OKIEM EKSPERTA CX - page 5

CX Manager musi być empatyczny. Ale czy empatii można się nauczyć?

CX Manager musi być empatyczny. Ale czy empatii można się nauczyć?

Tworzenie dobrych doświadczeń klienta wymaga umiejętności wczucia się w jego sytuację, czyli czegoś co w CX często nazywamy „wejściem w buty klienta”. Ale czy jeśli ktoś z natury nie ma w sobie dużych pokładów empatii, to na pewno nie nadaje się na CX Managera i…

Czytaj dalej →

Stawiasz pierwsze kroki w transformacji CX? Dowiedz się od czego zacząć

Stawiasz pierwsze kroki w transformacji CX? Dowiedz się od czego zacząć

Początki transformacji firmy w klientocentryczną organizację bywają trudne. W poprzednim artykule wyjaśnialiśmy dlaczego zmiany doświadczeń klienta powinny być transformacją, a nie programem czy projektem i opisywaliśmy 2 pierwsze kroki ku zmianom: zaangażowanie kadry kierowniczej i rzetelną ocenę stanu firmy. Dzisiaj opiszemy kolejne 3 kroki, które…

Czytaj dalej →

Masz trudność z rozpoczęciem transformacji CX w swojej firmie? 5 wskazówek na dobry start

Masz trudność z rozpoczęciem transformacji CX w swojej firmie? 5 wskazówek na dobry start

Jak wiemy zmiany w budowaniu doświadczeń klienta i stawianie go w centrum życia organizacji nie dzieje się z dnia na dzień. Transformacja CX to nie jednorazowy projekt, a systematyczne podejście, które Twoja firma przyjmuje, aby długofalowo poprawić doświadczenia swoich klientów.  Od czegoś jednak trzeba zacząć…

Czytaj dalej →

Model RICE – jak sprawniej podejmować decyzje i wyznaczać priorytety dla działań CX?

Model RICE – jak sprawniej podejmować decyzje i wyznaczać priorytety dla działań CX?

Czy kiedykolwiek miałeś/aś problem z podjęciem decyzji czy dane działanie na pewno poprawi doświadczenia klienta i czy warto inwestować w nie czas i wysiłek Twojego zespołu? Czy w natłoku spraw, którymi musisz zająć się jako CX Manager masz trudności z ustaleniem priorytetów? Jeśli odpowiedź na…

Czytaj dalej →

Voice of Customer – czy umiesz naprawdę słuchać głosu klientów? 

Voice of Customer – czy umiesz naprawdę słuchać głosu klientów? 

Czy pytasz o opinię każdego klienta, przy każdej interakcji lub transakcji, jaką ma z Twoją firmą? Czy różne działy w Twojej firmie badają tych samych klientów? Czy badasz klientów do znudzenia? Czy śledzisz, co klienci mówią o Twojej firmie w mediach społecznościowych i innych miejscach,…

Czytaj dalej →

Poznaj koncepcję Customer Empathy Pod i dowiedz się jak przez empatię zbudować klientocentryczną organizację

Poznaj koncepcję Customer Empathy Pod i dowiedz się jak przez empatię zbudować klientocentryczną organizację

Niedawno pisaliśmy o tym, ile wspólnego ma empatia i CX, a nawet więcej – że bez empatii i zrozumienia klienta próba tworzenia jego pozytywnych doświadczeń prawdopodobnie spełznie na niczym.  Dzisiaj kontynuujemy temat empatii w CX i opowiemy więcej o: podziale zadań związanych z obsługą klienta…

Czytaj dalej →

Czy bez empatii można tworzyć dobre doświadczenia klienta? Jak wykorzystać empatię w działaniach CX

Czy bez empatii można tworzyć dobre doświadczenia klienta? Jak wykorzystać empatię w działaniach CX

Co ma wspólnego empatia i CX? Już po chwili zastanowienia chyba każdy zgodnie stwierdzi, że bardzo wiele.  Od dawna podkreśla się znaczenie empatii w obsłudze klienta i ogólnie – w jego lepszym zrozumieniu i co za tym idzie – budowaniu pozytywnych doświadczeń. Dlatego w dzisiejszym…

Czytaj dalej →

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Inicjatywy związane z poprawą doświadczeń klienta kojarzą się często z dużymi kosztami. I w sumie jest w tym sporo racji – zatrudnienie odpowiedniego CX Managera, dobranie zespołu czy przygotowanie strategii CX to nie tylko czasochłonne, ale również kosztowne procesy. Ale to nie oznacza, że nie…

Czytaj dalej →

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Poprawa doświadczeń klientów nie musi wymagać ogromnych inwestycji -istnieje wiele tanich taktyk, które mogą zapewnić Ci małe, ale szybkie sukcesy w poprawie Customer Experience. „Dostarczanie wspaniałych doświadczeń zmniejsza koszty obsługi klientów w porównaniu z tym, co było wcześniej. W końcu niezadowoleni klienci są drodzy”, stwierdza…

Czytaj dalej →

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Jest 2022 rok, a wiele firm ma nadal ten sam problem: nie potrafi wykazać, że ich działania w zakresie poprawy doświadczeń klienta mają wpływ na biznes. W efekcie ich cele nie są uwzględniane w proces podejmowania decyzji – zarówno strategicznych, jak i finansowych. A przecież…

Czytaj dalej →

Page 5 of 16 ← First ... 3 4 5 6 7 ... Last →