OKIEM EKSPERTA CX - page 4

Trendy w CX – dostosuj się, albo… zostań w tyle

Trendy w CX – dostosuj się, albo… zostań w tyle

Kto nie idzie na przód stoi w miejscu. Dlatego znajomość trendów i nowinek, a także próby przewidywania przyszłości (oczywiście, w oparciu o dane i wyniki badań) ma ogromne znaczenie w biznesie – także w CX. Dlatego tym razem przedstawimy wam trendy dotyczące budowania doświadczeń klienta,…

Czytaj dalej →

Chcesz tworzyć niezapomniane doświadczenia klientów? Transformacja CX musi mieć swój początek wewnątrz organizacji

Chcesz tworzyć niezapomniane doświadczenia klientów? Transformacja CX musi mieć swój początek wewnątrz organizacji

Wielokrotnie pisaliśmy już, że proklienckie zmiany w firmie to nie projekt, a proces, który zajmuje wiele czasu i wymaga znacznego wysiłku, ale też… przynosi proporcjonalnie duże korzyści. Pisaliśmy już o tym, co zrobić, aby proklienckie zmiany nie zatrzymały się na dobrych chęciach. Dzisiaj opowiemy trochę…

Czytaj dalej →

Masz dobrą strategię CX, ale… nie umiesz wprowadzić jej w życie? 

Masz dobrą strategię CX, ale… nie umiesz wprowadzić jej w życie? 

Jakiś czas temu dzieliliśmy się poradami ze wszystkimi, których plany transformacji Customer Experience utknęły na dobrych chęciach. Dzisiaj pójdziemy krok dalej. Załóżmy, że wśród nas są osoby, którym udało się przygotować doskonały plan CX-owych zmian w firmie. Udało im się nawet przekonać innych (w tym…

Czytaj dalej →

Nie pozwól, aby transformacja CX w Twojej firmie zatrzymała się na… dobrych chęciach

Nie pozwól, aby transformacja CX w Twojej firmie zatrzymała się na… dobrych chęciach

Czy wiesz, że fakt, iż Customer Experience w firmach pozostawia wiele do życzenia wcale nie wynika ze złych intencji czy “olania” tego tematu? Bardzo często problem nie wynika z braku chęci do zmian doświadczenia klienta na lepsze. Wynika natomiast z… braku realizacji tych chęci. Bywa,…

Czytaj dalej →

Jak poprawić satysfakcję klienta (CSAT)? 7 praktycznych wskazówek

Jak poprawić satysfakcję klienta (CSAT)? 7 praktycznych wskazówek

CSAT, czyli Customer Satissfaction Score to oprócz NPS-a jedna z podstawowych metod pomiaru satysfakcji klienta. W przeciwieństwie do sztywnego w swojej konstrukcji Net Promoter Score, CSAT charakteryzuje się dużym stopniem dowolności – to firma, CX Manager lub inna osoba zajmująca się badaniami klienta decyduje o…

Czytaj dalej →

CX w nowym roku – 5 prognoz i porad na temat budowania doświadczeń klienta w 2021 (część II)

CX w nowym roku – 5 prognoz i porad na temat budowania doświadczeń klienta w 2021 (część II)

W poprzedniej części omówiliśmy dwa z pięciu głównych trendów CX na 2021 rok. Czas na pozostałą trójkę – w tym artykule opowiemy Wam więcej o: zbieraniu i wykorzystywaniu danych przy tworzeniu Customer Experience i dlaczego to właśnie informacja o kliencie ma obecnie kluczowe znaczenie, zdalnej…

Czytaj dalej →

Zaufanie do marki do podstawa dobrego Customer Experience! Dowiedz się, jak je budować

Zaufanie do marki do podstawa dobrego Customer Experience! Dowiedz się, jak je budować

Większość, bo aż 54%klientów nie ma zaufania do marek! Tak wynika z badań przeprowadzonych przez MarketingCharts w Ameryce dokładnie rok temu. Nie ma wątpliwości, że z perspektywy klienta u podstaw dobrego Customer Experience leży zaufanie. Ale czy tylko z jego perspektywy? Nie! Zaufanie w kontaktach…

Czytaj dalej →

LISTA NIEOCZYWISTYCH PORAD CX-owych NA 2021

LISTA NIEOCZYWISTYCH PORAD CX-owych NA 2021

Już blisko miesiąc dzieli nas od ostatniej, V już edycji Customer Experience Transformation (CET2020). Pół roku przygotowań. Dużo pracy po stronie organizatora Puls Biznesu Konferencje i nieocenionej Aldonie Mlonek-Korzonkowskiej. Dyskusje między Marty Łukawskiej-Daruk i Aleksandry Jagiełło-Bono o merytorycznej stronie konferencji i kogo w tym roku…

Czytaj dalej →

Życzenia zdrowych i spokojnych Świąt od CustomerMatters

Życzenia zdrowych i spokojnych Świąt od CustomerMatters

Szanowni Państwo, w te wyjątkowe święta, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie chcielibyśmy życzyć Państwu zdrowia, spokoju, ciepła i radości. I oczywiście, jak co roku – wspaniałych doświadczeń każdego dnia. Życzymy Wam także, aby Nowy Rok obfitował w sukcesy prywatne i zawodowe oraz aby…

Czytaj dalej →

Jaki będzie CX w 2021 roku? 5 prognoz na temat budowania doświadczeń klienta w nowy roku (część I)

Jaki będzie CX w 2021 roku? 5 prognoz na temat budowania doświadczeń klienta w nowy roku (część I)

Ponad 80% firm, dla których priorytetem jest jak budowanie pozytywnych doświadczeń i jak najlepsza obsługa klienta, odnotowuje wzrost przychodów. Ale… jak budować takie doświadczenia? Na pewno trzeba być na bieżąco z trendami CX. Rok 2020 wprowadził ogromne zmiany w świecie biznesu i wpłynął na obsługę…

Czytaj dalej →

Page 4 of 10 ← First ... 2 3 4 5 6 ... Last →