Już blisko miesiąc dzieli nas od ostatniej, V już edycji Customer Experience Transformation (CET2020). Pół roku przygotowań. Dużo pracy po stronie organizatora Puls Biznesu Konferencje i nieocenionej Aldonie Mlonek-Korzonkowskiej. Dyskusje między Marty Łukawskiej-Daruk i Aleksandry Jagiełło-Bono o merytorycznej stronie konferencji i kogo w tym roku powinniśmy zaprosić. I na koniec… w sumie brak zaskoczenia 😊. Po raz kolejny CET pokazał, że w temacie doświadczeń klienta i wsłuchiwania się w jego głos można (i trzeba!) dowiadywać się więcej i więcej i to szczegółowo! 

Chcielibyśmy w tym miejscu raz jeszcze pogratulować naszym tegorocznym prelegentom wspaniałych wystąpień i gorąco podziękować, że przyjęliście nasze zaproszenia. Wasze doświadczenia i przykłady z życia pokazują jak wiele w CX (w szerokiej definicji, z CX, EX, UX) już w Polsce osiągnęliśmy i ile jeszcze przed nami. To co nas ogromnie cieszy, to coraz większe zrozumienie, że lepszy CX= lepsze wskaźniki biznesowe i że jedyną drogą jest zaangażowanie całej firmy.

Dziękujemy: Katarzyna Gawlik, Marta Sieńko, Paweł Kikosicki, Joanna Jabłońska-Białowąs, Maja Korpusik, Katarzyna Plewa, Bartosz Gott, Mateusz Zybert i Monika Król!  

Chcemy też podziękować wszystkim uczestnikom CET2020. Mimo utrudnionej interakcji (konferencja online) udało nam się przeprowadzić interesującą dyskusję i sesję Q&A. 

To właśnie podczas sesji padło pytanie: „Jaką dasz jedną radę w obszarze CX na 2021 dla naszych uczestników”. Każdy z naszych dyskutantów podzielił się jedną radą. My na tej podstawie zbudowaliśmy „Listę nieoczywistych CX-owych porad na 2021 rok.” 

Teraz, na przełomie roku, życzymy Wam spokojnego roku! Coraz lepszego poznawania Waszych klientów i samych sukcesów w osiąganiu wyników finansowych poprzez… zadowolonych i powracających klientów. 

Zespół CustomerMatters