Bezsprzecznie żyjemy w ciekawych czasach. Wielu się zastanawia, jak w obecnej sytuacji ich firma powinna funkcjonować. Jak komunikować ze swoimi klientami? Jak i czy potrzeby klientów się zmieniły?

Jeszcze przed zarazą, firma Deloitte Digital zleciła badanie, które na takie pytania miało odpowiadać. Wnioski ujęto w zbiorczym raporcie na temat CX Drivers.

Dzięki naszej ciągłej pracy z firmami w czasie epidemii, a także w ramach CX Helpline dzięki ciągłemu monitorowaniu rynku, mogliśmy podjąć próbę zderzenia wniosków z tego badania z naszą wiedzą. Dla zabieganych i tych, którzy jeszcze nie zapoznali się z raportem:

  • podsumowaliśmy wyniki i wnioski z raportu
  • podjęliśmy próbę zderzenia wyników badania ze świata przed wybuchem pandemii, ze światem w trakcie (oczywiście subiektywnie), czyli – czy i co nam się przyda dziś i jutro,
  • podaliśmy kilka sugestii co i jak w CXach na dziś – to na bazie naszych rozmów z firmami w ramach codziennej CX Helpline i researchu rynku, który cały czas robimy.

Mam nadzieję, że kilka inspiracji znajdziecie! Bo choć ekspertów od skutków zatrzymania świata nie ma jeszcze w spisach zawodów … musimy iść wszyscy do przodu.

Zapraszam do lektury.

CX Insights – Nie ma ekspertów od skutków zatrzymania świata [pdf]