Już we wrześniu możesz zrobić pierwszy krok w swojej karierze eksperta Customer Experience. Serdecznie zapraszamy na szkolenie, podczas którego:
- dowiesz się czym jest Customer Experience i jak rozumieć to pojęcie,
- opowiemy o tym, co jest źródłem doświadczeń klientów i jakimi kanałami najlepiej ich badać,
- odkryjesz kto w organizacji powinien być odpowiedzialny za doświadczenie klienta
- poznasz zakres zadań Cx Managera,
- wyjaśnimy od czego najlepiej zacząć transformację firmy w organizację skupioną na kliencie,
- dowiesz się jakie są składowe tzw. ekosystemu Customer Experience Management,
- pokażemy Ci z jakich narzędzi powinieneś korzystać jako ekspert od CX,
- możesz uzyskać certyfikat odbycia kursu na CX Managera.
Kiedy odbywa się szkolenie?
Na wszystkich stawiających pierwsze kroki w Customer Experience czekamy w dniach 23-25 września. Szkolenie trwa 3 dni, ponieważ:
- Chcemy Wam przekazać jak najwięcej wiedzy,
- Oprócz teorii czekają na Was zadania praktyczne,
- Zostawiamy czas na Wasze pytania i wątpliwości związane z pracą nad CX w określonym środowisku, branży czy firmie.
Jak zapisać się na szkolenie?
By wziąć udział w naszym spotkaniu wystarczy napisać e-maila na adres: szkolenia@customermatters.pl lub zadzwonić pod numer 790 005 303. Nie czekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Do zobaczenia :)!