W dniach 11-12 lutego odbędzie się organizowana przez Puls Biznesu konferencja „Zarządzanie reklamacjami”. Podczas pierwszego dnia Aleksandra Jagiełło-Bono i Aleksandra Krzynówek wygłoszą prelekcję na temat „Jak „wygrać” klienta, który składa reklamację?, czyli o jasnych i ciemnych stronach komunikacji w procesie reklamacyjnym” i przeprowadzą inspirujące uczestników…
Pod pojęciem Brand Experience kryją się odczucia, myśli i reakcje jakie budzi dana marka. Reakcje tworzą identyfikacja marki, opakowania, komunikacja i otoczenie. Doświadczenie marki powinno dotyczyć angażowania i uwodzenia klientów. Często mylone z identyfikacją korporacyjną, doświadczenie marki jest całościową interakcją klientów z firmą, produktem, usługą…
Żyjemy w świecie, którym rządzi ekonomia doświadczeń Nowe technologie coraz mocniej definiują rzeczywistość, w której żyjemy. Dają nam możliwość poznawania i doświadczania produktów, procesów i relacji w zupełnie odmienny sposób niż dotychczas. Ułatwiają, a często umożliwiają nam działania, których wcześniej nie mogliśmy wykonywać. Doświadczanie, jako połączenie…
85% profesjonalistów CX twierdzi, że mapowanie Customer Journey dało pozytywną zmianę doświadczeń Klientów ich organizacji. Pobierz PDF z grafiką tutaj.
Puls Biznesu podsumował konferencję Customer Experience Transformation 2018, zorganizowaną we współpracy z CustomerMatters. W artykule wypowiada się Marta Łukawska-Daruk, partner CustomerMatters, wyjaśniając, dlaczego dbałość o Employee Experience jest ważna w dzisiejszym biznesie. Przeczytaj artykuł tutaj
Właśnie pojawiła się druga część rozmowy Marty Łukawskiej-Daruk, partnera CustomerMatters, z Wojciechem Herrą w programie „13:10 u Herry”. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia obu części! Obejrzyj pierwszą część Obejrzyj drugą część
Aleksandra Krzynówek Ostatnio dużo słyszy się o zbieraniu głosu Klienta, czyli z angielskiego Voice of Customer (VOC). VOC odnosi się do wszystkich informacji, które możemy pozyskać od naszego Klienta lub o nim. Źródłami głosu klienta mogą być wiadomości od niego, opinie w social mediach, reklamacje,…
Marta Łukawska-Daruk Artykuł ukazał się w serwisie NowyMarketing 31.10.2018: link „To niemożliwe, że tak trudno być naszym klientem”, „Ten raport czyta się jak powieść sensacyjną”, „Nie wiedzieliśmy, że głównym działaniem naszych klientów jest… czekanie”, „Zaskakujące jest, ile punktów bólu może pojawić się podczas tego procesu”….
Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części rozmowy Marty Łukawskiej-Daruk, partnera CustomerMatters, z Wojciechem Herrą w najnowszym odcinku programu „13:10 u Herry”. Podczas rozmowy wyjaśniają oni, dlaczego warto zainteresować się tematyką Customer Experience, zastanawiają się, czy Klienci są „specyficzni” dla firmy oraz na ile warto mnożyć produkty…