Jeśli interesujecie się CX zapewne wiecie, że wskaźnik NPS, to obecnie lider wśród badań doświadczeń klientów. Wiele firm jednak nadal nie zna dobrze tego badania, a nawet jeśli zna – nie wykorzystuje w pełni jego potencjału. Dlatego przygotowane przez nas szkolenie to idealna okazja na pogłębienie nie tylko teoretycznej wiedzy o metodzie NPS, ale i praktycznej na temat tego jak wyniki badania wykorzystać do tworzenia lepszych doświadczeń klienta i… osiąganiu sukcesu.

O czym chcemy Wam powiedzieć – trochę więcej o NPS

Net Promoter Score to nie tylko jedno z najbardziej popularnych miar jakości doświadczeń klienta na świecie, które zyskuje coraz większe grono zwolenników także w Polsce.  Zadaniem NPS-a jest pomiar lojalności klienta w stosunku do organizacji.

Wskaźnik NPS wykorzystywany jest także  jako narzędzie CX. Jego zadaniem jest odkrycie punktów bólu klienta, pomoc w zarządzaniu jakością oraz wzrost satysfakcji klientów. Wśród niewątpliwych zalet metody wymienić można jej prostotę – badanie opiera się na jednym kluczowym pytaniu o rekomendację.

Czy jedno pytanie wystarczy? W przypadku NPS-a tak. Odpowiedź na nie  pozwala na uzyskanie kompleksowej informacji na temat tego, co o firmie sądzą jej klienci.

Czego dowiecie się podczas webinarów?

W skrócie, podczas naszych spotkań opowiemy o tym:

  • jak wykorzystać w pełni potencjał tego badania,
  • jak dopasować jego rodzaj do specyfiki firmy,
  • jak analizować wyniki badania i jak je raportować.

Uczestnicząc w szkoleniu zyskacie wiedzę, która pomoże Twojej firmie przetrwać także w czasie kryzysu. W każdym momencie istnieje możliwość zadania prelegentom pytań, a materiały ze szkolenia trafią do jego uczestników w wersji elektronicznej. Dodatkowo, każdy kto ukończy szkolenie otrzyma certyfikat.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Pulsu Biznesu. Do zobaczenia 5 czerwca!