTA CX - page 2

Skuteczny zespół CX- jak powinien wyglądać?

Skuteczny zespół CX- jak powinien wyglądać?

Mimo że każda firma ma swój własny sposób na zarządzanie doświadczeniem klienta, to te, które posiadają specjalny zespół CX, powinny mieć określone zadania i obowiązki. Jednak zdarza się, że niektóre zespoły działają aktywnie i mają duży wpływ na firmę, podczas gdy inne są mniej widoczne…

Czytaj dalej →

Wakacyjny Poradnik CX część V: Outer Closed Loop, czyli duża pętla

Wakacyjny Poradnik CX część V: Outer Closed Loop, czyli duża pętla

Zgodnie z obietnicą, w piątej części Wakacyjnego Poradnika CX kontynuujemy temat Closed Loop. Dzieliliśmy się już z wami wiedzą i wskazówkami jak wdrożyć w organizacji tzw. Małą Pętlę, więc pójdźmy krok dalej – skupmy się na Outer Closed Loop. Czy w całej organizacji macie wdrożoną…

Czytaj dalej →

Niezamówiony głos klienta – dlaczego nie możesz go ignorować?

Niezamówiony głos klienta – dlaczego nie możesz go ignorować?

Klienci mają obecnie ogromny wybór produktów i usług. Co więcej, wiele z nich wydaje się na pierwszy rzut oka do siebie podobne, co komplikuje rywalizację o klienta – zarówno obecnego, jak i przyszłego. Wyzwanie to dotyczy teraz obszarów, które wcześniej nie były kojarzone bezpośrednio z…

Czytaj dalej →

Wakacyjny Poradnik CX część IV: Closed Loop w Praktyce – Mała Pętla

Wakacyjny Poradnik CX część IV: Closed Loop w Praktyce – Mała Pętla

Czy w Waszych organizacjach macie zaimplementowane tzw. closed Loop?  Jeśli nie, to mamy nadzieję, że w IV części naszego Wakacyjnego Poradnika CX zachęcimy Was do wdrożenia tego świetnego narzędzia CX. W tej części Poradnika poznacie odpowiedź na pytania: Czy warto dzwonić do klientów, którzy nas…

Czytaj dalej →

Nie masz dużego budżetu na mapowanie doświadczeń klienta? Poznaj mapę jakości

Nie masz dużego budżetu na mapowanie doświadczeń klienta? Poznaj mapę jakości

W firmach skupionych na klientach, które budują swoje organizacje na wiedzy o oczekiwaniach i perspektywie klientów, rosnące zainteresowanie w ostatnich latach budzi temat diagnozy doświadczeń i tworzenia Map Podróży Klienta. W magazynie „Customer Experience Manager” wielokrotnie podkreślano różnorodność metod mapowania doświadczeń, z ich zaletami i…

Czytaj dalej →

Wakacyjny Poradnik CX część III: Głos klienta

Wakacyjny Poradnik CX część III: Głos klienta

Po przygotowaniu do mapowania podróży klienta oraz planowaniu inicjatyw i budżetu CX przyszła pora na trzecią część naszego Wakacyjnego Poradnika CX – Głos Klienta. Jak sama nazwa wskazuje, tym razem pod lupę weźmiemy wszystko, co warto wiedzieć o głosie klienta. Z 3 części Poradnika CX…

Czytaj dalej →

☀️Wakacyjny Poradniki CX II: planowanie inicjatyw i budżetu CXM w organizacji

☀️Wakacyjny Poradniki CX II: planowanie inicjatyw i budżetu CXM w organizacji

Jeszcze przed urlopem, czy już wróciliście do biurowej rutyny? Lato trwa w najlepsze, ale jak pisaliśmy – na wakacje od CX nie możemy sobie pozwolić. Dlatego wracamy z Wakacyjnym Poradnikiem CX, część II: planowanie inicjatyw i budżetu CXM w organizacji. W pierwszej części skupiliśmy się…

Czytaj dalej →

🌴Wakacyjny Poradnik CX: Część I – Przygotowanie do mapowania podróży klienta

🌴Wakacyjny Poradnik CX: Część I – Przygotowanie do mapowania podróży klienta

Wakacje, owszem. Ale nie od CX. Niedawno, jedna z naszych klientek powiedziała, że od CX nie ma urlopu. W duchu tej wypowiedzi, zamiast letniej laby, proponujemy Wam Wakacyjny Poradnik CX. To cykl wskazówek i praktycznych porad, który poświęcony jest w całości tematyce Customer Experience i…

Czytaj dalej →

Czy klientocentryczność się opłaca?

Czy klientocentryczność się opłaca?

Skupienie się na kliencie stanowi przewagę konkurencyjną dla firmy zarówno z perspektywy pracowników, jak i klientów. Kto nie chciałby pracować dla firmy, która troszczy się o ludzi? Jednak należy pamiętać, że budowanie i utrzymanie kultury skupionej na kliencie może być trudne. CO OZNACZA BYCIE SKUPIONYM…

Czytaj dalej →

Kultura zorientowana na klienta – jak zmienić zachowania i przygotować do niej firmę?

Kultura zorientowana na klienta – jak zmienić zachowania i przygotować do niej firmę?

Jeśli organizacja, które chcą przekształcić swoją kulturę na klientocentryczną, dużo mówi się o tym, jak zmienić zachowania. To ma sens, ponieważ zachowania są właściwie manifestacją kultury. Przy ocenie i zrozumieniu kultury organizacyjnej, nie należy polegać na jakichś ustalonych wzorach, czy definicjach zachowań ani na tym,…

Czytaj dalej →

Page 2 of 19 1 2 3 4 5 ... Last →