Wielkie CX-owe i cyfrowe wydarzenie zbliża się wielkimi krokami!

Już 28 maja 2024 roku w Polonia Palace Hotel w Warszawie odbędzie się konferencja Digital Customer Experience ’24. Jako Partner Merytoryczny tego wydarzenia, CustomerMatters gorąco zaprasza Was do udziału. To konferencja dedykowana nie tylko specjalistom od Customer Experience, ale także wszystkim tym z branży digital, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty.

Dlaczego warto?

Jeśli interesujecie się nowoczesnymi technologiami i ich wpływem na doświadczenia klientów, to nie możecie tego przegapić. W trakcie konferencji zobaczycie praktyczne case studies od firm takich jak IKEA, PKO Bank Polski, PZU, Millennium Leasing, mBank, Lufthansa, DocPlanner (ZnanyLekarz), morele.net i tylko. Dowiecie się, jak wdrażają innowacyjne rozwiązania, jakie mają z tego korzyści i jakie napotykają wyzwania.

Co w programie?

Organizatorzy przygotowali pięć bloków tematycznych:

  1. MOBILE – aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów.
  2. CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI – rozwiązania, które optymalizują działanie firm, jak chatboty czy AI.
  3. PHYGITAL – jak łączyć online i offline w podróży klienta.
  4. CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW – jak technologia wspiera pracowników i wpływa na doświadczenia klientów.
  5. TECHNOLOGIE DIGITAL – najnowsze trendy, które warto znać.

Dlaczego CustomerMatters poleca?

Najlepsze pomysły często rodzą się na styku różnych dziedzin. Dlatego bardzo, bardzo zachęcamy wszystkich spoza środowiska CX, a szczególnie tych z branży digital, żeby dołączyli do konferencji. To świetna okazja, żeby zobaczyć, jak technologie, które na co dzień tworzymy i rozwijamy, mogą realnie zmieniać doświadczenia klientów.

Spotkajmy się!

W tym roku nie zobaczycie nas na scenie w roli prelegentek – musimy dać publice trochę od siebie odpocząć ;). Ale będziemy na miejscu i chętnie porozmawiamy tam z wami na tematy CX-owe i nie tylko. To świetna okazja, żeby nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i zainspirować się nawzajem.

Jak się zarejestrować?

Rejestracja już trwa! Formularz rejestracji i więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia.

Do zobaczenia na Digital Customer Experience ’24!