Uwaga miłośnicy CX i EX! 💚

Już 11 czerwca w Warszawie odbędzie się III edycja X SUMMIT – największej w Polsce konferencji poświęconej Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX)! To wyjątkowe wydarzenie zgromadzi najlepszych ekspertów i praktyków z branży, dlatego nie może zabraknąć tam również CustomerMatters.

Dlaczego warto wziąć udział?

X SUMMIT to doskonała okazja do:

  • Wymiany spostrzeżeń i wiedzy z liderami CX i EX
  • Poznania najnowszych innowacji i praktyk w branży
  • Zbudowania wartościowych relacji zawodowych
  • Znalezienia inspiracji i rozwinięcia swoich kompetencji

Co czeka na uczestników?

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie i oferuje:

  • 13 prelegentów i prelegentek, w tym wiodące postacie z branży, m.in. Marcin Charkiewicz – Customer Experience Director w Black Red White,
    Wioleta Bielecka – Employee Experience Manager w PZU czy Aleksandra Naborczyk-Staniewska – Global Manager of Customer Voice w Solenis
  • 4 bloki tematyczne i 9 prelekcji, które dostarczą wiedzy i inspiracji.
  • 2 panele dyskusyjne i 3 warsztaty, które pozwolą na głębsze zrozumienie tematu i praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.

Nasze plany na X SUMMIT 2024

W tym roku nie wystąpimy na scenie (trzeba dać publice od nas odpocząć 😉), ale będziemy na miejscu, gotowe do rozmowy na tematy związane z CX i nie tylko. Chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami, posłuchamy Waszych opinii i wspólnie zastanowimy się nad przyszłością Customer Experience.

Zarejestruj się i dołącz do nas!

Aby dołączyć do wydarzenia wystarczy wejść na stronę X SUMMIT, gdzie znajdziecie nazwiska wszystkich prelegentów i szczegółową agendę spotkania. Dostępne są różne pakiety, w tym VIP, Premium i Standard, które oferują dodatkowe bonusy, takie jak materiały wideo z konferencji, dostęp do platformy INSIGHT, paczki konferencyjne i wiele więcej.

Kto się wybiera?

Dajcie znać w komentarzach lub na naszych mediach społecznościowych, czy planujecie być na X SUMMIT! Jesteśmy ciekawi, kogo spotkamy na miejscu i z kim będziemy mogli porozmawiać o przyszłości CX i EX.

Do zobaczenia 11 czerwca w Warszawie!