OKIEM EKSPERTA CX - page 3

CX to już nie tylko bankowość i ubezpoieczenia! O Customer Experience w… przemyśle

CX to już nie tylko bankowość i ubezpoieczenia! O Customer Experience w… przemyśle

Dziś będzie trochę o bardzo ważnej relacji – Customer Experience i Digital Experience. Natknęliśmy się na ciekawy (i mimo sytuacji związek z koronawirusem) wciąż aktualny artykuł: CX – ukryty motor Przemysłu 4.0. Dowiadujemy się z niego, że: Szacuje się, że w najbliższych latach firmy wydadzą…

Czytaj dalej →

Zapraszamy na kolejną edycję Customer Experience Transformation

Zapraszamy na kolejną edycję Customer Experience Transformation

Kolejna edycja konferencji Customer Experience Transformation (CET 2020) zbliża się wielkimi krokami! Już 1 i 2 grudnia 2020, w gronie ekspertów i pasjonatów CX będziemy mieli szansę po raz kolejny podzielić się wiedzą i wysłuchać ciekawych case studies z “życia firm”. Jak zwykle poznamy też…

Czytaj dalej →

Czy zakupy online mogą nas zmęczyć i sfrustrować? O UX i CX oraz na co warto zwrócić uwagę w biznesie e-commerce

Czy zakupy online mogą nas zmęczyć i sfrustrować? O UX i CX oraz na co warto zwrócić uwagę w biznesie e-commerce

Jak masa Polek i Polaków posiadających dzieci w wieku szkolnym przed 1 września kompletuję z dziećmi ich wyprawkę szkolną (i nie tylko). Ze względu na pandemię (też pewnie jak duża część z nas) robię wiele zakupów online. I niestety nie jest różowo. Powiem więcej – jako klient…

Czytaj dalej →

Pierwsze kroki w transformacji CX – 7 filarów kultury organizacyjnej Twojej firmy

Pierwsze kroki w transformacji CX – 7 filarów kultury organizacyjnej Twojej firmy

Internet to prawdziwa kopalnia wiedzy z zakresu CX. Niestety – tak jak ze wszystkimi znalezionymi w sieci informacjami, także te z zakresu doświadczeń klienta należy przesiać przez grube sito przydatności. Dlatego rozpoczynamy serię wpisów, w których będziemy polecać Wam artykuły, które wyposażą Was w podstawową…

Czytaj dalej →

Projektowanie doświadczenia klienta: jak ustalać priorytety CX w organizacji?

Projektowanie doświadczenia klienta: jak ustalać priorytety CX w organizacji?

Wszyscy potrzebujemy listy priorytetów – tego co jest ważniejsze, a co można odłożyć na później – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Aby stworzyć taką listę, firmy potrzebują odpowiednich procesów, które zapewniają podejmowanie świadomych decyzji, w oparciu o fakty. Bez uporządkowanego, spójnego podejścia do…

Czytaj dalej →

Zostań certyfikowanym CX Managerem! Zapisy na wrześniowe szkolenie ruszyły

Zostań certyfikowanym CX Managerem! Zapisy na wrześniowe szkolenie ruszyły

Już we wrześniu możesz zrobić pierwszy krok w swojej karierze eksperta Customer Experience. Serdecznie zapraszamy na szkolenie, podczas którego: dowiesz się czym jest Customer Experience i jak rozumieć to pojęcie, opowiemy o tym, co jest źródłem doświadczeń klientów i jakimi kanałami najlepiej ich badać, odkryjesz…

Czytaj dalej →

Consistency, consistency  i… consistency. Czy sekret dobrego Customer Experience tkwi właśnie w teorii 3 x C?

Consistency, consistency  i… consistency. Czy sekret dobrego Customer Experience tkwi właśnie w teorii 3 x C?

Pewnie znacie stare ja świat motto branży nieruchomości: trzy klucze do sukcesu to lokalizacja, lokalizacja i lokalizacja. Shep Hyken zaproponował podobne podejście do świata obsługi klienta i tworzenia jego doświadczeń. Trzy klucze do sukcesu w tym przypadku to: spójność, spójność i spójność (z ang. consistency,…

Czytaj dalej →

Najnowsze trendy w CX i marketingu -wyniki badania Salesforce

Najnowsze trendy w CX i marketingu -wyniki badania Salesforce

Trendy w światowym marketingu zwykle zmieniają się dynamicznie – nawet bez rewolucji w postaci pandemii. Jak koronawirus wpłynął na pracę marketingowców? Jak zmieniły się potrzeby klientów i jak zareagował na to rynek? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w wynikach szóstej edycji międzynarodowego badania „Salesforce…

Czytaj dalej →

Jak w CX zbierać informacje o klienckie i w jaki sposób patrzeć na dane?

Jak w CX zbierać informacje o klienckie i w jaki sposób patrzeć na dane?

Co ma kluczowe znaczenie dla poprawy jakości obsługi klienta i osiągnięcie sukcesu na tym polu? Wysłuchiwanie jego głosu oraz uwzględnianie zebranych danych i opinii w strategii transformacji CX. Trafne decyzje oparte na takich informacjach są kluczem do sukcesu transformacji doświadczeń klienta. Istnieje wiele różnych stanowisk…

Czytaj dalej →

Czy da się policzyć zysk z inwestycji w CX? Tak, chociaż nie jest to łatwe

Czy da się policzyć zysk z inwestycji w CX? Tak, chociaż nie jest to łatwe

Pomysł na to, aby opisać temat zwrotu z inwestycji i pokazywania efektów z działań Customer Experience narodził się podczas webinarów organizowanych przez Infor, które miałyśmy przyjemność prowadzić. Wczorajsze spotkanie nie dotyczyło już ogólnych zasad czy pojęć CX. Było to już trzeci webinar z tego cyklu,…

Czytaj dalej →

Page 3 of 7 1 2 3 4 5 ... Last →