OKIEM EKSPERTA CX - page 11

#CXBookClub: Listen or Die, Sean McDade

#CXBookClub: Listen or Die, Sean McDade

Listen or Die: 40 Lessons That Turn Customer Feedback into Gold Sean McDade Zobacz na Amazon Ocena CM: 4,5/5 Sean McDade, założyciel firmy PeopleMetrics, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie wprowadzenia w organizacji sprawnego programu Voice of Customer. W 40 konkretnych lekcjach przeprowadza czytelnika…

Czytaj dalej →

O co chodzi z tym Customer Experience?

O co chodzi z tym Customer Experience?

Marta Łukawska-Daruk Artykuł ukazał się w serwisie Nowy Marketing w ramach współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania w dniu 22.04.2013: https://nowymarketing.pl/a/1415,o-co-chodzi-z-tym-customer-experience W sumie najczęściej o to, że go nie ma albo że jest negatywny. Ale zacznijmy od początku, czyli czym jest Customer Experience – Doświadczenie Klienta….

Czytaj dalej →

Page 11 of 11 ← First ... 7 8 9 10 11