OKIEM EKSPERTA CX - page 5

Czy to już czas na zmianę Twojej strategii wysłuchiwania głosu klienta?

Czy to już czas na zmianę Twojej strategii wysłuchiwania głosu klienta?

Wbrew pozorom stawianie pierwszych kroków w wysłuchiwaniu głosu klienta może być prostsze niż.. zmiana tych procesów. Istnieje wiele narzędzi do efektywnego wysłuchiwania głosu klienta, w sieci można znaleźć też mnóstwo artykułów na temat tego w jaki sposób to robić. Ale co jeśli Ty i twoja…

Czytaj dalej →

Wyprzedź i przewiduj zmiany w Customer Experience – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (część 3)

Wyprzedź i przewiduj zmiany w Customer Experience – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (część 3)

Powoli zbliżamy się do końca roku, więc najwyższy czas na ostatnią część CX-owych statystyk, które ułatwią zaplanowanie strategii CX w 2021 roku. W poprzednich rozdziałach pisaliśmy już m.in. o tym, dlaczego klient i jego doświadczenie powinno znajdować się na szczycie priorytetów organizacji w 2021 roku…

Czytaj dalej →

Czekamy na Was na V edycji konferencji Customer Experience Transformation – już 1 i 2 grudnia!

Czekamy na Was na V edycji konferencji Customer Experience Transformation – już 1 i 2 grudnia!

CustomerMatters już od pięciu lat jest partnerem merytorycznym konferencji Customer Experience Transformation! Dlatego bez wahania polecamy Wam udział w kolejnej edycji, która wystartuje już 1 grudnia! Tym razem znani CX-owi eksperci, podzielą się wiedzą dotyczącą m.in.: biznesowych, pracowniczych i klienckich wyzwań, które postawiła przed ich…

Czytaj dalej →

Bądź gotowy na zmiany – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz.2)

Bądź gotowy na zmiany – statystyki, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz.2)

Po danych dotyczących oczekiwań klienta i planów firm na 2021 rok, przyszła pora na kolejną część CX-owych statystyk. Tym razem badania prowadzone przez ekspertów, takich jak m.in. PWC czy Temkin Group, pozwolą nam przygotować strategię budowania doświadczeń klienta w zakresie m.in.: argumentów, dla których warto…

Czytaj dalej →

Bądź gotowy na zmiany – 37 przydatnych statystyk, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz. 1)

Bądź gotowy na zmiany – 37 przydatnych statystyk, które pomogą Ci przygotować strategię CX 2021 (cz. 1)

W ostatnich latach dbałość o doświadczenie klienta stała się priorytetem wielu firm. Wydaje się, że rok 2021 nie przyniesie w tej kwestii zmian, ale czy na pewno? W CX, jak w każdej biznesowej decyzji lepiej bazować na danych, nie domysłach. Dlatego w kolejnych artykułach przedstawimy…

Czytaj dalej →

Metoda małych kroków to za mało dla budowania CX w czasach pandemii

Metoda małych kroków to za mało dla budowania CX w czasach pandemii

2020 wyjątkowo dosadnie pokazał, że klienci szybko potrafią dostosować się do zewnętrznych wstrząsów i zmian. A jak radzą sobie z tym firmy? Te z sektora B2C niejednokrotnie musiały całkowicie zmienić swoje myślenie o biznesie i Customer Experience.  Zmiany, które wstrząsnęły myśleniem o CX Jeszcze niedawno…

Czytaj dalej →

Jesteś gotowy wziąć CX na serio? Zobacz od czego zacząć [badania Forrester]

Jesteś gotowy wziąć CX na serio? Zobacz od czego zacząć [badania Forrester]

Firmy z całego świata starają się przełożyć proklienckie myślenie i wizję na praktyczną strategię opartą na skupieniu się na potrzebach i oczekiwaniach klientów. W raporcie Forrester z 2017 roku, zastosowano ocenę poziomu „obsesji” na punkcie klientów (nazwijmy ją klientocentrycznością) w 45 organizacjach z Australii i…

Czytaj dalej →

Oczekiwania klientów osiągają najwyższy poziom w historii! Pytanie brzmi: jak im sprostać?

Oczekiwania klientów osiągają najwyższy poziom w historii! Pytanie brzmi: jak im sprostać?

Czym są oczekiwania klientów? Wydaje się, że najbardziej trafna definicja obejmowałaby konkretny dla danego klienta zestaw zachowań lub działań, które w jego przewidywaniach powinny (lub nie) pojawić się podczas interakcji z firmą. Jeszcze całkiem niedawno oczekiwania klientów dotyczyły podstaw, takich jak: jakość obsługi i uczciwe…

Czytaj dalej →

Czy pandemia zmieniła doświadczenia pracowników? Najnowsze badanie Pracuj.pl [raport]

Czy pandemia zmieniła doświadczenia pracowników? Najnowsze badanie Pracuj.pl [raport]

O tym, że CX czyli doświadczenia klienta – ich potrzeby i oczekiwania, zmieniły się pod wpływem światowej pandemii pisaliśmy już wielokrotnie. A co z… doświadczeniami pracownika? Czy nasze przyzwyczajenia i rutyna pracy uległy zmianie? Czy praca z domu przewartościowała to, czego oczekujemy od naszych pracodawców?…

Czytaj dalej →

Customer Experience, a Candidate Experience. Czy doświadczenie kandydata do pracy ma wpływ na CX?

Customer Experience, a Candidate Experience. Czy doświadczenie kandydata do pracy ma wpływ na CX?

O Candidate Experience może nie mówi się jeszcze tyle, co o CX, ale to coraz bardziej popularny temat – szczególnie wśród dużych firm i szczególnie na zachodzie. Czy Twoja firma zwraca uwagę na doświadczenia kandydatów? Czy zbiera opinię na temat tego, co sądzą o procesie…

Czytaj dalej →

Page 5 of 10 ← First ... 3 4 5 6 7 ... Last →