OKIEM EKSPERTA CX - page 3

CX na świecie – czy nadal jest o nim głośno?

CX na świecie – czy nadal jest o nim głośno?

Jako eksperci, stale obserwujemy nie tylko polskie, ale i światowe trendy w temacie Customer Experience. Ostatnio coraz częściej pojawiają się pytania: Czy rozwój CX utknął w martwym punkcie? Czy po latach, w których świadomość znaczenia działań Customer Experinece stale rosła, przyszedł czas na stagnację i…

Czytaj dalej →

Customer Experience coraz bliżej Employee Experience

Customer Experience coraz bliżej Employee Experience

Wśród CX-owych trendów na rok 2020 wymienia się jeszcze większe powiązanie Customer Experience z Employee Experience. Zachęcamy do przeczytania artykułu, z którego dowiecie się co tak naprawdę łączy te dwie dyscypliny i dlaczego eksperci z zakresu CX stanowczo nie powinni ignorować wpływu, jaki na doświadczenia…

Czytaj dalej →

O CX jest coraz głośniej – także dzięki naszym szkoleniom

O CX jest coraz głośniej – także dzięki naszym szkoleniom

W CustomerMatters nieustannie trzymamy kciuki za “nastrajanie” organizacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego! To świetna sprawa być częścią tak wielkiego projektu edukacyjnego. W szkoleniu organizowanym dla pracowników PZU wzięło udział 1300 pracowników! Bardzo cieszy nas, że o Customer Experience jest głośno, a dzięki kolejnym szkoleniom i…

Czytaj dalej →

Zajmujesz się firmowym CX? Dopasuj styl działania do…lidera

Zajmujesz się firmowym CX? Dopasuj styl działania do…lidera

Istnieją dwa rodzaje liderów (przełożonych), z którymi najczęściej spotykają się osoby odpowiedzialne za Customer Experience w danej firmie. Pierwszy to lider oparty na ROI, którego priorytetem jest wynik finansowy – chce wiedzieć dokładnie gdzie wydawane są pieniądze i jakiego zysku można spodziewać się z Twoich…

Czytaj dalej →

Konferencja Zarządzanie reklamacjami Puls Biznesu

Konferencja Zarządzanie reklamacjami Puls Biznesu

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Jednak mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji. Prawidłowe zarządzanie reklamacjami ma ogromne znaczenie dla tworzenia dobrego Customer…

Czytaj dalej →

CX w 2020 roku – czego możemy się spodziewać?

CX w 2020 roku – czego możemy się spodziewać?

Jaki będzie rok 2020? Jakie nowe trendy pojawią się w temacie Customer Experience?  Pewności nie może mieć nikt, ale niektórzy specjaliści – tak jak Bruce Temkin – próbują to przewidzieć.   Co więc czeka nas w 2020?  Zdaniem Bruce Temkina większość wysiłków firm (w 2019 roku) koncentrowała…

Czytaj dalej →

Wesołych Świąt od CustomerMatters!

Wesołych Świąt od CustomerMatters!

Dla niektórych to już ostatni dzień pracy przed przerwą świąteczną 🎄 🎁 Dlatego już dziś wysyłamy do Was naszą ekologiczną kartkę z najserdeczniejszymi życzeniami:

Czytaj dalej →

#dobrycytatCX

#dobrycytatCX

Czytaj dalej →

CustomerMatters na konferencji Pulsu Biznesu “Zarządzanie reklamacjami”

CustomerMatters na konferencji Pulsu Biznesu “Zarządzanie reklamacjami”

W dniach 11-12 lutego odbędzie się organizowana przez Puls Biznesu konferencja „Zarządzanie reklamacjami”. Podczas pierwszego dnia Aleksandra Jagiełło-Bono i Aleksandra Krzynówek wygłoszą prelekcję na temat „Jak „wygrać” klienta, który składa reklamację?, czyli o jasnych i ciemnych stronach komunikacji w procesie reklamacyjnym” i przeprowadzą inspirujące uczestników…

Czytaj dalej →

Brand Experience

Brand Experience

Pod pojęciem Brand Experience kryją się odczucia, myśli i reakcje jakie budzi dana marka. Reakcje tworzą identyfikacja marki, opakowania, komunikacja i otoczenie. Doświadczenie marki powinno dotyczyć angażowania i uwodzenia klientów. Często mylone z identyfikacją korporacyjną, doświadczenie marki jest całościową interakcją klientów z firmą, produktem, usługą…

Czytaj dalej →

Page 3 of 5 1 2 3 4 5