CustomerMatters już od pięciu lat jest partnerem merytorycznym konferencji Customer Experience Transformation!

Dlatego bez wahania polecamy Wam udział w kolejnej edycji, która wystartuje już 1 grudnia! Tym razem znani CX-owi eksperci, podzielą się wiedzą dotyczącą m.in.:

  • biznesowych, pracowniczych i klienckich wyzwań, które postawiła przed ich organizacjami sytuacja wywołana pandemią,
  • największych błędów i sukcesów związanych z CX,
  • Badań klientów w sytuacji kryzysowej i pytań, jakie im zadawano,
  • narzędzi i działań CX, które najbardziej pomogły w pierwszych chwilach po wybuchu pandemii,
  • Tego w jaki sposób przekonywać organizację (zarząd, dyrektorów, menedżerów), że nawet w sytuacji kryzysu konieczne jest skupienie się na kliencie,
  • Employee Experience i tego, jaką przeszedł transformację,
  • Nowych usług, procesów li wymagań, które pojawiły się w firmach w wyniku lockdownu.

Jak się zapisać?

Zapisy na wydarzenie wciąż trwają i można to zrobić przez stronę: https://www.pb.pl/konferencje/v-customer-experience-transformation-aa5eb878-3ef4-4810-89c3-a3f6501893a2/rejestracja

Dlaczego warto?

Do udziału w tegorocznej edycji zachęcamy tym bardziej, że jedną z prelegentek będzie Aleksandra Jegiełło-Bono – ekspert z zakresu customer experience, członek CX Influencers i partner w CustomerMatters. Będzie ona dzieliła się z uczestnikami bogatym doświadczeniem w diagnozowaniu CX, analizowaniu zebranego głosu klienta oraz projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań, którego dowodzą dziesiątki projektów zrealizowanych z zespołem CustomerMatters w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Aleksandra Jagiełło-Bono to oświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience, która już od 2015 roku występuje jako prelegent na konferencjach poświęconych tematyce CX.

Pamiętajcie, że Customer Experience Transformation, jak co roku, przyświeca idea wysoko merytorycznej konferencji, pełnej inspiracji. Dlatego możecie mieć pewno, że od doświadczonych pasjonatów CX zdobędziecie praktyczną wiedzę i wysłuchacie ciekawych case studies z “życia firm”. A przede wszystkim poznacie najbardziej skuteczne rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można budować jeszcze lepsze doświadczenia klientów i wzmacniać biznes.

Do zobaczenia już wkrótce! Więcej szczegółów na temat wydarzenia znajdziecie na stronie organizatora – Puls Biznesu.