Listen or Die: 40 Lessons That Turn Customer Feedback into Gold

Sean McDade
Zobacz na Amazon

Ocena CM: 4,5/5

Sean McDade, założyciel firmy PeopleMetrics, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie wprowadzenia w organizacji sprawnego programu Voice of Customer. W 40 konkretnych lekcjach przeprowadza czytelnika przez wszystkie aspekty prowadzenia takiego programu. Niezależnie od stopnia zaawansowania, każdy znajdzie tu wskazówki dla siebie: od rozpoczynania takiego programu, aż po maksymalizację korzyści z jego prowadzenia.

Książka napisana jest na podstawie doświadczeń z rynku amerykańskiego, gdzie z powodzeniem używana jest maszynowa analiza tekstu, o której dużo w Listen od Die. Autor namawia do całkowitego porzucenia manualnej analizy głosu Klienta na rzecz rozwiązań technologicznych. Jest to wspaniałe rozwiązanie, redukujące czas i koszty analizy Głosu Klienta. Niestety rzadko słyszymy historie wykorzystania maszynowej analizy tekstu na polskim rynku. Mamy nadzieję, że już niebawem to rozwiązanie zyska popularność w naszym kraju. Na razie możemy poczytać i pomarzyć.


Źródło: amazon.com