OKIEM EKSPERTA CX - page 4

Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Żyjemy w świecie, którym rządzi ekonomia doświadczeń Nowe technologie coraz mocniej definiują rzeczywistość, w której żyjemy. Dają nam możliwość poznawania i doświadczania produktów, procesów i relacji w zupełnie odmienny sposób niż dotychczas. Ułatwiają, a często umożliwiają nam działania, których wcześniej nie mogliśmy wykonywać. Doświadczanie, jako połączenie…

Czytaj dalej →

Wpływ mapowania Customer Journey na doświadczenia Klienta

Wpływ mapowania Customer Journey na doświadczenia Klienta

85% profesjonalistów CX twierdzi, że mapowanie Customer Journey dało pozytywną zmianę doświadczeń Klientów ich organizacji. Pobierz PDF z grafiką tutaj.

Czytaj dalej →

Podsumowanie konferencji CET III w Pulsie Biznesu

Podsumowanie konferencji CET III w Pulsie Biznesu

Puls Biznesu podsumował konferencję Customer Experience Transformation 2018, zorganizowaną we współpracy z CustomerMatters. W artykule wypowiada się Marta Łukawska-Daruk, partner CustomerMatters, wyjaśniając, dlaczego dbałość o Employee Experience jest ważna w dzisiejszym biznesie. Przeczytaj artykuł tutaj

Czytaj dalej →

Marta Łukwska-Daruk o 13:10 u Herry cz. 2

Marta Łukwska-Daruk o 13:10 u Herry  cz. 2

Właśnie pojawiła się druga część rozmowy Marty Łukawskiej-Daruk, partnera CustomerMatters, z Wojciechem Herrą w programie “13:10 u Herry”. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia obu części! Obejrzyj pierwszą część Obejrzyj drugą część

Czytaj dalej →

Podstawy VOC: co zrobić, gdy Klient przyśle nam reklamację

Podstawy VOC: co zrobić, gdy Klient przyśle nam reklamację

Aleksandra Krzynówek Ostatnio dużo słyszy się o zbieraniu głosu Klienta, czyli z angielskiego Voice of Customer (VOC). VOC odnosi się do wszystkich informacji, które możemy pozyskać od naszego Klienta lub o nim. Źródłami głosu klienta mogą być wiadomości od niego, opinie w social mediach, reklamacje,…

Czytaj dalej →

Czym jest i po co mapuje się customer journey?

Czym jest i po co mapuje się customer journey?

Marta Łukawska-Daruk Artykuł ukazał się w serwisie NowyMarketing 31.10.2018: link „To niemożliwe, że tak trudno być naszym klientem”, „Ten raport czyta się jak powieść sensacyjną”, „Nie wiedzieliśmy, że głównym działaniem naszych klientów jest… czekanie”, „Zaskakujące jest, ile punktów bólu może pojawić się podczas tego procesu”….

Czytaj dalej →

Marta Łukawska-Daruk o 13:10 u Herry

Marta Łukawska-Daruk o 13:10 u Herry

Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części rozmowy Marty Łukawskiej-Daruk, partnera CustomerMatters, z Wojciechem Herrą w najnowszym odcinku programu “13:10 u Herry”. Podczas rozmowy wyjaśniają oni, dlaczego warto zainteresować się tematyką Customer Experience, zastanawiają się, czy Klienci są “specyficzni” dla firmy oraz na ile warto mnożyć produkty…

Czytaj dalej →

Badania jakościowe w Customer Experience

Badania jakościowe w Customer Experience

Aleksandra Krzynówek – Ekspert Customer Experience Praca w obszarze doświadczeń klienta – Customer Experience – polega w dużej mierze na słuchaniu tego, co klienci mają nam do powiedzenia. Firmy klientocentryczne, czyli te, których strategia jest budowana na podejściu Customer Experience, zwykle słuchają klientów w dwóch…

Czytaj dalej →

7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience

7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience

Marta Łukawska-Daruk, Aleksandra Jagiełło-Bono Artykuł ukazał się w Pulsie Biznesu 02.10.2018: https://www.pb.pl/7-rzeczy-ktore-nalezy-wiedziec-o-customer-experience-941430 Dziś obchodzimy Dzień Customer Experience (CX Day). To dobry moment, aby rozwiać kilka mitów o tym, czym jest, a czym nie jest Customer Experience. Podczas lektury poznasz fakty o Customer Experience: W Customer…

Czytaj dalej →

Happy CX Day!

Happy CX Day!

Czytaj dalej →

Page 4 of 5 1 2 3 4 5