Już we wrześniu możesz zrobić pierwszy krok w swojej karierze eksperta Customer Experience. Serdecznie zapraszamy na szkolenie, podczas którego:

  • dowiesz się czym jest Customer Experience i jak rozumieć to pojęcie,
  • opowiemy o tym, co jest źródłem doświadczeń klientów i jakimi kanałami najlepiej ich badać,
  • odkryjesz kto w organizacji powinien być odpowiedzialny za doświadczenie klienta
  • poznasz zakres zadań Cx Managera,
  • wyjaśnimy od czego najlepiej zacząć transformację firmy w organizację skupioną na kliencie,
  • dowiesz się jakie są składowe tzw. ekosystemu Customer Experience Management,
  • pokażemy Ci z jakich narzędzi powinieneś korzystać jako ekspert od CX,
  • możesz uzyskać certyfikat odbycia kursu na CX Managera.

Kiedy odbywa się szkolenie?

Na wszystkich stawiających pierwsze kroki w Customer Experience czekamy w dniach 23-25 września. Szkolenie trwa 3 dni, ponieważ:

  • Chcemy Wam przekazać jak najwięcej wiedzy,
  • Oprócz teorii czekają na Was zadania praktyczne,
  • Zostawiamy czas na Wasze pytania i wątpliwości związane z pracą nad CX w określonym środowisku, branży czy firmie.

Jak zapisać się na szkolenie?

By wziąć udział w naszym spotkaniu wystarczy napisać e-maila na adres: szkolenia@customermatters.pl lub zadzwonić pod numer 790 005 303. Nie czekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Do zobaczenia :)!