OKIEM EKSPERTA CX - page 3

Droga do zaufania: jak firmy mogą budować i utrzymywać relacje z klientam

Droga do zaufania: jak firmy mogą budować i utrzymywać relacje z klientam

Zaufanie klientów można postrzegać jako dwukierunkową ulicę, gdzie zarówno firma, jak i klienci mają swoje obowiązki i wzajemne oczekiwania. Firma powinna być transparentna nie tylko wobec swoich udziałowców, ale przede wszystkim wobec klientów. Zaufanie klienta to również podstawowy element każdej strategii doświadczenia klienta (CX). W…

Czytaj dalej →

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta: krótki przewodnik po szacowaniu zwrotu z inwestycji w CX

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta: krótki przewodnik po szacowaniu zwrotu z inwestycji w CX

Zrozumienie wartości doświadczenia klienta stało się filarem dla firm dążących do trwałego wzrostu i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Liderzy w dziedzinie Customer Experience wiedzą, że nie chodzi tylko o transakcyjne interakcje, ale o budowanie trwałych relacji. Dzisiejsze kierownictwo nadal zadaje pytania o wartość doświadczenia klienta i…

Czytaj dalej →

Techniki językowe, które pomogą Ci zdobyć klientów (bez jawnej perswazji)

Techniki językowe, które pomogą Ci zdobyć klientów (bez jawnej perswazji)

Namawianie swoich potencjalnych klientów do zakupu jest jak próba wyprowadzenia kota na spacer. Pozostaną w miejscu i nie ruszą się, a im bardziej będziesz próbował ich pociągnąć w swoją stronę, tym bardziej nieustępliwi będą. Ile razy słyszeliście stwierdzenia takie jak: „Przekonam cię do zakupu…” i…

Czytaj dalej →

Strategia CX – planuj i skaluj. 7 praktycznych wskazówek

Strategia CX – planuj i skaluj. 7 praktycznych wskazówek

Jedyną prawdziwą i trwałą przewagą konkurencyjną, jaką mają dziś marki, jest doświadczenie klienta. W rezultacie coraz więcej firm powoli zaczyna dostrzegać potrzebę projektowania i dostarczania wspaniałych doświadczeń w celu wspierania i podtrzymywania swoich inicjatyw rozwojowych. Jednak opracowanie strategii dostarczania tego wspaniałego doświadczenia nie jest tak…

Czytaj dalej →

Customer advocacy, czyli promocja marki przez klientów – klucz do zrównoważonego wzrostu

Customer advocacy, czyli promocja marki przez klientów – klucz do zrównoważonego wzrostu

Pomimo optymistycznych sygnałów gospodarczych, firmy nadal napotykają znaczące wyzwania. Spadająca siła nabywcza klientów i ostrożność w wydatkach biznesowych oznaczają, że mamy do czynienia z trudną sytuacją gospodarczą. Tym bardziej istotna staje się skuteczna strategia „customer advocacy”, czyli wykorzystywania klientów jako promotorów mark, która może okazać…

Czytaj dalej →

Poznajmy bliżej polskiego Customer Experience Managera

Poznajmy bliżej polskiego Customer Experience Managera

Kim jest Customer Experience Manager i jakie umiejętności musi posiadać? Ta profesja wyróżnia się poprzez zestaw specjalistycznych umiejętności i kompetencji, które są fundamentem dla sukcesu firmy skoncentrowanej na kliencie oraz jej stabilnej pozycji na rynku. Istotne są umiejętności takie jak zarządzanie sprzecznymi interesami biznesowymi, prowadzenie…

Czytaj dalej →

Sposoby na efektywne wprowadzanie i ogłszanie szybkich sukcesów w strategii CX

Sposoby na efektywne wprowadzanie i ogłszanie szybkich sukcesów w strategii CX

Chyba wszyscy możemy zgodzić się co do tego że, osoby odpowiedzialne za CX są często stawiane przed wyzwaniem uzyskania zaangażowania i poparcia dla swoich inicjatyw, na poziomie zarządu. Kluczem do przekonania całej organizacji o znaczeniu wprowadzanych zmian jest demonstracja zwrotu z inwestycji (ROI). Jedną z…

Czytaj dalej →

Priorytety w doskonaleniu doświadczeń klientów – checklista dla każdego CX Managera

Priorytety w doskonaleniu doświadczeń klientów – checklista dla każdego CX Managera

Doskonalenie doświadczenia klienta to proces, który nie ma końca – przynajmniej dopóki nie osiągniemy perfekcji (a żadnej firmie to się jeszcze nie udało). Ciesz się więc podróżą, bo celu jako takiego nie ma. Ucz pracowników tego, jak identyfikować luki w doświadczeniach klientów, aby zaszczepić kulturę…

Czytaj dalej →

Jak badania rynku rewolucjonizują zrozumienie klienta w erze cyfrowej?

Jak badania rynku rewolucjonizują zrozumienie klienta w erze cyfrowej?

W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie interakcje między firmami a klientami nieustannie ewoluują, głębokie zrozumienie klienta staje się nie tylko wartością dodaną, ale wręcz koniecznością. W przeszłości, kiedy liczba punktów kontaktu była ograniczona i świat nie był tak zdominowany przez cyfrowe środki komunikacji, zdobywanie wiedzy…

Czytaj dalej →

Co wspólnego mają CX i marketing?

Co wspólnego mają CX i marketing?

Czy dla CX i Marketingu istnieje pole do współpracy? Marketerzy często myślą, że doświadczenie klienta to zadanie kogoś innego, ponieważ główną funkcją Marketingu jest poprawa świadomości marki i pozyskiwanie nowych klientów. Jednak zapominają oni o tym, że dzisiaj doświadczenie klienta stało się zadaniem… każdego. Ponieważ…

Czytaj dalej →

Page 3 of 23 1 2 3 4 5 ... Last →