OKIEM EKSPERTA CX - page 10

Model RICE – jak sprawniej podejmować decyzje i wyznaczać priorytety dla działań CX?

Model RICE – jak sprawniej podejmować decyzje i wyznaczać priorytety dla działań CX?

Czy kiedykolwiek miałeś/aś problem z podjęciem decyzji czy dane działanie na pewno poprawi doświadczenia klienta i czy warto inwestować w nie czas i wysiłek Twojego zespołu? Czy w natłoku spraw, którymi musisz zająć się jako CX Manager masz trudności z ustaleniem priorytetów? Jeśli odpowiedź na…

Czytaj dalej →

Voice of Customer – czy umiesz naprawdę słuchać głosu klientów? 

Voice of Customer – czy umiesz naprawdę słuchać głosu klientów? 

Czy pytasz o opinię każdego klienta, przy każdej interakcji lub transakcji, jaką ma z Twoją firmą? Czy różne działy w Twojej firmie badają tych samych klientów? Czy badasz klientów do znudzenia? Czy śledzisz, co klienci mówią o Twojej firmie w mediach społecznościowych i innych miejscach,…

Czytaj dalej →

Poznaj koncepcję Customer Empathy Pod i dowiedz się jak przez empatię zbudować klientocentryczną organizację

Poznaj koncepcję Customer Empathy Pod i dowiedz się jak przez empatię zbudować klientocentryczną organizację

Niedawno pisaliśmy o tym, ile wspólnego ma empatia i CX, a nawet więcej – że bez empatii i zrozumienia klienta próba tworzenia jego pozytywnych doświadczeń prawdopodobnie spełznie na niczym.  Dzisiaj kontynuujemy temat empatii w CX i opowiemy więcej o: podziale zadań związanych z obsługą klienta…

Czytaj dalej →

Czy bez empatii można tworzyć dobre doświadczenia klienta? Jak wykorzystać empatię w działaniach CX

Czy bez empatii można tworzyć dobre doświadczenia klienta? Jak wykorzystać empatię w działaniach CX

Co ma wspólnego empatia i CX? Już po chwili zastanowienia chyba każdy zgodnie stwierdzi, że bardzo wiele.  Od dawna podkreśla się znaczenie empatii w obsłudze klienta i ogólnie – w jego lepszym zrozumieniu i co za tym idzie – budowaniu pozytywnych doświadczeń. Dlatego w dzisiejszym…

Czytaj dalej →

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Poprawa CX niewielkim kosztem? To możliwe! Poznaj kolejne sposoby na niemal bezkosztową poprawę doświadczeń klienta

Inicjatywy związane z poprawą doświadczeń klienta kojarzą się często z dużymi kosztami. I w sumie jest w tym sporo racji – zatrudnienie odpowiedniego CX Managera, dobranie zespołu czy przygotowanie strategii CX to nie tylko czasochłonne, ale również kosztowne procesy. Ale to nie oznacza, że nie…

Czytaj dalej →

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Na tworzenie lepszego doświadczenia klientów musisz wydawać tysiące? MIT! Poznaj sposoby na poprawę CX, który kosztuje tyle, co dobra kawa

Poprawa doświadczeń klientów nie musi wymagać ogromnych inwestycji -istnieje wiele tanich taktyk, które mogą zapewnić Ci małe, ale szybkie sukcesy w poprawie Customer Experience. „Dostarczanie wspaniałych doświadczeń zmniejsza koszty obsługi klientów w porównaniu z tym, co było wcześniej. W końcu niezadowoleni klienci są drodzy”, stwierdza…

Czytaj dalej →

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Czy monitorujesz Zdrowie Klienta? Wskazówki do tworzenia CX-owych Dashboardów

Jest 2022 rok, a wiele firm ma nadal ten sam problem: nie potrafi wykazać, że ich działania w zakresie poprawy doświadczeń klienta mają wpływ na biznes. W efekcie ich cele nie są uwzględniane w proces podejmowania decyzji – zarówno strategicznych, jak i finansowych. A przecież…

Czytaj dalej →

Natychmiastowa gratyfikacja i obsługa bez czekania – 5 przykładów na to jak zwiększać poziom satysfakcji klienta tu i teraz

Natychmiastowa gratyfikacja i obsługa bez czekania – 5 przykładów na to jak zwiększać poziom satysfakcji klienta tu i teraz

Mówi się, że na dobre rzeczy zawsze trzeba trochę poczekać. Okazuje się, że nie zawsze – szczególnie jeśli chodzi o… zakupy i korzystanie z usług. W naszej coraz szybszej codzienności dwudniowa wysyłka została zastąpiona dostawą w ciągu dwóch godzin, a oczekiwanie na fizyczny produkt (np….

Czytaj dalej →

2021 w CX – czy trendy i przewidywania z początku roku sprawdziły się w Waszych firmach i zespołach?

2021 w CX – czy trendy i przewidywania z początku roku sprawdziły się w Waszych firmach i zespołach?

Pisaliśmy o CX-owy trendach na 2022 rok. Tuż przed jego rozpoczęciem warto jednak na chwilę się zatrzymać i zastanowić jaki był rok 2021 w Customer Experience?  Odpowiedzi na to pytanie pewnie mogłoby być tyle co firm, a nawet co wszystkich osób zajmujących się CX-em. Wszyscy…

Czytaj dalej →

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty – używasz ich do obsługi klienta? Poznaj 6 najlepszych sposobów na polepszenie CX

Chatboty to nie tyle przyszłość, a dla wielu firm już obecnie stały element obsługi klienta. Coraz więcej klientów woli wchodzić w interakcje z botami niż z ludźmi, głównie dlatego, że chatboty oferują to, czego klienci pragną najbardziej: wygodę i szybkość. Zalety chatbotów – dlaczego klienci…

Czytaj dalej →

Page 10 of 21 ← First ... 8 9 10 11 12 ... Last →