OKIEM EKSPERTA CX - page 4

Transformacja CX – jak dobrze opowiedzieć historię zmian?

Transformacja CX – jak dobrze opowiedzieć historię zmian?

Jeśli jesteś gotowy na wprowadzenie ważnej zmiany w swojej organizacji, jak ogłaszasz to swoim pracownikom? Czy w ogóle ich o tym informujesz? O zmianach i ich komunikowaniu w organizacjach wiele można dowiedzieć się z badań McKinsey na temat transformacji organizacyjnych. Jednym z wniosków było stwierdzenie,…

Czytaj dalej →

Twórz dobre doświadczenia dla KAŻDEGO klienta – 3 rzeczy wspierające inkluzywny CX

Twórz dobre doświadczenia dla KAŻDEGO klienta – 3 rzeczy wspierające inkluzywny CX

Firmy powinny dbać o doświadczenie każdego klienta. Dlatego w dzisiejszym wpisie przeczytacie więcej na temat tego: jak wiele organizacje mogą zyskać, dzięki większej różnorodności i integracji zarówno pod względem doświadczeń klientów, jak i pracowników,  jakie kroki możesz podjąć, żeby włączyć wszystkich klientów w projektowanie doświadczeń,…

Czytaj dalej →

Klientocentryczność się opłaca! Wpływ CX na biznes

Klientocentryczność się opłaca! Wpływ CX na biznes

W naszym poprzednim wpisie udowodniliśmy, że zorientowanie na klienta zapewnia firmie przewagę konkurencyjną, zarówno z perspektywy pracownika, jak i klienta. Kto nie chciałby pracować lub kupować od firmy, która dba o ludzi, prawda?  Ta oczywista korzyść przekłada się na wiele obszarów działania firmy. Jakich? O…

Czytaj dalej →

Kultura organizacyjna i wartości – jak wpływają na doświadczenia klienta?

Kultura organizacyjna i wartości – jak wpływają na doświadczenia klienta?

O kulturze zorientowanej na klienta i wartościach firmy wspominaliśmy już nie raz.  Chcemy jednak mieć pewność, że to jak ważne jest zaprojektowanie kultury zorientowanej na klienta wystarczająco dosadnie wybrzmi w naszych przekazach. Tym bardziej, że przekłada się ona… na wyniki. Tak. Kultura promująca klientocenryczna to…

Czytaj dalej →

Czy warto być klientocentrycznym? Korzyści z budowania kultury zorientowanej na klienta

Czy warto być klientocentrycznym? Korzyści z budowania kultury zorientowanej na klienta

Jak wygląda kultura zorientowana na klienta i jakie są korzyści z zaprojektowania w firmie takiej kultury? Klientocentryczne firmy to organizacje, które stawiają klienta w centrum wszystkiego, co robią. Zapewniają, że nie podejmują żadnych decyzji bez uprzedniego zastanowienia się nad klientem i wpływem, jaki ta decyzja…

Czytaj dalej →

Wzrost cen, a CX – jak Twoja firma może lepiej wspierać klientów?

Wzrost cen, a CX – jak Twoja firma może lepiej wspierać klientów?

Koszty życia gwałtownie rosną, a prognozy ekonomistów przewidują, że nie doszliśmy jeszcze do szczytu. Sytuacja ta dotyka wszystkich,uderzając szczególnie mocno we wrażliwych klientów.  Co w tej sytuacji może zrobić firma i CX Manager? Jak lepiej zadbać o klientów przy szalejących cenach?  Jak powinna wyglądać obecnie…

Czytaj dalej →

Odświeżenie marki – poznaj 7 elementów, bez których nie możesz zacząć

Odświeżenie marki – poznaj 7 elementów, bez których nie możesz zacząć

Z naszego poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czy nadszedł czas o odświeżenie Twojej marki. Dzisiaj pójdziemy o krok dalej – opiszemy jak to zrobić. W artykule będzie mowa o 7 elementach, leżących u podstaw odświeżenia marki, czyli m.in.: zaangażowaniu kierownictwa, zrozumieniu tego, na czym obecnie stoisz,…

Czytaj dalej →

Czy już czas na wiosenne porządki? Wszystko, co musisz wiedzieć o odświeżeniu marki

Czy już czas na wiosenne porządki? Wszystko, co musisz wiedzieć o odświeżeniu marki

Czy Twoja marka potrzebuje odświeżenia? Prawdopodobnie myślisz sobie, że to nie jest najlepszy czas na takie rozważania. Przecież panuje kryzys, inflacja szaleje, więc na pewno masz ważniejsze rzeczy na głowie. Ale czy na pewno? Przecież wszyscy mamy nadzieję, że w najbliższej przyszłości świat i  biznes…

Czytaj dalej →

11 najlepszych rzeczy, które możesz powiedzieć klientowi – szczera komunikacja, która wspiera CX (część I)

11 najlepszych rzeczy, które możesz powiedzieć klientowi – szczera komunikacja, która wspiera CX (część I)

Bez dobrej, bezpośredniej komunikacji z klientem nie ma mowy o pozytywnym Customer Experience. Oczywiście – bywają sytuację, gdy relacje klienta z marką są budowane bez jakichkolwiek bezpośrednich rozmów, a nawet wymiany wiadomości na czacie, ale z pewnością należą one do rzadkości. W całym cyklu życia…

Czytaj dalej →

CX po pandemii koronawirusa – 3 strategie, które pozwolą Ci wyjść naprzeciw nowym potrzebom klientów

CX po pandemii koronawirusa – 3 strategie, które pozwolą Ci wyjść naprzeciw nowym potrzebom klientów

Brak obowiązku noszenia masek, zniesienie ograniczeń w sklepach – chyba śmiało można powiedzieć, że oficjalnie zakończyliśmy pandemię covid 19.  I chyba wszyscy możemy się zgodzić z faktem, że koronawirus w kontekście budowania doświadczeń klienta, zmienił naprawde wiele. Dlatego dzisiaj podzielimy się z Wami 3 strategiami…

Czytaj dalej →

Page 4 of 16 ← First ... 2 3 4 5 6 ... Last →