OKIEM EKSPERTA CX - page 3

Employee Experience: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć

Employee Experience: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć

Podczas dyskusji o zarządzaniu doświadczeniami, te dotyczące klienta (CX) przyciągają znacznie więcej uwagi, niż te dotyczące pracownika (EX). Więcej się na ten temat mówi i pisze. Mimo to, coraz łatwiej jest zauważyć, że wszyscy w organizacji mają wpływ na doświadczenia klientów. Zespół zarządzający CX to…

Czytaj dalej →

Jak uniknąć pułapek w doświadczeniu klienta? Ucz się na błędach firm popełnionych w 2023 roku

Jak uniknąć pułapek w doświadczeniu klienta? Ucz się na błędach firm popełnionych w 2023 roku

Rok 2023, możemy potraktować jako cenne warsztaty w dziedzinie doświadczenia klienta, oparte na błędach pewnych marek. Z lojalnością klientów może być równie niestabilnie jak z samym rynkiem – nawet najmniejsze zaniedbanie w CX może spowodować znaczącą zmianę w opinii klientów. Błędne osądy wartości klientów, zaniedbania…

Czytaj dalej →

Syntentyczny klient vs persona- czym są i czy jak mogą pomóc budować lepszy CX?

Syntentyczny klient vs persona- czym są i czy jak mogą pomóc budować lepszy CX?

Persony, jak zapewne każdy z was wie, to fikcyjne postacie stworzone przez firmy w celu reprezentowania potencjalnych lub rzeczywistych klientów na podstawie potrzeb, punktów bólu, problemów do rozwiązania, zadań do wykonania, preferencji, oczekiwań, celów i więcej. Persony oparte są na badaniach – zwykle tworzone są…

Czytaj dalej →

Wyzwania na drodze do klientocentryczności

Wyzwania na drodze do klientocentryczności

Skupienie na kliencie zapewnia firmie przewagę konkurencyjną, zarówno z perspektywy pracownika, jak i klienta. Kto nie chciałby pracować lub kupować od firmy, która dba o ludzi? Dlaczego więc nie wszystkie firmy są klientocentryczne? Bo zbudowanie takiej organizacji nie jest łatwym zadaniem. I niełatwo jest ją…

Czytaj dalej →

Jak zaangażować całą firmę w CX?

Jak zaangażować całą firmę w CX?

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o tym jak przekonać osoby decyzyjne do inwestycji w programu CX. Dzisiaj idziemy o krok dalej – porozmawiamy o zaangażowaniu całej firmy w programy CX. Dlaczego to takie ważne? Bo bez promotorów pracy nad doświadczeniami klienta rozsianych po całej organizacji, Twoje…

Czytaj dalej →

Jak przekonać osoby decyzyjne do inwestycji w CX? Wskazówki z raportu State of CX

Jak przekonać osoby decyzyjne do inwestycji w CX? Wskazówki z raportu State of CX

Ciężko w to uwierzyć, ale kierownictwo nadal wymaga przekonywania, dlaczego powinno słuchać głosu klienta i podejmować decyzje oparte na potrzebach klientów, a nie tym, co im się wydaje. Bez ich zaangażowania, zasoby – czy to finansowe, ludzkie, kapitałowe czy czasowe – nie będą dostępne dla…

Czytaj dalej →

X Summit 2023 – czego nowego dowiedzieliście się o CX?

X Summit 2023 – czego nowego dowiedzieliście się o CX?

Emocje po wczorajszym X Summit nadal pewnie unoszą się w sali Multikina przy warszawskich Złotych Tarasach. Ale my mieliśmy już okazję na złapanie oddechu i chcemy podzielić się z wami naszymi wrażeniami. Pewnie jesteście ciekawi, jak Marta Łukawska-Daruk i Aleksandra Jagiełło-Bono czuły się na scenie…

Czytaj dalej →

Czym jest VOC Closed Loop i dlaczego warto wdrożyć ją w organizacji? Aleksandra Jagiełło-Bono dla magazynu Customer Experience Manager

Czym jest VOC Closed Loop i dlaczego warto wdrożyć ją w organizacji? Aleksandra Jagiełło-Bono dla magazynu Customer Experience Manager

W ostatnim czasie w świecie praktyków i pasjonatów CX mówi się dużo o korzystaniu z głosu klienta i odpowiednim jego analizowaniu. Poza tzw. feedbackiem zamówionym coraz częściej podkreśla się szczególne znaczenie głosu niezamówionego, czyli tego, który już mamy w organizacji. To właśnie niezamówiony feedback pozwala…

Czytaj dalej →

CX i obsługa klienta, a konwersacyjne technologie AI (część II)

CX i obsługa klienta, a konwersacyjne technologie AI (część II)

Wracamy do tematu sztucznej inteligencji i jej roli w CX. W poprzednim wpisie wyjaśnialiśmy dlaczego klienci niechętnie ufają sztucznej inteligencji i opisywaliśmy korzyści z zastosowania AI w obsłudze klienta. Dzisiaj idziemy krok dalej, w artykule skupimy się przede wszystkim na tym: Jak wygląda tworzenie dobrego…

Czytaj dalej →

5 strasznych błędów w obsłudze klienta i jak ich unikać

5 strasznych błędów w obsłudze klienta i jak ich unikać

Chcesz uniknąć błędów związanych z doświadczeniem klienta? Jeśli chodzi o doświadczenie klienta, powinieneś zrozumieć, czego oczekuje klient jako dobrego doświadczenia z Twoją marką i podjąć kroki, aby za wszelką cenę uniknąć błędów związanych z projektowaniem tych doświadczeń. Jeśli jesteś pracownikiem działu obsługi klienta, prawdopodobnie zdarzało…

Czytaj dalej →

Page 3 of 21 1 2 3 4 5 ... Last →