OKIEM EKSPERTA CX - page 3

Rok w lockdownie. O trwałym wpływie pandemii i sytuacji gospodarczej na zarządzanie doświadczeniami klientów

Rok w lockdownie. O trwałym wpływie pandemii i sytuacji gospodarczej na zarządzanie doświadczeniami klientów

Lockdown nie zmienił Customer Experience. On go nadal ZMIENIA, bo mimo luzowania obostrzeń i powrotu do względnej normalności nie ma mowy o zakończeniu pandemii koronawirusa, a tym samym jej skutków dla szeroko pojętego biznesu i gospodarki. Dlatego wszystkim ekspertom z zakresu #CX chcemy dzisiaj polecić…

Czytaj dalej →

Zmiany w firmie – jak przygotować na nie klientów i jak zbierać ich opinie po zmianach

Zmiany w firmie – jak przygotować na nie klientów i jak zbierać ich opinie po zmianach

W każdej firmie nachodzi kiedyś moment wielkich zmian. Być może Twoja organizacja połączyła się z inną? Zmienił się zarząd? Pojawił się ekspert od Customer Experience lub Product Manager, który próbuje zaszczepić w całej organizacji nowe pomysły? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco to…

Czytaj dalej →

Odkryj siłę doświadczeń klienta – raport PZU na temat stanu CX

Odkryj siłę doświadczeń klienta – raport PZU na temat stanu CX

Dobrze wiemy, że dbanie o dobre doświadczenia klienta wpływa na jego decyzje zakupowe i budowę pozytywnych relacji, czyli słowem – przynosi firmie wiele korzyści.  Ale żeby budować dobry CX musisz wiedzieć, co jest ważne dla klientów i jak zaprojektować strategię, w której wszyscy pracownicy rozumieją,…

Czytaj dalej →

Jak zamykać głos klienta w pętle – 10 praktycznych wskazówek do budowania dobrego CX

Jak zamykać głos klienta w pętle – 10 praktycznych wskazówek do budowania dobrego CX

Kiedyś pisaliśmy już o tym jak zamykać głos klienta w pętle w sytuacji, gdy klient nie jest zadowolony. Słowem – co zrobić, gdy klient prześle nam reklamację. Dzisiaj podzielimy się z Wami ogólnymi wskazówkami dotyczącymi procesu close the loop, czyli podstawy dobrego Customer Experience.  Co…

Czytaj dalej →

Dobra komunikacja to dobry CX. Zobacz, jak stworzyć plan komunikacji w Twojej firmie

Dobra komunikacja to dobry CX. Zobacz, jak stworzyć plan komunikacji w Twojej firmie

Znacie powiedzenie, że 3 najważniejsze rzeczy w nieruchomościach to: lokalizacja, lokalizacja i… lokalizacja? Okazuje się, że w Customer Experience jest tak samo, tyle, że słowo lokalizacja zastępuje: komunikacja. Dlatego w tym krótkim artykule opowiemy Wam dlaczego to właśnie komunikacja jest podstawą dobrego CX i jak…

Czytaj dalej →

Dobry CX często oznacza zmiany. Jak najlepiej komunikować je klientom?

Dobry CX często oznacza zmiany. Jak najlepiej komunikować je klientom?

Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że większość z nas nie lubi lub boi się zmian. Niezależnie czy chodzi o życie prywatne, rozstaw półek w ulubionym supermarkecie czy zmiany interfejsu Facebooka. I o ile zmiana jest niewielka zwykle szybko przechodzimy nad nią do porządku dziennego, jednak w…

Czytaj dalej →

Wiesz, jakie wartości oferuje Twoja firma? Klientom na tym zależy!

Wiesz, jakie wartości oferuje Twoja firma? Klientom na tym zależy!

Mieliście okazję zapoznać się z najnowszym raportem Salesforce: State of the Connected Customer? Jeśli nie to gorąco do tego zachęcamy, bo dzisiejszy artykuł bazuje właśnie na wynikach tego badania. Opowiada on o doświadczeniach klientów z połowy 2020 roku – związanych z pandemią i kryzysem społecznym…

Czytaj dalej →

Zarządzanie doświadczeniem klienta (CX Management) – czym jest i jak robić to dobrze?

Zarządzanie doświadczeniem klienta (CX Management) – czym jest i jak robić to dobrze?

Odpowiednie zarządzanie doświadczeniem klienta to zadanie każdego zespołu CX lub CX Managera. Ale co właściwie należy rozumieć pod pojęciem “zarządzanie” ang. management? Zacznijmy może od słownikowej definicji zaproponowanej przez Gartner, według której zarządzanie CX to „praktyka projektowania interakcji z klientami i reagowania na nie w…

Czytaj dalej →

Dobry CX, czyli… jaki? Co składa się na budowanie dobrych doświadczeń klienta

Dobry CX, czyli… jaki? Co składa się na budowanie dobrych doświadczeń klienta

Dobra obsługa klienta to taka, która ułatwia klientowi prowadzenie z Tobą interesów. Doskonała obsługa klienta sprawia natomiast, że ​​osiągnięcie celu, do jakiego chcą oni wykorzystać Twój produkt lub usługę, jest bardzo łatwe. To dobrze znane w świecie CX cytaty Jamesa Dysona, założyciela Dyson Ltd. Przytaczamy…

Czytaj dalej →

7 sposobów na poprawę strategii Customer Experience w Twojej firmie

7 sposobów na poprawę strategii Customer Experience w Twojej firmie

Coraz więcej firm zaczyna nie tylko zauważać potrzeby klienta, ale i czynić konkretne kroki w kierunku poprawy Customer Experience. Dlaczego? Choćby ze względu na trudną sytuację ekonomiczną wywołaną pandemią, która w jeszcze bardziej dobitny sposób pokazała, że dobre doświadczenia klientów mogą pomóc w sukcesie firmy. …

Czytaj dalej →

Page 3 of 10 1 2 3 4 5 ... Last →