Czasy są nietypowe, dlatego kolejna edycja szkolenia Manager Customer Experience także będzie inna niż zwykle. Tym razem z uczestnikami spotkamy się online.

Nauka tego na czym polega dobry Customer Expereince i jak powinno wyglądać jego wdrożenie w firmach jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Dlatego podczas szkolenia standardowy program zostanie wzbogacony dyskusją na temat wyzwań, jakie stają przed ekspertami CX w temacie pandemii.

A co czeka na uczestników szkolenia? Mnóstwo teoretycznej i praktycznie wiedzy podczas 3-dniowych warsztatów i wykładów. Porozmawiamy m.in. o tym:

  • czym jest Customer Experience i jak należy rozumieć to pojęcie,
  • co jest źródłem doświadczeń klientów,
  • kto w organizacji powinien być odpowiedzialny za CX i jakie są zadania tej osoby,
  • od czego zacząć transformację firmy na organizacje skupioną na kliencie,
  • jakie są cele organizacji w poszczególnych fazach dojrzałości CX,
  • co składa się na ekosystem CEM,
  • z jakich narzędzi powinni korzystać eksperci z zakresu CX.

Na uczestników czekają także praktyczne warsztaty, podczas których wspólnie zaplanujemy CX-ową transformację firmy – zarówno w czasach stabilnych, jak i kryzysowych.

Do usłyszenia już jutro!