OKIEM EKSPERTA CX - page 20

CX to skupienie na kliencie, nie na liczbach 

CX to skupienie na kliencie, nie na liczbach 

Zaprojektowanie idealnych doświadczeń klienta wymaga danych – nie jest to żadnym zaskoczeniem. Większość firm na ich całe mnóstwo. Pochodzą z badań online, np. Net Promoter Score, wywiadów prowadzonych z pracownikami tzw. pierwszej linii czy wewnętrznych CRM-ów.   Więc gdzie tkwi problem? W tym, że wiele organizacji…

Czytaj dalej →

Jak w pełni wykorzystać potencjał badania NPS w CX? Nauczymy Was tego podczas szkolenia!

Jak w pełni wykorzystać potencjał badania NPS w CX? Nauczymy Was tego podczas szkolenia!

Jeśli interesujecie się CX zapewne wiecie, że wskaźnik NPS, to obecnie lider wśród badań doświadczeń klientów. Wiele firm jednak nadal nie zna dobrze tego badania, a nawet jeśli zna – nie wykorzystuje w pełni jego potencjału. Dlatego przygotowane przez nas szkolenie to idealna okazja na…

Czytaj dalej →

Zapraszamy na cykl webinarów Customer Experience Management

Zapraszamy na cykl webinarów Customer Experience Management

Przy prowadzeniu własnego biznesu ważna jest pewność, że podejmowane przez nas działania są skuteczne i poprowadzą nas do sukcesu. Nie ma tutaj miejsca na przypadek czy szczęście. Dlatego pora wziąć sprawy w swoje ręce, a my – CustomerMatters -chętnie Ci w tym pomożemy. Już 22…

Czytaj dalej →

Koronawirus = zmiany. Także w Mapach podróży klienta

Koronawirus = zmiany. Także w Mapach podróży klienta

Mapy podróży klienta to bezsprzecznie jedno z najlepszych narzędzi wykorzystywanych przez osoby zajmujące się CX. To dzięki nim można bardziej skupić się na kliencie i doświadczeniach, jakie „krok po kroku” przeżywa z naszą firmą, słowem- przyjąć jego perspektywę. W wielu firmach Customer Journey Maps są…

Czytaj dalej →

Szkolenie Manager Customer Experience, czyli o CX w czasach spokoju i kryzysu

Szkolenie Manager Customer Experience, czyli o CX w czasach spokoju i kryzysu

Czasy są nietypowe, dlatego kolejna edycja szkolenia Manager Customer Experience także będzie inna niż zwykle. Tym razem z uczestnikami spotkamy się online. Nauka tego na czym polega dobry Customer Expereince i jak powinno wyglądać jego wdrożenie w firmach jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Dlatego podczas…

Czytaj dalej →

CX Insights – nie ma ekspertów od skutków zatrzymania świata

CX Insights – nie ma ekspertów od skutków zatrzymania świata

Bezsprzecznie żyjemy w ciekawych czasach. Wielu się zastanawia, jak w obecnej sytuacji ich firma powinna funkcjonować. Jak komunikować ze swoimi klientami? Jak i czy potrzeby klientów się zmieniły? Jeszcze przed zarazą, firma Deloitte Digital zleciła badanie, które na takie pytania miało odpowiadać. Wnioski ujęto w…

Czytaj dalej →

Specjalne dyżury CustomerMatters – porozmawiaj z nami o CX w dobie COVID-19

Specjalne dyżury CustomerMatters – porozmawiaj z nami o CX w dobie COVID-19

Czas jest specjalny, więc rozwiązania też muszą być niestandardowe. Uruchamiamy codzienny dyżur naszych partnerów. Codziennie będą dostępni dla tych wszystkich, którzy chcą porozmawiać o trendach, proklienckim podejściu swojej firmy, diagnozowaniu i zarządzaniu doświadczeniami. Zapraszamy!  

Czytaj dalej →

Koronawirus sprawił, że nikt nie wie jak będzie. Tym bardziej musimy działać [analiza sytuacji w Polsce i na świecie]

Koronawirus sprawił, że nikt nie wie jak będzie. Tym bardziej musimy działać [analiza sytuacji w Polsce i na świecie]

Koronawirus dotknął prawie cały świat – widzimy różne scenariusze rozwoju epidemii. Pandemia to jednak nie tylko problemy zdrowotne. To także zachwianie światową gospodarką i nasze lokalne problemy, które z tygodnia na tydzień będą coraz większe.  Jeśli czytając książkę Nassima Taleba „Czarny łabędź. O skutkach nieprzewidywalnych…

Czytaj dalej →

Co się zmieniło w mapowaniu doświadczeń klientów?

Co się zmieniło w mapowaniu doświadczeń klientów?

Świat się zatrzymał. A co najmniej mocno zwolnił. Wiele firm w tej chwili stawia czoła problemom, których dotąd sobie nie wyobrażały. Klienci reagują inaczej, mają inne potrzeby, często nawet nieuświadomione. Wiele firm chciałoby w tym specjalnym czasie lepiej poznać swoich klientów, zrozumieć ich doświadczenia i…

Czytaj dalej →

Zachowania konsumentów na początku pandemii. Badania z Chin

Zachowania konsumentów na początku pandemii. Badania z Chin

Agencja badawcza Kantar na przełomie stycznia i lutego 2020 (czyli w trakcie trwania epidemii) przeprowadziła badania wśród chińskich konsumentów.  Szybkie rozprzestrzenianie się koronawirusa zmienia w nagły sposób pełen radości czas świętowania Nowego Roku w Chinach: ludzie muszą zostać w domu, transport między miastami jest znacznie…

Czytaj dalej →

Page 20 of 23 ← First ... 18 19 20 21 22 ... Last →