Przy prowadzeniu własnego biznesu ważna jest pewność, że podejmowane przez nas działania są skuteczne i poprowadzą nas do sukcesu. Nie ma tutaj miejsca na przypadek czy szczęście.

Dlatego pora wziąć sprawy w swoje ręce, a my – CustomerMatters -chętnie Ci w tym pomożemy.

Już 22 maja rozpoczynamy cykl webinarów, dzięki którym poznasz najbardziej użyteczne narzędzia do zarządzania doświadczeniami klienta. Podczas trzech spotkań nauczysz się m.in.:

  • Jak diagnozować doświadczenia metodą mapowania doświadczeń klienta.
  • Jak wdrożyć w firmie i prowadzić efektywny program zamkniętej pętli usprawnień.
  • Jak weryfikować biznesowe efekty zmian w doświadczeniach klienta i jak je raportować.

Podczas pierwszego spotkania skupimy się na mapowaniu podróży klienta, poznając najbardziej zaawansowane narzędzie diagnozowania doświadczeń klienta. Odpowiemy na pytanie czy można mapować zdalnie i nauczymy się jak mapować w taki sposób, aby rzeczywiście poznać doświadczenia klientów.

Na drugim wyjaśnimy jak stworzyć efektywny program zamkniętej pętli usprawnień. Poznamy rodzaje głosu klienta i wyjaśnimy jak wykorzystać wiedzę zawartą w głosie klienta, który już jest w organizacji. Skupimy się też na tym jak zadbać o to, by wdrożony program rzeczywiście przynosił realną zmianę.

Podczas ostatniego spotkania nauczymy was jak szacować biznesowy efekt inicjatyw proklienckich. Wyjaśnimy relacje między ROI, a CX i pomożemy zbudować CX dashboard i zadbać o zwięzłą prezentację dla Zarządu. 

Skorzystaj z naszej wieloletniej praktyki i czerp inspiracje z rynku polskiego i swojej branży. Na webinary zapraszamy w 3 terminach: 22, 25 i 29 maja. 

Plan webinarów i więcej informacji o wydarzeniach znajdziesz tutaj.